Inderdaad, BoB ziet er beter uit, verhaal is beter. Hier zie je eigenlijk alleen maar Leckie, terwijl het eerst het hele team was(zit al op aflevering 4 ofzoquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
idd, het valt mij ook nog wat tegen... voor de duurste serie die ooit gemaakt is
Nou op het einde van 1 en aflevering 2 na heb je nog niks gemist. Alhoewel het best zielig is, wanneer dat de beste actie tot nu toe is(4 afleveringen)quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:12 schreef Fortitude het volgende:
Ik moet er nog aan beginnen maar dit voorspeld niet veel goeds.
Heb ik iets gemist bij aflevering 3 en 4? Nauwelijks gevechten en weer hetzelfde banzai gelul.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De 2e aflevering heb ik ook gezien, die wordt al iets beter.
Vanaf de 3e aflevering zullen de gevechten anders zijn, dan gaan de Jappen zich ingraven ipv als een zooitje mongolen op machine geweren af te rennen
Maar ik moet toegeven dat ik totaal geen band heb met de hoofdpersonages.
Dit had ik wel in BoB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar die viel dus een beetje tegenIk kijk het nog wel, maar ik ben benieuwd of het nog echt gaaf gaat worden.
[ Bericht 1% gewijzigd door BoerBert op 11-04-2010 19:06:46 ]
Net aflevering 1 gezine. Dit is inderdaad irritant. In tegenstelling tot de moffen in BoB. Sowieso kunnen wij ons beter identificeren met moffen dan met japanners.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:31 schreef Splutje het volgende:
Ik vind het een toffe serie tot nu toe, alleen komt er wel duidelijk naar voren dat de Amerikanen meesterlijk waren en de Jappen dom en tactiekloos.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:25 schreef rgras het volgende:
Helaas ben ik er ook aan begonnen met Band of Brothers in mijn achterhoofd, het valt tot nu toe behoorlijk tegen.
Ja die Japanezen zijn gek.quote:Op zondag 11 april 2010 18:26 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Die aanval door de jappen in de eerste aflevering is trouwens echt zo gebeurd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_the_Tenaru
Het japanse regiment wat aanviel verloor bijna 800 man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |