quote:Point of view is a track basically based on Phoenix’ Heatwave, released three years earlier. To say ‘basically’… In fact, Heatwave is almost the full backing track. Which makes me think “making music is sóóóó simple...”. Maybe it’s something you don’t want to know if you like Point of view very much. --> En dan moet hier komen te staan, in het Engels: "Maar als je je verstand op nul zet, is het een erg leuk nummer."
The only real difference is the addition of the – beautiful - vocals of Moony (Monica Bragato). More original than the track is the video, featuring a computer animated cardboard woman.
Misschien:quote:Op zondag 11 april 2010 06:11 schreef female81 het volgende:
Ik was dus een recensie aan het schrijven van Point of view van DB Boulevard. Voor de goede orde: Ik heb een rubriek op m'n site waarin ik de nieuwe binnenkomers in de Top 40 van exact X jaar geleden behandel, en morgen zal dat het jaar 2002 zijn. Dit plaatje is er een van.
Het stuk van de recensie dat al af is:
[..]
Bij mijn weten is dat tweede alleen in het Nederlands gebruikelijk en niet in het Engelsquote:Op zondag 11 april 2010 06:24 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dat dus, of iets met blank misschien?
Dat klopt ook gewoonquote:Op zondag 11 april 2010 06:27 schreef female81 het volgende:
Dat zou zowaar nog kunnen kloppen ook, als ik er even op ga Googelen.
Dan leg je de nadruk op het feit dat je er geen vooringenomen standpunt over hebt. Ik denk dat TS vooral wil zeggen dat het een lekker nummertje is, om "gewoon relax" naar te luisteren.quote:Op zondag 11 april 2010 06:33 schreef Idril-2 het volgende:
Wat vind je van "However, when you listen without prejudice".
dus met een lege geest = a clear mind dank u voor het bevestigen van mijn puntquote:Op zondag 11 april 2010 06:37 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Dan leg je de nadruk op het feit dat je er geen vooringenomen standpunt over hebt. Ik denk dat TS vooral wil zeggen dat het een lekker nummertje is, om "gewoon relax" naar te luisteren.
kan, maar is te formeel. ik neem aan dat TS geen revieuw schrijft voor een opera bladquote:Op zondag 11 april 2010 06:33 schreef Idril-2 het volgende:
Wat vind je van "However, when you listen without prejudice".
Het zou kunnen, maar het legt teveel de nadruk op de geest en imo niet echt de beleving die TS wil uitdrukken in haar review. Maar dat is vooral aan haar.quote:Op zondag 11 april 2010 06:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dus met een lege geest = a clear mind dank u voor het bevestigen van mijn punt
Dan blijf ik bij mijn zinnetje. Zet je But neer ipv However dan is het niet voor een operablad.quote:Op zondag 11 april 2010 06:43 schreef female81 het volgende:
Nee, het enige dat ik wil zeggen is 'als je niet over de achtergronden van het nummer na denkt, is er niets mis mee'. Zoiets, dus.
Ik ben blij dat je toch nog deels mijn voorstel hebt opgenomen in de recensie.quote:Op zondag 11 april 2010 06:48 schreef female81 het volgende:
Ik heb in m'n kladje inmiddels 'But with a clear mind, it's quite enjoyable' geplaatst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |