quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb een seizoenkaart, maar ga eigenlijk alleen als er topclubs komen
Dat is niet lief van jou.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft er ook een hekel aan en kan niet tegen kietelen. Wanneer ik in zijn zij prik begint hij heel hard te gillen en rare sprongen te maken.![]()
Heel grappig om te zien.
Is er nog iets open nu?quote:
Ik wil ook een valkparkiet eigenlijk. Maar ben bang dat de katten 'm interessanter gaan vinden dan wij.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Juah vet liefMaar mijn kat pwnt hem wel
Ja, waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil ook een valkparkiet eigenlijk. Maar ben bang dat de katten 'm interessanter gaan vinden dan wij.
Ja, de mijne gaan soort van blaffen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk welMijn katten gaan altijd helemaal 'mekkeren' (weet geen beter woord
) als ze een vogel zien
Ik heb gewoon zo'n badstof ding. Warm moet het zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Vet mooi met strikjes erop enzoZo'n lekkere sexy fleece
Mijn poes is bang voor vogels, behalve als ze binnen zit en dat is 9 van de 10 keer het geval. Ze gaat zelden naar buiten, maar soms heeft ze van die attitude dagen en gaat ze heel stoer tussen de schapen lopen. Om vervolgens bij een kleine beweging van de schapen als een speer naar binnen te sprinten, echt een mietje.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk welMijn katten gaan altijd helemaal 'mekkeren' (weet geen beter woord
) als ze een vogel zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |