Je likt aan mijn hartje.quote:Op zondag 11 april 2010 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken je inmiddels gewoon een beetje![]()
Nee doosje! Wha, op vingers zitten gaat.... fuck it. Ik ga me er mee bemoeien.quote:Op zondag 11 april 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee
Maar oke, elke dag een beetje it will be!
Nu niet, maar had dat wel. Nu vliegen twee hitsige eenden over de vijver de hele tijd.quote:Op zondag 11 april 2010 14:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
McMossel leeft nog las ik?![]()
![]()
En Dirk heeft een eendje in de vijvert
Ik vind het zulke grappige beestenquote:Op zondag 11 april 2010 14:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nu niet, maar had dat wel. Nu vliegen twee hitsige eenden over de vijver de hele tijd.
PM me eens de gegevens dat ik ook (voor het eerstquote:Op zondag 11 april 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al een paar mensen gefollowed die met het ESF te maken hebben, lekker copycatten
En wat is #FF?
Nee hoor gewoon dippen. Zij was er echt van bewust dat er een net zat.quote:Op zondag 11 april 2010 14:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind het zulke grappige beesten![]()
Bleef ie niet met z'n hoofdje in het net vastzitten toen ie ging "dippen" ?
Zo zonde dat hij niet was opgenomen in onze tour.quote:Op zondag 11 april 2010 14:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dirk! Jij hebt nog meer beesten in je tuin dan ik!
Had mooi op de route gelegen tussen Nok en mijquote:Op zondag 11 april 2010 14:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo zonde dat hij niet was opgenomen in onze tour.
quote:Op zondag 11 april 2010 14:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 april 2010 14:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, idd...quote:Op zondag 11 april 2010 14:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had mooi op de route gelegen tussen Nok en mij
Heul niet!quote:Op zondag 11 april 2010 14:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]En ik had me er nog wel zo enthousiast voor aangemeld.
Pisces kom er maar in.
Nou, dat is toch heel enthousiast?quote:Op zondag 11 april 2010 14:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Nou, idd...
[..]
Heul niet!
Je zei "ik zou bijna een kitten in huis halen om je/jullie ook langs te krijgen op jullie tour" oid
Heb je wel de foto's bekeken?quote:Op zondag 11 april 2010 14:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]En ik had me er nog wel zo enthousiast voor aangemeld.
Pisces kom er maar in.
iets BIJNA doen betekent gewoon dat je het niet doetquote:
En we hadden er tijd zat voor.quote:Op zondag 11 april 2010 14:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had mooi op de route gelegen tussen Nok en mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 11 april 2010 14:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En we hadden er tijd zat voor.
Zie je nou wel!!! Tombo, lees je dit even?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor jou had ik mooi tijd gemaakt hoorquote:Op zondag 11 april 2010 14:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zie je nou wel!!! Tombo, lees je dit even?
Your point being?quote:Op zondag 11 april 2010 14:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zie je nou wel!!! Tombo, lees je dit even?
Ik zie eerlijk gezegd Dirk nog niet zo snel met een kittenquote:Op zondag 11 april 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
iets BIJNA doen betekent gewoon dat je het niet doet![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 14:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Your point being?
Ik heb geen aanmelding van je gezien dus schuif het nu niet op mijn lieve dinnetje Tombola!
PM!quote:Op zondag 11 april 2010 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
PM me eens de gegevens dat ik ook (voor het eerst) zou kunnen twitteren over ESF
.
Het gequote deel klopt wel, de rest niet.quote:Op zondag 11 april 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd Dirk nog niet zo snel met een kitten
Da's volgens mij nog het meest positieve scenario.quote:Op zondag 11 april 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd Dirk nog niet zo snel met een kitten. Straks gaat ie er op staan ofzo.
quote:Op zondag 11 april 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd Dirk nog niet zo snel met een kitten. Straks gaat ie er op staan ofzo.
NOU!quote:Op zondag 11 april 2010 14:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's volgens mij nog het meest positieve scenario.![]()
Zal ik de 15e een Redkitten meenemen? Kan hij oefenen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |