abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 april 2010 @ 00:33:13 #1
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_80175502
Mede-fokkers, ik zit met een probleem..
Er komt sinds 3 dagen echt een ontzettende putlucht uit de afvoer bij de douche. Het putje loopt al sinds meer dan een half jaar sowieso slecht weg maar die putlucht gaf de doorslag er nu echt iets aan te proberen te doen want de ontstopper die ik er al eens doorheen had geknald mocht ook niet baten.

Maar nu zit die trekveer dus vast. Vermoed dat de laatste meter blijft steken.. Tips om dat ding los te krijgen? Dan ga ik morgen maar weer eens wrikken ofzo.

Oh en nu gaan mensen vast zeggen hakken en breken.. Dat wil ik dus juist voorkomen
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zondag 11 april 2010 @ 00:34:55 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_80175543
tip: lose het koophuis. Neem een huurwoning. Kan je gewoon bellen. Hoef je niet te kutten met een trekveer.
pi_80175638
probeer er eens een keer een hoop riool ontstopper doorheen te spoelen en dan blijven proberen dat ding los te krijgen
  zondag 11 april 2010 @ 00:39:29 #4
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_80175655
draaien is vaak wel de oplossing.
  zondag 11 april 2010 @ 00:53:29 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_80175996
Beetje lomp met dat ding ronddraaien/zwiepen. Dan wil ie wel losschieten.

Hij zal wel vastzitten in een bocht of tussen de kadavers, etensresten en vergeten huisdieren.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 11 april 2010 @ 00:53:51 #6
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_80176003
quote:
Op zondag 11 april 2010 00:53 schreef Biogarde het volgende:
Beetje lomp met dat ding ronddraaien/zwiepen. Dan wil ie wel losschieten.

Hij zal wel vastzitten in een bocht of tussen de kadavers. etensresten en vergeten huisdieren.
Je vergeet schaamhaar.
  zondag 11 april 2010 @ 00:57:21 #7
242204 YskaFredriksson
pi_80176074
Draaien heb ik al geprobeerd.. Nog weinig resultaat. Heb vaders al gesmst dat ik hem hoogstwaarschijnlijk morgen goed kan gebruiken..

Vloeibare rioolonstopper is opperdepop. Morgen om 16,00 gaat de Jumbo weer open

Oh en bij een huurhuis heb ik niet het idee dat ze vlot op de stoep staan naast dat zijn dat vaak ook amateurs. Wetende van de tijd dat ik in een huurhuis hebt gewoond en waar de douchemuur langzaam afbrokkelde.

Oh en volgens mij hangt ie vast door een bocht ofzo, of een andere pijp ofzo. Denk echt dat het maar een heel klein stuk is dat nog vast zit. Centimetertje of 50.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zondag 11 april 2010 @ 01:00:24 #8
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_80176144
bel gewoon een vakman, zoveel kost dat nou ook weer niet en het is toch kutwerk
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  zondag 11 april 2010 @ 01:05:13 #9
242204 YskaFredriksson
pi_80176257
quote:
Op zondag 11 april 2010 00:53 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Je vergeet schaamhaar.
erger, niet eens eigen schaamhaar maar dat van de vorige bewoners Blugh :p

smerige klusjes moeten ook gedaan worden natuurlijk en zelf pielen is leuk. Vooral als het lukt dan kan je dat op je conto schrijven. Zoals nu is het ietsie pietsie minder fijn.
pi_80178316
smerig werk of niet, die gasten die het kutwerk doen vragen minimaal 70 euro per uur aan arbeidsloon. Dat is bijna gelijk aan het tarief wat een strak-in-het-pak geklede consultant verdient terwijl die 'lui' nooit verder zijn gekomen dan LTS (en ook niet met studieschuld zitten). Nu jullie weer , hahaha
pi_80178453
quote:
Op zondag 11 april 2010 08:37 schreef DTD het volgende:
smerig werk of niet, die gasten die het kutwerk doen vragen minimaal 70 euro per uur aan arbeidsloon. Dat is bijna gelijk aan het tarief wat een strak-in-het-pak geklede consultant verdient terwijl die 'lui' nooit verder zijn gekomen dan LTS (en ook niet met studieschuld zitten). Nu jullie weer , hahaha
Nou en, moeten die mensen dan soms geld mee brengen om jou problemen op te mogen lossen ?
Wees blij dat ze er zijn,moet je eerst academisch geschoold zijn om wat te mogen verdienen
pi_80178467
quote:
Op zondag 11 april 2010 01:05 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

erger, niet eens eigen schaamhaar maar dat van de vorige bewoners Blugh :p

smerige klusjes moeten ook gedaan worden natuurlijk en zelf pielen is leuk. Vooral als het lukt dan kan je dat op je conto schrijven. Zoals nu is het ietsie pietsie minder fijn.
Als je te hard trekt kan je de leiding stuk trekken, en dan krijg je wateroverlast. Draaien kan volgens mij iets meer veel kwaad... probeer die veer anders met een tang te draaien oid, zodat je de meeste draaikracht erop krijgt.

Ow, en natuurlijk zeep gebruiken he'! veel zeep, weinig water.. lekker glad!

echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
  zondag 11 april 2010 @ 09:11:42 #13
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_80178478
quote:
Op zondag 11 april 2010 08:37 schreef DTD het volgende:
Wij vragen geen ¤ 70 euro per uur, eerder 46 inclusief BTW. Verder lijkt het mij niet nodig om op beroepen te gaan bashen. Hier is de TS ook niet mee geholpen.

Ontopic: TS, je zou eens kunnen proberen om de veer er iets verder in te doen en dan met een ruk terug halen. succes
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_80178534
Zie je wel ^^ niet al die cvboeren zijn even slecht, ze geven nog gratis tips ook!
echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
pi_80179016
ik zou ontstopper halen bij de boerenbond, van die korrels, die werken veel beter, misschien vreet die je veer ook meteen weg, ben je van dat probleem ook af...

misschien je veer iets verder proberen er in te krijgen en dan weer proberen eruit te trekken?
  zondag 11 april 2010 @ 11:57:06 #16
242204 YskaFredriksson
pi_80181055

Ik had even gegoogled en vond dit ook wel een slim idee. Probleem is dat bij diegene dat ding op dat moment gewoon losschoot. Ik krijg hem er wel wat verder uit. Ik zie het uiteinde ook al alleen dat laatste stukje komt gewoon net niet :/

Ik maak gebruik van een rioolveer lijkend op dit plaatje:

Weet alleen niet meer of ik er zolang eind aan had zitten want dan zit er nog zeker 8 cm vast :/
pi_80181253
OMG mijn ontbijt, zwengelen en draaien met dat ding idd
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 11 april 2010 @ 12:27:00 #18
242204 YskaFredriksson
pi_80181785
LOS holladiejee.. Ja met draaien ja. Dank jullie wel allemaal!
Er hing trouwens niet aan vast qua rotzooi. Nog geen haar. Dus ben benieuwd of het al effect heeft gehad.
pi_80182147
Maar, uit élk doucheputje komt een putlucht als het dekseltje er af is, of als het waterslot leeg is. Is dat wel in orde dan?
pi_80182228
Ooit heb ik ook eens zo'n trekveerding gehuurd van de gamma voor een verstopping achter het hangtoilet.
Met zo'n slinger ervoor. Want een snertding. Uiteindelijk lukte het door de WC-pot er weer voor te plaatsen en de WC-pot te vullen met een hele bus gootsteenontstopper en steeds kokend water bijvullen mbv de waterkoker. Hierdoor werd door het volume van de WC grote druk op de verstopping uitgeoefend waardoor de verstopping uiteinelijk wegspoelde. Bij het doucheputje is dit wellicht iets moeilijker. Misschien kun je er met een tuinslang doorheen, die je goed natmaakt met groene zeep, zodat ie niet vast komt te zitten.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_80182486
Of zo'n gootsteenontstopper, alleen dan een hele grooote

zondag 11 april 2010 @ 12:54:32 #22
242204 YskaFredriksson
pi_80182586
quote:
Op zondag 11 april 2010 12:40 schreef 49R het volgende:
Maar, uit élk doucheputje komt een putlucht als het dekseltje er af is, of als het waterslot leeg is. Is dat wel in orde dan?
Ja als de deksel er af is.. Maar hier begint ie te borrelen en wopsakidee sta ik in de putlucht te douchen.. Het komt ook vaak bij de wasbak omhoog als je staat te douchen :/
  zondag 11 april 2010 @ 12:59:09 #23
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_80182710
Riool ontstoppen doe ik ook altijd met een hogedrukspuit, voor kleine buizen tot 75 mm werkt dit prima.
Daarboven ben je het zwaardere werk nodig
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_80182840
Goed dat ie los is!!!
  zondag 11 april 2010 @ 13:49:49 #25
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80184130
quote:
Op zondag 11 april 2010 12:54 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Ja als de deksel er af is.. Maar hier begint ie te borrelen en wopsakidee sta ik in de putlucht te douchen.. Het komt ook vaak bij de wasbak omhoog als je staat te douchen :/
Dat klinkt meer als luchtbellen in de afvoer
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')