Dat hoofdpijn hebben is alleen een excuus voor als je dr geen zin an hebtquote:Op zondag 11 april 2010 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh wacht, nee, want dan hebben jullie allebei constant hoofdpijn.
quote:Op zondag 11 april 2010 10:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, regenoveral. Ook zo iets. Als je dan bukt, schieten je pijpen uit de laars. En probeer dat maar eens rechtstandig terug te duwen.
Tuinbroeken en overals reageren gelijk op het betere bukwerk. (Erik, let je even op)quote:Op zondag 11 april 2010 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja een overal, dan noem je ook wat, dat is een dicht pak zowat, nee Dirk tuinbroek, ik zeg het je.
*Voegt tuinbroek toe aan rijtje grasmat, reform, oksels en geitenwollensokken*
quote:Op zondag 11 april 2010 10:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tuinbroeken en overals reageren gelijk op het betere bukwerk. (Erik, let je even op)
Of dat de vrouw gewoon een chagrijnig stuk vreten is.quote:Op zondag 11 april 2010 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat hoofdpijn hebben is alleen een excuus voor als je dr geen zin an hebt
Dat ligt vaak meer aan de partner dan aan de vrouw
quote:Op zondag 11 april 2010 10:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of dat de vrouw gewoon een chagrijnig stuk vreten is.
Ja vandaar dat ik ook meteen over de visualisatie begonquote:
En toch zie ik het niet gebeuren. Geen idee hoe dat komt, maar dat is zo een idee wat ik heb.quote:Op zondag 11 april 2010 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan koop je maar een maatje groter, dan kan de boel ventileren.
Tjingtjing!quote:Op zondag 11 april 2010 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei, frustratiemomentje.
Hoe vind je m'n 'tuinbroek'?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 april 2010 10:51 schreef Dirkh het volgende:
Ga daar maar eens gehurkt onkruid mee wieden
quote:Op zondag 11 april 2010 10:52 schreef Dirkh het volgende:
Nog éééén bakkie koffie voordat ik ga douchen, eentje nog.
Wat dan waarschijnlijk komt door haar manquote:Op zondag 11 april 2010 10:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of dat de vrouw gewoon een chagrijnig stuk vreten is.
Visualiseertquote:Op zondag 11 april 2010 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ook weer even het kopje vullenVoordat ik aan de klus ga. Zonder comfortabele kleding.
Maar natuurlijk, dat spreekt voor zich. Gekkie.quote:Op zondag 11 april 2010 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat dan waarschijnlijk komt door haar man
Jij snapt het.quote:Op zondag 11 april 2010 10:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, dat spreekt voor zich. Gekkie.
Oeh, we zijn weer op de lesbo tour.quote:Op zondag 11 april 2010 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
Tombo hoe is het met je poessies bij je zus?
Goed! Ik had laatst gedroomd dat Nelis dood wasquote:Op zondag 11 april 2010 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
Tombo hoe is het met je poessies bij je zus?
quote:Op zondag 11 april 2010 11:01 schreef HuubTuub het volgende:
had ook willen tuinieren maar het het gebrek aan zon en de frisse wind over het terras 3 hoog, laat mij dit plan toch maar opschuiven naar een ander weekend.
quote:Op zondag 11 april 2010 11:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed! Ik had laatst gedroomd dat Nelis dood was![]()
maar dat was gelukkig niet zo
Ik ga woensdag met ze naar de dierenarts
Vorig jaar was het verdomme 24 graden! En nu? Waar woont die Piet Paulusma? Als ik die toch in mijn handen krijg...quote:Op zondag 11 april 2010 11:01 schreef HuubTuub het volgende:
had ook willen tuinieren maar het het gebrek aan zon en de frisse wind over het terras 3 hoog, laat mij dit plan toch maar opschuiven naar een ander weekend.
quote:
Het is 11 April, de meeste jaren is het met Koninginnedag amper warm hoorquote:Op zondag 11 april 2010 11:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vorig jaar was het verdomme 24 graden! En nu? Waar woont die Piet Paulusma? Als ik die toch in mijn handen krijg...
Helemaal wel.quote:Op zondag 11 april 2010 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat had je nog niet door met m'n tuinbroek-klus-moment?
Die heb ik al een week aan.quote:Op zondag 11 april 2010 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
Als jij je Speedo alvast in de strijk gooit ben je klaar Dirk
Oh jij zat in die hoek van gister qua statistiek, die 3 keer per week de douche opzoekt?quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 11:05 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
owja, pardon
[ afbeelding ] goedemorgen deze koude zondag 9.6 gr.
Hier is nu even de zon doorgebrokenquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier is nu even de zon doorgebroken.
In de categorie "of minder"quote:Op zondag 11 april 2010 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jij zat in die hoek van gister qua statistiek, die 3 keer per week de douche opzoekt?
Oeh die is nog leuk ook!quote:Op zondag 11 april 2010 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei, frustratiemomentje.
Hoe vind je m'n 'tuinbroek'?![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik ga zelf eten maken. Shocking!quote:Op zondag 11 april 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:
Zo, ik ga douchen en dan maar eens iets nuttigs doen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |