Je vergeet schaamhaar.quote:Op zondag 11 april 2010 00:53 schreef Biogarde het volgende:
Beetje lomp met dat ding ronddraaien/zwiepen. Dan wil ie wel losschieten.
Hij zal wel vastzitten in een bocht of tussen de kadavers. etensresten en vergeten huisdieren.
erger, niet eens eigen schaamhaar maar dat van de vorige bewoners Blugh :pquote:
Nou en, moeten die mensen dan soms geld mee brengen om jou problemen op te mogen lossen ?quote:Op zondag 11 april 2010 08:37 schreef DTD het volgende:
smerig werk of niet, die gasten die het kutwerk doen vragen minimaal 70 euro per uur aan arbeidsloon. Dat is bijna gelijk aan het tarief wat een strak-in-het-pak geklede consultant verdient terwijl die 'lui' nooit verder zijn gekomen dan LTS (en ook niet met studieschuld zitten). Nu jullie weer , hahaha
Als je te hard trekt kan je de leiding stuk trekken, en dan krijg je wateroverlast. Draaien kan volgens mij iets meer veel kwaad... probeer die veer anders met een tang te draaien oid, zodat je de meeste draaikracht erop krijgt.quote:Op zondag 11 april 2010 01:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
erger, niet eens eigen schaamhaar maar dat van de vorige bewoners Blugh :p
smerige klusjes moeten ook gedaan worden natuurlijk en zelf pielen is leuk. Vooral als het lukt dan kan je dat op je conto schrijven. Zoals nu is het ietsie pietsie minder fijn.
Wij vragen geen ¤ 70 euro per uur, eerder 46 inclusief BTW. Verder lijkt het mij niet nodig om op beroepen te gaan bashen. Hier is de TS ook niet mee geholpen.quote:Op zondag 11 april 2010 08:37 schreef DTD het volgende:
smerig werk of niet, die gasten die het kutwerk doen vragen minimaal 70 euro per uur aan arbeidsloon. Dat is bijna gelijk aan het tarief wat een strak-in-het-pak geklede consultant verdient terwijl die 'lui' nooit verder zijn gekomen dan LTS (en ook niet met studieschuld zitten). Nu jullie weer , hahaha
Ja als de deksel er af is.. Maar hier begint ie te borrelen en wopsakidee sta ik in de putlucht te douchen.. Het komt ook vaak bij de wasbak omhoog als je staat te douchen :/quote:Op zondag 11 april 2010 12:40 schreef 49R het volgende:
Maar, uit élk doucheputje komt een putlucht als het dekseltje er af is, of als het waterslot leeg is. Is dat wel in orde dan?
Dat klinkt meer als luchtbellen in de afvoerquote:Op zondag 11 april 2010 12:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja als de deksel er af is.. Maar hier begint ie te borrelen en wopsakidee sta ik in de putlucht te douchen.. Het komt ook vaak bij de wasbak omhoog als je staat te douchen :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |