PS. Door types als jij hebben normale supporters minder kans op een kaartje. Bedankt!quote:
Ooh jaa, wat een tactiek!quote:Op zondag 11 april 2010 11:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Laten we wel even objectief blijven en weten dat ze bij Feyenoord niet onder doen voor dit gezeik
Het is Tha_Duck, tijd voor een brilletje?quote:Op zondag 11 april 2010 11:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
op het gegeven niet, maar wel op het stuk van Da_Duck waarin hij zegt dat het weer typisch 020 is. Want dat klopt natuurlijk niet
Dat is jouw perceptie. Dat mag.quote:Op zondag 11 april 2010 15:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het is Tha_Duck, tijd voor een brilletje?
En waarom klopt dat "natuurlijk" niet? Het is wel typerend dat 020 en zijn aanhang regelmatig negatief in het nieuws komen, maar dat daar relatief weinig aan gedaan wordt.
Joh de media wil vaak nog het vuurtje extra opstoken, want dat vult alleen maar paginaas de volgende dag, en dan kunnen de alle tv zenders ook weer nieuws maken enzovoorts.....quote:Op zondag 11 april 2010 15:09 schreef Tommy2K het volgende:
Ik vind het ook erg dom dat het AD aandacht geeft aan dit soort dingen. De pers moet dit soort onzin gewoon negeren... je stookt het vuurtje (dat vuurtje waar niemand op zit te wachten idd) alleen maar hoger op.
De media meldt gewoon wat er speelt. We zijn niet in China of één of ander gek land waar de media selectief bericht over bepaalde onderwerpen. Als je als argument gebruikt dat de media het vuurtje alleen maar verder opstookt dan betekent dat dus dat de media bijna nergens meer over kan/mag berichten.quote:Op zondag 11 april 2010 15:39 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
Joh de media wil vaak nog het vuurtje extra opstoken, want dat vult alleen maar paginaas de volgende dag, en dan kunnen de alle tv zenders ook weer nieuws maken enzovoorts.....
de media doet gewoon mee......actie is nieuws voor ze....
Dit vind ik trouwens een net zo lage reactie als van de AFCA websitequote:Op zondag 11 april 2010 09:20 schreef genakt het volgende:
ja het is ook gewoon te zielig voor woorden
en dan achteraf wegrennen of huilen omdat er weer een ajax fan dood is terwijl het zijn eigen rotschuld is
Daar ben ik het ook zeker niet over oneens, het is alleen de vraag of het verstandig is. Je kunt alleen al in dit topic zien wat zoiets doet...quote:Op zondag 11 april 2010 15:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
De media meldt gewoon wat er speelt. We zijn niet in China of één of ander gek land waar de media selectief bericht over bepaalde onderwerpen. Als je als argument gebruikt dat de media het vuurtje alleen maar verder opstookt dan betekent dat dus dat de media bijna nergens meer over kan/mag berichten.
Deze topic is de realiteit wat er op de dag van de bekerfinale gaat gebeuren...doe vooral je oogkleppen op....quote:Op zondag 11 april 2010 17:54 schreef Barca het volgende:
Wat een waardeloos topic dit. Hoe verzin je het om zoiets te plaatsen!?!
Waarom steel je mijn topic? Topicstarter ANTI-ALLES, lol u wishquote:Op zondag 11 april 2010 17:58 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
Deze topic is de realiteit wat er op de dag van de bekerfinale gaat gebeuren...doe vooral je oogkleppen op....
Is ie gemerged of zo?quote:Op zondag 11 april 2010 18:11 schreef JackyWalker het volgende:
[..]
Waarom steel je mijn topic? Topicstarter ANTI-ALLES, lol u wish
Waarom dan ANTI ALLES als topic starter neerzetten? Of dus mijn topic met zijn topic mergen en niet andersom sinds ik hem als eerst startte?quote:
Het is ook meer als grap bedoelt denk ik.quote:Op zondag 11 april 2010 09:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik snap dit dus echt niet:
[..]
Ik ben al van kleins af aan een supporter van Ajax, in de zin van dat ik hoop dat ze winnen, maar dit soort teksten snap ik gewoon niet.
in dit topic stonden een veelvoud van posts dan in jouw topicquote:Op zondag 11 april 2010 18:24 schreef JackyWalker het volgende:
[..]
Waarom dan ANTI ALLES als topic starter neerzetten? Of dus mijn topic met zijn topic mergen en niet andersom sinds ik hem als eerst startte?
Had dan op zijn topic gewoon een slotje gegooid sinds het overbodig was om er nog 1 te starten?
![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 18:38 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon 10000 kaarten voor Ajax, een schijnlakse beveiliging en ze tot een confrontatie laten komen, en daarna met scherp die hele rellende groep neermaaien.
Opgelost.
Daar gaat het niet om, ik was eerst!quote:Op zondag 11 april 2010 18:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
in dit topic stonden een veelvoud van posts dan in jouw topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |