Belg.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:21 schreef teamlead het volgende:
welke debiel is hier nu weer verantwoordelijk voor![]()
tis friet en niet anders dan dat. Patat
als je serieus patat stoofvlees ergens staat te bestellen, ben je zo gay dat de gaypride jouw verjaardagsfeestje isquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:22 schreef Jaheur het volgende:
Friet is voor de natte nichten. Het is patat voor de echte mannen.
Je zegt toch geen boerenfriet of friet stoofvlees? Juist daarom.
En hier zegt Danny dat het patat is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:54 schreef Danny het volgende:
[..]
we zijn een Nederlandse site en hier is het gewoon Patat.
in de FAQ toch ookquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:23 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En hier zegt Danny dat het patat is.
bijna.. maar jij mag ook gewoon meneer zeggen hoorquote:
lees de policy....quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:24 schreef remlof het volgende:
Het mag allebei, die discussie hebben we wel vaak genoeg gehad.
WIE WAS HETquote:
Die ken ik uit m'n hoofd en is er om duidelijkheid te brengen naar de users, als je daarmee gaat fucken heb je een slechte aan mij.quote:
Patat/friet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:37 schreef remlof het volgende:
Ow en het is dus dat andere woord voor friet tegenwoordig
Een modje die verboden woordjes postquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:40 schreef Adelante het volgende:
WAT IS HET NOU SOBERZO?????!!>!>?!>!!111>>>?>??????
De friet-lobbyquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:40 schreef teamlead het volgende:
wie heeft nu weer dat FB topic gedelete
heel sinpel, soberzo mag niet. famfare wel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:40 schreef Adelante het volgende:
WAT IS HET NOU SOBERZO?????!!>!>?!>!!111>>>?>??????
whehehe....quote:
Sowieso.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:42 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja penisbaard, dat zijn de mensen die nog denken dat het zo en zo is.
De Van Dale heeft het niet altijd goed hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:42 schreef Fortitude het volgende:
pa·tat de; v(m) friet: ~ met een portie patat met mayonaise
Hoe duidelijk wil je het hebben.
quote:
Misschien, maar dat is hier niet het geval.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:43 schreef TheKC het volgende:
[..]
De Van Dale heeft het niet altijd goed hoor
Op deze URL kon geen FAQ worden gevonden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zie de FOK!policy:
http://forum.fok.nl/fok/get_faq_question/72
Dus, wat gebeurde er? Dit topic is niet zonder reden weer open, kreeg je een standje van Danny?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:37 schreef remlof het volgende:
Ow en het is dus dat andere woord voor friet tegenwoordig
Het is de FAQ-gatequote:Op zaterdag 10 april 2010 23:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op deze URL kon geen FAQ worden gevonden.
HET IS SOBERZO PATAT WANT DAT IS WAT ER BIJ DE PATATBOER STAAT DAAR STAAT JA PATAT MET EN PATAT SPECIAAL EN PATAT OORLOG GROETJES THE KCquote:
HET IS PATAT MAAR DE HOGE FRIETHEREN PROBEREN DAT TE VERBERGEN VOOR HET VOLK ZE DWINGEN HUN WOORDEN AAN ONS OP IN DE BIJBEL STOND AL DAT HET PATAT IS MAAR DAT PROBEERT DE KERK VOOR ONS TE VERBERGEN HITLER WIST DIT OOK DAAROM MOEST HIJ DOOD ZIJN DUBBELGANGER LEEFT NOG IN EEN UFO ONDER DE GRONDquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:50 schreef TheKC het volgende:
[..]
HET IS SOBERZO PATAT WANT DAT IS WAT ER BIJ DE PATATBOER STAAT DAAR STAAT JA PATAT MET EN PATAT SPECIAAL EN PATAT OORLOG GROETJES THE KC
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op deze URL kon geen FAQ worden gevonden.
ik dusquote:Op zondag 11 april 2010 00:01 schreef ToT het volgende:
Laten we deze culinaire kwestie leggen bij de mensen die hier het ultieme antwoord op kunnen geven!
mis je je knopjes?quote:Op zondag 11 april 2010 00:02 schreef teamlead het volgende:
ja hoor.. topicvoetbal... het blauwe volk wil weer even spelen...
quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 00:06 schreef ToT het volgende:
Let's all point & laugh at teamlead!
Sorry, oud-collega!
quote:
als je het patat noemt, moet je het ook pindasaus noemen natuurlijkquote:
Dus jij hebt wel vaker pindasaus op je snikkel?quote:Op zondag 11 april 2010 00:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je het patat noemt, moet je het ook pindasaus noemen natuurlijk
nope. patatje oorlog is met mayo en satehsaus en uitjesquote:Op zondag 11 april 2010 00:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 april 2010 00:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
niet altijd uiquote:Op zondag 11 april 2010 00:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope. patatje oorlog is met mayo en satehsaus en uitjes
quote:Op zondag 11 april 2010 00:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja, anders pijpt ze nietquote:Op zondag 11 april 2010 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus jij hebt wel vaker pindasaus op je snikkel?(In het kader van sex met patat en mayo)
dan vergeet je de curryquote:Op zondag 11 april 2010 00:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
hey, in mijn jeugd had je nog heul geen curryquote:Op zondag 11 april 2010 00:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan vergeet je de curry![]()
to curry or not to curry, that's the question
en als je ketchup eet maar je hebt nooit curry gehad... hoe weet je dan of het curry of ketchup is?
quote:Op zondag 11 april 2010 00:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
hey, in mijn jeugd had je nog heul geen curry
het was mayo met ketchup en uien (voor de patat speciaal) en anders niet
met dat laatste overigens wel weer helemaal eens.Ketchup
![]()
curry
broekiequote:Op zondag 11 april 2010 00:39 schreef Fortitude het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Het is friet trouwens.
Iemand die een curryloze jeugd heeft gehad heeft niet echt het recht van spreken. Gebroken ziel.quote:
het bestond toen niet. Niet op die manier in ieder gevalquote:Op zondag 11 april 2010 01:33 schreef MASD het volgende:
[..]
Iemand die een curryloze jeugd heeft gehad heeft niet echt het recht van spreken. Gebroken ziel.
wtfquote:Op zondag 11 april 2010 00:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
het was mayo met ketchup en uien (voor de patat speciaal) en anders niet
![]()
curry
quote:Op zondag 11 april 2010 00:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
het was mayo met ketchup en uien (voor de patat FRIET speciaal) en anders niet
![]()
curry
bijna veertig.quote:
Ouwequote:Op zondag 11 april 2010 12:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
bijna veertig.
Curry was toen echt zelden aanwezig in snackbars. Begon net langzaam op te komen toen ik een jaar of tien was ofzo.
Ik voel mezelf 28 en ben 42quote:Op zondag 11 april 2010 12:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
je bent zo jong als je je voelt, toch? En ik voel me zestig
Ja klopt, Ik snap de tt namelijk niet.. het is voortaan Aardappel op fok, en direct daarna staat dat we het over friet moeten gaan hebben?quote:
Belgquote:Op zondag 11 april 2010 14:53 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja klopt, Ik snap de tt namelijk niet.. het is voortaan Aardappel op fok, en direct daarna staat dat we het over friet moeten gaan hebben?
Boerenfriet?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:22 schreef Jaheur het volgende:
Friet is voor de natte nichten. Het is patat voor de echte mannen.
Je zegt toch geen boerenfriet of friet stoofvlees? Juist daarom.
Patatje stoof heb ik altijd zooo vies gevonden!quote:
Lekker manquote:Op zondag 11 april 2010 15:34 schreef BrandX het volgende:
Patatje stoof heb ik altijd zooo vies gevonden!
Al die patat die dan helemaal week wordt in de stoof
ik ben nog 3 jaar van die 40 verwijderd.. en ik ben echt met curry opgegroeid hoor... Woonde jij niet toevallig in wat achtergebleven gebied?quote:Op zondag 11 april 2010 12:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
bijna veertig.
Curry was toen echt zelden aanwezig in snackbars. Begon net langzaam op te komen toen ik een jaar of tien was ofzo.
de benaming patatje stoof klopt niet, omdat ze in het noorden geen stoofvlees verkopen.quote:Op zondag 11 april 2010 15:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
Patatje stoof heb ik altijd zooo vies gevonden!
Al die patat die dan helemaal week wordt in de stoof
Zeg dat nog eens?quote:Op zondag 11 april 2010 17:39 schreef Snaavel het volgende:
[..]
de benaming patatje stoof klopt niet, omdat ze in het noorden geen stoofvlees verkopen.
het is en blijft gewoon Frietje Stoofvlees..
Amsterdam oud west, randje jordaan.quote:Op zondag 11 april 2010 17:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben nog 3 jaar van die 40 verwijderd.. en ik ben echt met curry opgegroeid hoor... Woonde jij niet toevallig in wat achtergebleven gebied?
in Vlaanderen wordt meestal van frieten, frietjes of fritten gesproken, in de drie zuidelijke provincies van Nederland spreekt men van friet en in de rest van Nederland heeft men het meestal over patat.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:17 schreef Snaavel het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Patates_frites&redirect=no
WIE HAD ER NOU GELIJK, HE?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:20 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
in Vlaanderen wordt meestal van frieten, frietjes of fritten gesproken, in de drie zuidelijke provincies van Nederland spreekt men van patat en in de rest van Nederland heeft men het meestal over friet.
Heel flauw, m'n quote veranderenquote:
Sorry.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:35 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Heel flauw, m'n quote veranderen.
Oh, het is trouwens patat.
kijk, met jou kan ik praten!quote:
Je vergeet de uitjes :-pquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
het boeit mij geen kut hoe je het noemt, als er maar satesaus en mayo op zit.
patat.jpgquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:48 schreef IBAZ het volgende:
Friet dus, en het ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:58 schreef 1marcelfilms het volgende:
Ja enmje kanker in mijn baarnsketnemdri duken nerpej
Waarom zou je het gefrituurd noemen?quote:
ook goedquote:
dat moet je nooit op FOK! posten want dan word je meteen overspoeld met aanvragen voor sexdatesquote:
oh neen, wat nuquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:22 schreef Doodloper het volgende:
[..]
dat moet je nooit op FOK! posten want dan word je meteen overspoeld met aanvragen voor sexdates
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |