Ze vinden het jammer "ze wilden graag alle familie bijeen hebben" Maar ze accepteren he taltijd wel. Want ik kom sowieso al verrekte weinigquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 14:13 schreef Aure het volgende:
Whehe onze upc mediabox doet het niet goed, dus mn broers zijn te chagrijnig nu omdat ze feyenoord niet kunnen zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Prima stand zoals het nu staat.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 14:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]Mjah radio en teletekst staan aan :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan zijn ze paar dagen later kassie wijlen en dan baal je.quote:Op zondag 11 april 2010 14:10 schreef Laydina het volgende:
@steer.
Heb die dag al borrel van het werk, daarna soort afscheidsdiner met collega's en daarna de stad in
En ik weet dat bij m'n oma ik mij kapot zal vervelen en het toch niks aan ga vinden. Dus de keuze is eigenlijk snel gemaakt. alleen dat plichtsgevoel.Maar nu dus afgezegd .. opluchting
Herkenbaar.quote:Op zondag 11 april 2010 14:10 schreef Laydina het volgende:
@steer.
Heb die dag al borrel van het werk, daarna soort afscheidsdiner met collega's en daarna de stad in
En ik weet dat bij m'n oma ik mij kapot zal vervelen en het toch niks aan ga vinden. Dus de keuze is eigenlijk snel gemaakt. alleen dat plichtsgevoel.Maar nu dus afgezegd .. opluchting
Eerlijk gezegd zou mij dat wss niet veel doen hoorquote:Op zondag 11 april 2010 14:21 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
en dan zijn ze paar dagen later kassie wijlen en dan baal je.
Af en toe bezoekje brengen is ook importante! Maargoed, anders ga je toch dagje later alsnog even bakkie doen?
Nee een collega van mij heeft baan bij andere afdeling een verdieping hogerquote:Op zondag 11 april 2010 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Herkenbaar.En ga je van baan wisselen?
dat dus. maargoed ik ga minimaal 1x per week naar mijn opa en omaquote:Op zondag 11 april 2010 14:21 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
en dan zijn ze paar dagen later kassie wijlen en dan baal je.
Af en toe bezoekje brengen is ook importante! Maargoed, anders ga je toch dagje later alsnog even bakkie doen?
nja ik ook weer niet zó vaak, maar ieder voor zich denk ik. Zeker als je een prutrelatie hebt oid met die mensjes.quote:Op zondag 11 april 2010 14:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat dus. maargoed ik ga minimaal 1x per week naar mijn opa en oma
Dinsdagavond, eerder niet.quote:
ze wonen bij mij ook wel in de buurt hoor,middenin het centrum van delft, dus als ik in de stad ben wip ik altijd even langs voor een bakkie koffie. toen oma in het ziekenhuis lag kookte ik ook 3x in de week bij opa, mijn neefje kwam dan ook vaak eten en dan fleurde hij helemaal opquote:Op zondag 11 april 2010 14:31 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
nja ik ook weer niet zó vaak, maar ieder voor zich denk ik. Zeker als je een prutrelatie hebt oid met die mensjes.
Ik vind het er iig altijd fijn
quote:Op zondag 11 april 2010 14:50 schreef cybermans het volgende:
woman in GH2 en niet bepaald zag
que?quote:Op zondag 11 april 2010 14:50 schreef cybermans het volgende:
Goede middag allemaal
het is hier een vrij grote herrie
woman in GH2 en niet bepaald zacht
Een weekje of twee geleden wilde je nog per se de ziekenhuistrap naar beneden om een kopje thee te drinken hequote:Op zondag 11 april 2010 14:59 schreef DarkElf het volgende:
goeiemiddagheb voor t eerst weer autogereden vandaag
(de mr was erbij natuurlijk).
verder even naar de bouwmarkt geweest e lunch gemaakt ( was lekker) en nu ben ik helemaal op (nog van gisteren wrs) dus ben mijn bedje ingedoken.
ja herstellen gaat voorspoedigquote:Op zondag 11 april 2010 15:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een weekje of twee geleden wilde je nog per se de ziekenhuistrap naar beneden om een kopje thee te drinken heGoed gedaan DE!
quote:Op zondag 11 april 2010 14:59 schreef DarkElf het volgende:
goeiemiddagheb voor t eerst weer autogereden vandaag
(de mr was erbij natuurlijk).
verder even naar de bouwmarkt geweest e lunch gemaakt ( was lekker) en nu ben ik helemaal op (nog van gisteren wrs) dus ben mijn bedje ingedoken.
Wijn is ook vies en je krijgt er koppijn en een kater vanquote:Op zondag 11 april 2010 15:01 schreef DarkElf het volgende:
oh ja en Bluezz? mijn chardonnaytje smaakt niet
Ik heb 2 slokjes op en t toen weggegooid.... *snik, ik hoop dat mijn smaak weer bijtrekt.
(lijkt echt of mijn smaak wat in de war is na zoveel weken niet eten.. hoewel ik geen idee heb of dat kan)
tuurlijk ga ik rustig aandoen, wat je de ene kant oploopt moet je ook weer terug tenslottequote:Op zondag 11 april 2010 15:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En met dat wandelen zou ik ook maar rustig aan doen idd
[..]
Wijn is ook vies en je krijgt er koppijn en een kater van![]()
Je hebt natuurlijk ook lang die sonde gehad, het moet allemaal weer stabiliseren denk ik
5-0 pas. Dat kan nog verdubbeld worden.quote:
Op naar de 11. Dan staat de seizoensteller op 100.quote:Op zondag 11 april 2010 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
5-0 pas. Dat kan nog verdubbeld worden.
Is dat niet standaard in het weekend? Ik ben zelf maar beetje boekje lezen. Jij dan?quote:Op zondag 11 april 2010 16:06 schreef cybermans het volgende:
wat een rust ineens hier.. normaal is het niet eens bij te houden
normaal spelen we met 3 personen, maar ja gister is pedaal drumstel overleden (doormidden).quote:Op zondag 11 april 2010 16:10 schreef Laydina het volgende:
Op een gegeven moment zal dat ook wel vervelen ja. Al zou ik het opzich wel willen hebben, maar het geld er niet voor over heb haha
Jullie waren ruw aan het spelen zo te horenquote:Op zondag 11 april 2010 16:11 schreef cybermans het volgende:
[..]
normaal spelen we met 3 personen, maar ja gister is pedaal drumstel overleden (doormidden).
Dus nu kan er enkel met 2 gitaars gespeeld worden
XDoosquote:
Viel volgens mij wel mee...quote:Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef Laydina het volgende:
[..]
Jullie waren ruw aan het spelen zo te horen
jammerquote:Op zondag 11 april 2010 16:22 schreef golfer het volgende:
Toch de dubbele cijfers niet gehaald in de Arena. Ze drongen ook niet echt meer aan, de 2e helft.
DAAROM was het dus zo druk hier!quote:Op zondag 11 april 2010 16:41 schreef borisz het volgende:
Tango: goedkope benzine actie, 1 euro 16 per liter!
Echt, hoe gek ben je danquote:Op zondag 11 april 2010 16:41 schreef borisz het volgende:
En dan vervolgens met een fortuin aan plantjes en dieren de hal uit te lopen, maar wel blij zijn dat ze die 2 euro maar mooi hebben bespaardquote:Op zondag 11 april 2010 16:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt, hoe gek ben je danMaar het verbaasd me ook niet als ik terugdenk aan de moeite die mensen deden om kortingsbonnen van 2 euro voor onze beurs te bemachtigen
Klote, als dat je gebeurd.quote:Op zondag 11 april 2010 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff liet trouwens net tijdens het inschenken een glas + volle fles Cola op de grond kletteren. Glas kapot (laatste echt cocacolaglas wat we hadden) en de fles voor 2/3 over de grond! Het spoot er uit! Zat zelfs op de muur en het keukenraamGatverdamme plakkerige zooi! En een blauwe plek op mijn knie omdat die zo nodig de val van de fles moest breken
Alle niet-lease-autorijders in de rij.quote:Op zondag 11 april 2010 16:41 schreef borisz het volgende:
Alle wel lease-autorijders zie je staan bij de laatste pomp voor de grensquote:Op zondag 11 april 2010 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Alle niet-lease-autorijders in de rij.
quote:Op zondag 11 april 2010 17:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriendin was bij me op bezoek geweest (ik ben bij m'n ouders in het hoge noorden van Friesland) en toen ze weer weg reed belde ze: "Ik sta in de file! Er is hier helemaal niets, alleen maar weiland, en ik sta gewoon in de file!"
Daar was dus ook zo'n tankstation..
Whehe ik heb dat wel es met mn moeder, dan ben ik een tijdje niet thuis geweest en als ik dan bel kom ik niet meer van dr afquote:Op zondag 11 april 2010 17:56 schreef Laydina het volgende:
Net een uur met m'n pa over de telefoon geluldToch wel fijn zo af en toe
Hhaha zo hebben wij het gelukkig niet.quote:Op zondag 11 april 2010 17:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehe ik heb dat wel es met mn moeder, dan ben ik een tijdje niet thuis geweest en als ik dan bel kom ik niet meer van dr afDan blijft ze maar doorlullen, hahaha
Inderdaad hahahaha herkenbaar!quote:Op zondag 11 april 2010 17:58 schreef Aure het volgende:
Whehe ik heb dat wel es met mn moeder, dan ben ik een tijdje niet thuis geweest en als ik dan bel kom ik niet meer van dr afDan blijft ze maar doorlullen, hahaha
Rustig.. een echte zondagquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 18:14 schreef cybermans het volgende:
Laatste bezoek is nu net richting huis. Bijna geen zoo meer om op te ruimen
bedoeling is denk ik van overtollig vet af te komenquote:Op zondag 11 april 2010 18:14 schreef Braamyo het volgende:
Vet, allemaal Cul mensen aan het sporten
goed bezig jullie
En ik heb vandaag mijn befaamde Kip Kurry gemaakt
dus deze sporter is aan het Cullen
Bij mij pas eind van de middag, vind het niet erg aangezien ze ook pas op zaterdag avond tegen 8'en komen meestalquote:Op zondag 11 april 2010 18:14 schreef Laydina het volgende:
[..]mooi zo!
Mijn vrienden weten dat als ze op een zaterdag blijven slapen, de kans heel groot is dat ik ze rond 12 uur mijn huis uit schop
quote:Op zondag 11 april 2010 18:14 schreef cybermans het volgende:
[..]
bedoeling is denk ik van overtollig vet af te komen
Oudersbellen is een terugkerend topic hier in de CUL SCquote:Op zondag 11 april 2010 17:59 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hhaha zo hebben wij het gelukkig niet.
We bellen denk ik 1x in de maand even en dan wordt alles weer even besproken. Vooral werk en dergelijke. Maar dan is het ook wel gedaan.
Met m'n ma ben ik binnen 2 minuten klaar. maar we bellen dan ook nooit
Al komen ze om 10 uur savonds. Weet niet. Vaak is het die zondag zo uhm lantefanterig. En dat ben ik zelf op een zondag ook wel, maar dan wel alleen. Natuurlijk maak ik uitzonderingen en zijn er geen vaste regels. Maar ga er maar wel gewoon van uit. 12 uur is het pleittequote:Op zondag 11 april 2010 18:15 schreef cybermans het volgende:
Bij mij pas eind van de middag, vind het niet erg aangezien ze ook pas op zaterdag avond tegen 8'en komen meestal
Ik bel zelf nooit eigenlijkquote:Op zondag 11 april 2010 18:24 schreef Stereotomy het volgende:
Oudersbellen is een terugkerend topic hier in de CUL SCWhich reminds me, vanavond ook maar eens bellen.
En toch he Braam, heb ik het idee dat je nog immer een andere definitie van bikinilijn hanteert dan anderen.quote:Op zondag 11 april 2010 18:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
bikini lijn whoooo !
nu ben ik echt weg
Yup 1x in de maand ong.quote:
de meeste waren nog niet eens wakker om 12 uurquote:Op zondag 11 april 2010 18:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Al komen ze om 10 uur savonds. Weet niet. Vaak is het die zondag zo uhm lantefanterig. En dat ben ik zelf op een zondag ook wel, maar dan wel alleen. Natuurlijk maak ik uitzonderingen en zijn er geen vaste regels. Maar ga er maar wel gewoon van uit. 12 uur is het pleitte
Dat idee heb ik ookquote:Op zondag 11 april 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
En toch he Braam, heb ik het idee dat je nog immer een andere definitie van bikinilijn hanteert dan anderen.
als ik me ma bel, is ze echt 90% van de tijd net bezig met gehaktballen draaien oid. Weet niet hoe ik dat doe met ik bel altijd op het meest onhandige momentquote:Op zondag 11 april 2010 18:41 schreef Laydina het volgende:
Als ik m'n vader bel, dan neemt ie toch zelden op. Dus hij belt altijd als ie in de auto zit en onderweg is
heerlijk eten is dat zo hequote:Op zondag 11 april 2010 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:![]()
![]()
lekkere 'hapas' gemaakt: kipdrumsticks, pittige gehaktballetjes, mozzarellapannenkoekjes, wat blokjes kaas en een griekse salade voor de nodige pitapientjes.. Net lekker van zitten smullen samen, en nu in de loop van de avond nog hier en daar wat van snoepen
Op zondag is dit inmiddels bijna vaste prik.. meestal iets minder 'georganiseerd' en meer op basis van 'wat moet er nog op' maar erg relaxt zo jaquote:Op zondag 11 april 2010 19:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heerlijk eten is dat zo heDoen wij ook graag en dan gewoon lekker heel de avond door
Eigenlijk is dit ook de manier van eten in heel veel meer culturen. In Nederland is het vaak 1 bord met daarop al jouw voedsel wat uit de pan kwam. Maar het is natuurlijk veel leuker om samen te snacken van veel kleine gerechtjesquote:Op zondag 11 april 2010 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Op zondag is dit inmiddels bijna vaste prik.. meestal iets minder 'georganiseerd' en meer op basis van 'wat moet er nog op' maar erg relaxt zo ja
Ik heb er weinig mee. Weet ook niet welke nummers ze tegenwoordig hebben.quote:Op zondag 11 april 2010 18:24 schreef Stereotomy het volgende:
Oudersbellen is een terugkerend topic hier in de CUL SC![]()
heb niet gewerkt hoor vandaagquote:
Klinkt wel erg lekkerquote:Op zondag 11 april 2010 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
lekkere 'hapas' gemaakt: kipdrumsticks, pittige gehaktballetjes, mozzarellapannenkoekjes, wat blokjes kaas en een griekse salade voor de nodige pitapientjes.. Net lekker van zitten smullen samen, en nu in de loop van de avond nog hier en daar wat van snoepen
ik ook.quote:
Ik ook een beetje..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al genoeg gespamdquote:
Vast niet veel, tis zondag.. altijd rustige dagen hequote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef z80 het volgende:
[..]
ik ook.
ga zo een hete douche pakken en dan naar bed.
ik zie morgen wel hoeveel toppic is gemis heb.
Dikke knuffel voor jouquote:
Graag gedaanquote:Op zondag 11 april 2010 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
Goed idee. Twee kipfilets in een stoommandje gegooid, straks eten met sojasaus + sesamolie
Peter R kan me gestolen worden. Straks de beagle kijken nu Het binnenhof van Jairquote:Op zondag 11 april 2010 20:43 schreef SeaOfLove het volgende:
whehe, lolz @ de poesIemand straks nog peter r de vries kijken?
Peter Rquote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Peter R kan me gestolen worden. Straks de beagle kijken nu Het binnenhof van Jair
Sbs heeft ook schijt aan die uitspraak. Want anders had ie het vast niet kunnen uitzenden.quote:Op zondag 11 april 2010 21:03 schreef cybermans het volgende:
Peter R die schijt heeft aan een rechterlijke uitspraak![]()
Ondanks dat zijn doel heel nobel mag zijn, doe het wel binnen de wet want je verneukt er van alles mee uiteindelijk
eenschquote:Op zondag 11 april 2010 21:03 schreef DarkElf het volgende:
vind peter r. een naar arrogant mannetje, zal zijn programma ook zeker niet vrijwillig kijken
quote:Op zondag 11 april 2010 20:09 schreef DarkElf het volgende:
onze pers (grijs wit) heeft water gedronken uit een pannetje wat in de gootsteen stond.
prima.
alleen had er pastasaus in gezeten dus nu ziet hij er niet uitRode kin en rode voeten van het wassen
Beagle nemen we op, want Augusta is bezig en belangrijkquote:Op zondag 11 april 2010 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Nu Van Moskou tot Moermansk en zo meteen de Beagle
SBS is ook de dood van Nederland.quote:Op zondag 11 april 2010 21:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Sbs heeft ook schijt aan die uitspraak. Want anders had ie het vast niet kunnen uitzenden.
Maar SBS6 is ook gewoon een kutzenderquote:Op zondag 11 april 2010 21:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Sbs heeft ook schijt aan die uitspraak. Want anders had ie het vast niet kunnen uitzenden.
Ja wel interessant. Viel er een beetje half in.. Mooie dingen werden er door kind en kleinkind gezegd vooral..quote:
Ik ga hem weleen keer op UG bekijkenquote:Op zondag 11 april 2010 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja wel interessant. Viel er een beetje half in.. Mooie dingen werden er door kind en kleinkind gezegd vooral..
Ja ik ook hoor, maar té langquote:Oh en ik vond die honden wel heel erg bijzonder eigenlijk![]()
![]()
Oww echt wel!quote:Op zondag 11 april 2010 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Het kan nooit TE lang over honden gaan
quote:Op zondag 11 april 2010 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Het kan nooit TE lang over honden gaan
Als je het over de hond op de foto hebt:quote:
Ik heb gezegd dat ik zn banken heel mooi vondquote:Op zondag 11 april 2010 21:17 schreef Laydina het volgende:
En jij ehbt natuurlijk gezegd dat je nog nooit zo'n mooie woonkamer hebt gezien
Die is langharig toch?quote:Op zondag 11 april 2010 21:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je het over de hond op de foto hebt:
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd, je hebt zojuist al je krediet bij mij verspeeltquote:
doe ik het welquote:Op zondag 11 april 2010 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
HEY!![]()
geen knuffels meer voor jou ja!!
Babyxena![]()
![]()
Of een kat en een hondquote:Op zondag 11 april 2010 21:22 schreef LieLie het volgende:
Ik ben van de katten, en m'n lief meer van de honden, dus ik denk dat we uiteindelijk nooit een dier in huis krijgen
Geeft nietquote:Op zondag 11 april 2010 21:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
gefeliciteerd, je hebt zojuist al je krediet bij mij verspeelt
Ja, nou, dat is wel zo. Maar voorlopig zijn we er bijna niet dus vind ik het sowieso zieligquote:Op zondag 11 april 2010 21:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Of een kat en een hond. Als je ze tegelijk in huis haalt als kleine beesten zullen ze gewoon goed naast elkaar leven
.
Agossiequote:Op zondag 11 april 2010 21:26 schreef SeaOfLove het volgende:
ah sprak net mijn moeder en ene poezebeest is nu aan het doodgaan, ze ligt al heel de dag op de bank en haar broertje ligt heel beschermend tegen haar aan met een pootje om haar heen geslagen...
NEE!!!quote:Op zondag 11 april 2010 21:26 schreef cybermans het volgende:
Kijk je teveel series als je acteurs die 1 of 2 afleveringen in een serie hebben gespeeld gaat herkennen in een andere serie
Weet ik niet, maar heb ik ook wel eensquote:Op zondag 11 april 2010 21:26 schreef cybermans het volgende:
Kijk je teveel series als je acteurs die 1 of 2 afleveringen in een serie hebben gespeeld gaat herkennen in een andere serie
Hmm ik had het bij een andere.. geen idee meer wie.quote:Op zondag 11 april 2010 21:30 schreef cybermans het volgende:
[..]
acteur in kwestie: http://www.imdb.com/name/nm0650702/
kende hem uit voyager en zag hem in 24
http://en.wikipedia.org/wiki/Myers-Briggs_Type_Indicatorquote:
Wat heeft dit met die kat te maken?quote:Op zondag 11 april 2010 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Myers-Briggs_Type_Indicator
Sensors lezen vaak wat er staat, iNtuitieven lezen wat erachter zit.
Met of zonder karbonaadjes?quote:Op zondag 11 april 2010 21:42 schreef Laydina het volgende:
Jullie deden het gewoon expresMij pesten met foto's
en toen ik zei dat ik wegging stopten jullie ermee
![]()
Nou ik ben weer terug
Je denkt toch niet dat iemand gemist had dat die foto van je avatar komt?quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 21:31 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hmm ik had het bij een andere.. geen idee meer wie.
Ik zag toch ook alleen mogelijkheid om weer eens cursief tegen je te praten, kerel.quote:Op zondag 11 april 2010 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat iemand gemist had dat die foto van je avatar komt?
Nee die niet. Alias kijk ik niet.quote:Op zondag 11 april 2010 21:43 schreef cybermans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/name/nm1044403/
heb ik in meerdere series gezien maar voornamelijk Alias
Namens alle koeien van Nederland neem ik aanstoot aan deze opmerking van jouquote:
Dat magquote:Op zondag 11 april 2010 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
Namens alle koeien van Nederland neem ik aanstoot aan deze opmerking van jou
Allemaal dingen oplossen, maar er worden van die suggestieve oplossingen aangedragenquote:
Wahaha Ederveen serieus?? Kan niet anders dan een goede grap zijnquote:Op zondag 11 april 2010 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Allemaal dingen oplossen, maar er worden van die suggestieve oplossingen aangedragen
Arjan Ederveen doet ook meeen ik geloof er weer niks van wat hij meegemaakt heeft : geslapen in een landhuis in Amelisweerd omdat er spoken zouden zijn en hij er niet in gelooft.
Waar hij bang weggerent is 's nachts omdat hij gefluister en geloop op de trap hoorde.
Heequote:
Oh maar dit klinkt heel bekend hoorquote:Op zondag 11 april 2010 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
HeeSoms he....neem ik FOK! toch iets te serieus geloof ik
Ik zit me een beetje te ergeren aan andere mede-forummers
Ohjee.. niet doen hoor.. maar herkenbaarquote:Op zondag 11 april 2010 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HeeSoms he....neem ik FOK! toch iets te serieus geloof ik
Ik zit me een beetje te ergeren aan andere mede-forummers
![]()
Neequote:Op zondag 11 april 2010 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohjee.. niet doen hoor.. maar herkenbaar![]()
Oh en dat is niet leuk.. poezels missen..
We hebben dezelfde smaakquote:Op zondag 11 april 2010 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh dat is volgens mij wel mijn favoriet van de cd![]()
hihiquote:Op zondag 11 april 2010 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We hebben dezelfde smaakDie CD wordt iig een toffe mix van soundtracks, folk, metal, Satriani, blues en pop
Ik zou bijna weer voor de lol gaan autorijden
misschien toch maar eens kijken of ik een iPod aansluiting kan fabriceren in de auto
Die FM-transmitters zijn officieel een tikkie illegaalquote:Op zondag 11 april 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hihi![]()
Wij hebben een Volvo uit 2005 en in die modellen is het heel duur om een iPod aansluiting te laten aanleggen. In de nieuwere modellen is dat heel gemakkelijk. Dus wij baalden al een beetje. Komen we er na een jaar achter dat de voorgaande eigenaar wel iets heeft laten (?) inbouwen: een FM transmitter! Niet 100% perfect maar we kunnen nu dus wel de iPod meenemen op vakantie
Tsja.. als het maar werktquote:Op zondag 11 april 2010 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die FM-transmitters zijn officieel een tikkie illegaalHet zendt radiosignalen uit en dat is niet helemaal toegestaan
In Schotland alleen maar BBC Radio1 geluisterd eigenlijk. Maar in Frankrijk denk ik dat ik wel graag mijn eigen cdtjes en iPod mee neemquote:Op zondag 11 april 2010 22:47 schreef kaasplankje het volgende:
Op vakantie is het wel fijn als je eigen music mee kan nemen. Al die buitenlandse zenders
Het boeit ook verder nietquote:Op zondag 11 april 2010 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tsja.. als het maar werkt![]()
(wist ik niet)
Beter wel ja, Fransen zijn zo chauvinistisch als de hel dus hoor je bijna alleen maar franstailge muziek op de radioquote:Op zondag 11 april 2010 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
In Schotland alleen maar BBC Radio1 geluisterd eigenlijk. Maar in Frankrijk denk ik dat ik wel graag mijn eigen cdtjes en iPod mee neem
Ja en ik versta er weinig van.. Vind Radio 1 juist zo leuk om het Engelse gekletsquote:Op zondag 11 april 2010 22:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Beter wel ja, Fransen zijn zo chauvinistisch als de hel dus hoor je bijna alleen maar franstailge muziek op de radio
Niks mis met franstalige muziekquote:Op zondag 11 april 2010 22:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Beter wel ja, Fransen zijn zo chauvinistisch als de hel dus hoor je bijna alleen maar franstailge muziek op de radio
En wel een iPod?quote:
Het jammerlijke van Frankrijk is dat ze Frans sprekenquote:Op zondag 11 april 2010 22:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat LieLie zegtquote:Op zondag 11 april 2010 23:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Het jammerlijke van Frankrijk is dat ze Frans spreken.
Welja, met een fles Ricard kan iedereeen Frans sprekenquote:Op zondag 11 april 2010 23:02 schreef LieLie het volgende:
Ach, wij begonnen gewoon altijd in het Frans, en als we er dan niet meer uitkwamen wilden ze best in het Engels.
Een vrouw is een vrouw hequote:Op zondag 11 april 2010 23:09 schreef Braamyo het volgende:
Ik was er weer, et een kms meid uit omgeving middelburg lopen flirten, Telefoon nummer gehosseld en nu smsjes heen en weer aan het sturen (zij begon)alhoewel ze maar een mager 6je is hoowr (ofjuist niet mager
)
Je bent soms nog zo'n ongelooflijke puber.quote:Op zondag 11 april 2010 23:09 schreef Braamyo het volgende:
Ik was er weer, et een kms meid uit omgeving middelburg lopen flirten, Telefoon nummer gehosseld en nu smsjes heen en weer aan het sturen (zij begon)alhoewel ze maar een mager 6je is hoowr (ofjuist niet mager
)
heul nietquote:Op zondag 11 april 2010 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent soms nog zo'n ongelooflijke puber.
Echt wel!!quote:
@braam niets van aantrekken joh, hij is gewoon jaloersquote:Op zondag 11 april 2010 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent soms nog zo'n ongelooflijke puber.
Neuh, hij herkent het gewoon erg goedquote:Op zondag 11 april 2010 23:22 schreef cybermans het volgende:
[..]
@braam niets van aantrekken joh, hij is gewoon jaloers
zowiezoquote:Op zondag 11 april 2010 23:22 schreef cybermans het volgende:
[..]
@braam niets van aantrekken joh, hij is gewoon jaloers
sluit het een het ander uit danquote:Op zondag 11 april 2010 23:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neuh, hij herkent het gewoon erg goed
HA! Ik ook niet.. Maar omdat onze Denon 100% compatible is met iPods (met de AB van de Denon kunnen we de iPod bedienen en zo) hebben we er een als jukeboxquote:
Niets mis met Applequote:
quote:Op zondag 11 april 2010 23:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
HA! Ik ook niet.. Maar omdat onze Denon 100% compatible is met iPods (met de AB van de Denon kunnen we de iPod bedienen en zo) hebben we er een als jukebox
Slaap zequote:
Je kan er om lachen maar het is echt waar.quote:
ongetwijfeld !quote:Op maandag 12 april 2010 06:10 schreef Leintjeuh het volgende:
GoeiemorgenHet topic is niet eens vol
Als ik straks (om 10 uur ofzo
) koffiepauze heb, is ie vast wel vol
moet zo naar t ziekenhuisquote:Op maandag 12 april 2010 07:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
moest jij nu niet slapen en op krachten komen enzo
Er bij of er af??quote:Op maandag 12 april 2010 09:07 schreef Laydina het volgende:
Ow ow nog meer goed nieuws: Ik heb de 18 kilo gehaald![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |