Knap he, mét achtergrondjequote:
Ook cool!quote:Op zondag 11 april 2010 14:15 schreef HuubTuub het volgende:
wij hebben sinds een paar weken deze vaste klanten
[ afbeelding ]
Pèpè en die ander noem ik Consuela maar ik denk niet dat het een vrouwtje is. Gisteren zaten ze met z'n vijven te wachten op nieuw voer... luie donders.
Als je slim bent doe je dat niet in eens, maar per dag. Hoe meer followers je daarme bereikt. Je hebt er nu nog maar één.quote:Op zondag 11 april 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Knap he, mét achtergrondje![]()
Zal ik er ook gewoon af en toe wat landen en inzendingen spammen enzo? Met linkjes naar het topic van dat land hier?
Tof zegquote:Op zondag 11 april 2010 14:16 schreef HuubTuub het volgende:
nee dat vliegt hier in het wild.
Wat een eigenwijze kop.quote:Op zondag 11 april 2010 14:15 schreef HuubTuub het volgende:
wij hebben sinds een paar weken deze vaste klanten
[ afbeelding ]
Pèpè en die ander noem ik Consuela maar ik denk niet dat het een vrouwtje is. Gisteren zaten ze met z'n vijven te wachten op nieuw voer... luie donders.
Wat een actiefotoquote:Op zondag 11 april 2010 14:22 schreef HuubTuub het volgende:
Soms komt Karel Kauw de boel verstieren voor Pèpè.
[ afbeelding ]
Ik heb al een paar mensen gefollowed die met het ESF te maken hebben, lekker copycattenquote:Op zondag 11 april 2010 14:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je slim bent doe je dat niet in eens, maar per dag. Hoe meer followers je daarme bereikt. Je hebt er nu nog maar één.
Follow Friday. Vrijdag dan meldt je aan jouw followers wie interessant zijn om te volgen. Leuke tweets hebben geplaatst etc.quote:Op zondag 11 april 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al een paar mensen gefollowed die met het ESF te maken hebben, lekker copycatten
En wat is #FF?
Oh gawd, ik ben een n00bquote:Op zondag 11 april 2010 14:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Follow Friday. Vrijdag dan meldt je aan jouw followers wie interessant zijn om te volgen. Leuke tweets hebben geplaatst etc.
FF is Flora en Fauna!quote:Op zondag 11 april 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al een paar mensen gefollowed die met het ESF te maken hebben, lekker copycatten
En wat is #FF?
quote:Op zondag 11 april 2010 14:27 schreef HuubTuub het volgende:
ja, je maakt wat mee. Daar zit je dan wel een half uur voor met een camera in de aanslag.
Net als de aankomst van Consuela;
[ afbeelding ]
quote:
In het begin dacht ik dat het maar eenmalig zou zijn, maar nu komen ze dagelijks een paar keer per dag even gedag zeggen. Tot grote ergernis van de honden, die zien het als een invasie op hun territorium.quote:Op zondag 11 april 2010 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof zo'n serie foto's, zeker het wachten waard lijkt me met je camera
quote:Op zondag 11 april 2010 14:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
![]()
Jij moet verplicht naar SIRE spotjes kijken.
Tweequote:Op zondag 11 april 2010 14:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je slim bent doe je dat niet in eens, maar per dag. Hoe meer followers je daarme bereikt. Je hebt er nu nog maar één.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |