Als je inlogt bij de competitie kan je zien wie er online zijn, maar ik heb (bijna) iedereen ook nog toegevoegd aan vrienden zodat je ze effe een PM kan sturen of ze tijd hebben, is ffe handiger dan iemand uitnodigen die dit over het hoofd ziet en dan voor niks zitten wachten. Ik ben er vanavond wel weer denk ik rond een uurtje of 7 à 8.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:11 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik beloof plechtig om meer online te zijn zodat mensen mij alle hoeken van het veld kunnen laten zien![]()
Vraagje: moet je iedereen toevoegen als vriend om tegen te spelen of gaat dat automatisch als je bij die competitie zit en je aanmeldt?
Volgens mij wel weet niet cker vraag maar ffe aan ego-tripper...quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:49 schreef Baghdaddy het volgende:
Kan ik me nog inschrijven (alionfiree) ? Ik ben de beste
Pussy, ik moet ook om 8 uur op elke morgen, 12 uur is toch niet laat man?quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:22 schreef Tjaapo het volgende:
Damn kreuk is misschien mogelijk voor je om iets eerder online te komen? Heb al paar keer gehad dat net als ik offline wil jij online komt en mij uitnodig, maar ik moet weer vroeg beginnen met werken dus ik kan niet tot laat gamen .....![]()
Verder:
Real Madrid - Ac Milan 3-2 (onterecht >_<)
Aston Villa - Ac Milan 1-1
Ac Milan - Aston Villa 3-2
Kom maar, alleen verwacht niet veel (zeg maar niks van mij)quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:34 schreef MVP. het volgende:
Mensen die online zijn en waar ik nog niet tegen heb gespeeld: doe es wedstrijden spelen!
word er een beetje moe van dat ik telkens uitnodigingen stuur en er niet op wordt gereageerd
Sorry jonge, heb nog maar 2 weken Fifa en nog nauwelijks gespeeld, dus volgende keer beter...quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:34 schreef MVP. het volgende:
Mensen die online zijn en waar ik nog niet tegen heb gespeeld: doe es wedstrijden spelen!
word er een beetje moe van dat ik telkens uitnodigingen stuur en er niet op wordt gereageerd
8 uur mwoah in Rotterdam staan we op om half 7 manquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:39 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Pussy, ik moet ook om 8 uur op elke morgen, 12 uur is toch niet laat man?
ik vanavond om uurtje of 7. Ik moet alleen toch tegen jouw en tegen masegate dan ben ik alweer klaar.quote:Op maandag 19 april 2010 11:46 schreef Babbatuur het volgende:
Ik moet nogal wat wedstrijden, wie is er komende dagen beschikbaar en op welk tijdstip?
Dan ben ik er om 7quote:Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
ik vanavond om uurtje of 7. Ik moet alleen toch tegen jouw en tegen masegate dan ben ik alweer klaar.
@ jacco denk niet dat nog veel nut heeft om met deze competitie mee te doen. Volgende competitie begint denk ik als deze af is en deze is einde van deze maand af.
Laters Tjaap..
Trouwens gisteren nog gespeeld:
AC Milan - Tottenham - 2-1
Babba ik kwam online om 7 uur wou je net een PM sturen ga je offline???? Jammer vanavond dan weer opnieuw proberen om uurtje of 7?quote:
Ja sorry, moest net wegquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:39 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Babba ik kwam online om 7 uur wou je net een PM sturen ga je offline???? Jammer vanavond dan weer opnieuw proberen om uurtje of 7?
nee schiet idd niet op ik sta 3e maar heb al 14 wedstrijden verloren haha kan je nagaan hoe weinig de rest heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:25 schreef Masegate het volgende:
Schiet nog niet echt op zo. Als ik online ben is er bijna nooit iemand.
Heb volgens mij 7 wedstrijden gespeeld en sta 5e.
Ja jammer....babbatuur en masegate wanneer kan ik tegen jullie want dan ben ik klaar namelijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:29 schreef ego-tripper het volgende:
Weer een hoop inactieve spelers. De regels waren toch vrij duidelijk vond ik....
Straks laat in de ochtend kan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 07:10 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ja jammer....babbatuur en masegate wanneer kan ik tegen jullie want dan ben ik klaar namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |