Je hebt PM.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:07 schreef GokuSFE het volgende:
Te koop wegens dubbel:
God of War 3 (in seal), 40eu incl. verzenden.
Nog immer te koop; 35eu incl.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:07 schreef GokuSFE het volgende:
Te koop wegens dubbel:
Ik bied ¤ 27,50 inclusief. Via deze website kan ik het spel nieuw kopen voor ¤ 29,98quote:
Alleen te koopquote:
Ik zie dat de goedkoopste via budgetgaming 33,38eu is (incl. verzenden). Hij mag dus voor 33eu incl. wegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:01 schreef Build.1984 het volgende:
[..]
Ik bied ¤ 27,50 inclusief. Via deze website kan ik het spel nieuw kopen voor ¤ 29,98
Wil je final fantasy ruilen tegen 1 of meer spelletjes van mij?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:57 schreef Schunckelstar het volgende:
te ruil:
-bionic commando
-brothers in arms: hell's highway
-final fantasy 13
-lair
-mercenaries 2: world in flames
-ratchet&clank: a crack in time
-splinter cell: double agent
hmm, nee.. momenteel nog niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:29 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Wil je final fantasy ruilen tegen 1 of meer spelletjes van mij?
Je hebt PM!quote:Op zondag 9 mei 2010 11:20 schreef JorisBit het volgende:
Te ruil / te koop:
Battlefield Bad Company 2 LE uit de UK (VIP code al gebruikt)
Ik zoek:
Call of Duty Modern Warfare 2
Mercenaries 2: world in flames ruilen tegen Operation Flashpoint 2: Dragon Rising?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:57 schreef Schunckelstar het volgende:
te ruil:
-bionic commando
-final fantasy 13
-lair
ja is goed, pm me maarquote:Op zondag 9 mei 2010 20:35 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
Mercenaries 2: world in flames ruilen tegen Operation Flashpoint 2: Dragon Rising?
Is het een Platinum of Game of the Year editie?quote:Op zondag 9 mei 2010 16:59 schreef Unity het volgende:
[TR] Little Big Planet.
Ruilen tegen een oudere game of met bijbetaling (uiteraard) op zoek naar FF13 / CoD:MW2 / Dante's Inferno / Buzz (+ controllers)!
ruilen tegen ff13?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:07 schreef GokuSFE het volgende:
Te koop wegens dubbel:
Verkochtquote:Op maandag 3 mei 2010 17:07 schreef GokuSFE het volgende:
Te koop wegens dubbel:
Nee, originele!quote:Op maandag 10 mei 2010 10:06 schreef richardopfok het volgende:
[..]
Is het een Platinum of Game of the Year editie?
Is ie er nog of ben ik te laat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:31 schreef jbierste het volgende:
Te ruil/te koop:
Call of Duty: Modern Warfare 2 (te koop voor 30 incl)
Ruilen voor één van deze games?quote:
Ja, wat mij betreft hebben we een deal voor MGS4!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:07 schreef richardopfok het volgende:
[..]
Ruilen voor één van deze games?
- BioShock
- Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
- Grand Theft Auto IV
- Rock Band (zonder instrumenten)
- Call of Duty 4: Modern Warfare
- Ratchet & Clank: Tools of Destruction
wat is je vraagprijs?quote:
En welk vraagprijs voor beide games samen?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:12 schreef Rbpstm het volgende:
TR/TK:
- Call of Duty Modern Warfare 2
- God of War 3
bioshock 2 ruilen tegen ratchet and clank: a crack in time?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:10 schreef Elkouw het volgende:
Mijn vriend heeft Bioshock 2, Little Big Planet en Rainbox Six Vegas 2 welke hij graag wil ruilen tegen andere games. Hij is niet op zoek naar arcade, hack 'n slash of racegames, voor andere suggesties staat hij open.
Bedankt voor het aanbod maar hij heeft geen interesse in de ratchet and clank + jak and daxter seriequote:Op woensdag 12 mei 2010 09:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
bioshock 2 ruilen tegen ratchet and clank: a crack in time?
Bioshock 2 voor iets uit dit lijstje?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:10 schreef Elkouw het volgende:
Mijn vriend heeft Bioshock 2, Little Big Planet en Rainbox Six Vegas 2 welke hij graag wil ruilen tegen andere games. Hij is niet op zoek naar arcade, hack 'n slash of racegames, voor andere suggesties staat hij open.
70 exl. verzendenquote:Op woensdag 12 mei 2010 03:00 schreef Unity het volgende:
[..]
En welk vraagprijs voor beide games samen?
Helaas, de meeste heeft ie zelf al of heeft hij geen interesse in. Toch bedankt!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:22 schreef banapples het volgende:
[..]
Bioshock 2 voor iets uit dit lijstje?
Assasin's Creed (platinum versie)
Haze
Condemned 2
Resistance: FOM
Ratched and Clank: Tools of Destruction
Ratched and Clank: Quest for booty
Mercenaries 2
Ghost Recon, Advanced Warfighter 2
Ninja Gaiden Sigma (promo versie)
Ninja Gaiden Sigma 2
Tomb Raider: Underworld
Assasin's Creed 2
Ik bied € 30,- inclusief. (is nieuw +- 50 inclusief, http://tweakers.net/pricewatch/244070/call-of-duty-modern-warfare-2-playstation-3.html)quote:
Of € 65 inc. voor beide.quote:
Shaun White ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:02 schreef Nico35 het volgende:
TR
Mortal Kombat vs. DC Universe
PM maar iets leuks =)
Gewoon allebei apart laten opsturen. 2x 1,76quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:51 schreef Unity het volgende:
Of € 65 inc. voor beide.
God of War 3 is nieuw +- 47 inc., maar ws. moet het dan met pakketpost?
http://tweakers.net/pricewatch/252362/god-of-war-3-playstation-3.html
Zo simpel, en toch zo geniaal...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:54 schreef Snever het volgende:
[..]
Gewoon allebei apart laten opsturen. 2x 1,76
2 spellen past in 1 envelop precies door de brievenbusquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:54 schreef Snever het volgende:
[..]
Gewoon allebei apart laten opsturen. 2x 1,76
Ratchet + 5 euro tegen Call of Juarez + Bioshock 1?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:57 schreef Schunckelstar het volgende:
te ruil:
-bionic commando
-final fantasy 13
-lair
helaas, die heb ik beide al gehadquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:29 schreef Platina het volgende:
[..]
Ratchet + 5 euro tegen Call of Juarez + Bioshock 1?
ruilen? Zie 2 Posts hierboven: lost planet 2quote:Op zondag 16 mei 2010 21:31 schreef Ipho het volgende:
battle field bad company 2 te koop!! :-)
Neequote:Op zondag 16 mei 2010 21:36 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
ruilen? Zie 2 Posts hierboven: lost planet 2
Geldt nog steedsquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:10 schreef Elkouw het volgende:
Das jammer, heb er veel plezier aan beleefd.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:17 schreef Elkouw het volgende:
[..]
Het spel lijkt hem 3x niks
Niemand met Just Cause 2 of Metal Gear Solid 4?
Nop sorry dit wordt hem niet, spreekt me totaal niet aan,...quote:
ik heb uncharted plus 10 eu, ruilen tegen heavy rain?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:35 schreef Grovie het volgende:
Ik heb:
Tekken 6
GTA IV (Platinum)
Heavy Rain (Wil ik eerst nog een keer uitspelen)
Ik zoek:
GTA IV Episodes
Uncharted
Yakuza 3
Geld
Ik heb Yakuza 3. Wat wil je er voor geven?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:35 schreef Grovie het volgende:
Ik heb:
Tekken 6
Heavy Rain (Wil ik eerst nog een keer uitspelen)
Ik zoek:
GTA IV Episodes
Yakuza 3
Geld
tegen lost planet 2?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:38 schreef Snever het volgende:
[TR]/[TK]
BattleField Bad Company 2
[GEZ] Skate 3
Tekken 6 + 10 euro of Final Fantasy XIII - 5 euroquote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Ik heb Yakuza 3. Wat wil je er voor geven?
Mmm, je wilt alleen maar ruilen dus... nvm dan...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:14 schreef Grovie het volgende:
[..]
Tekken 6 + 10 euro of Final Fantasy XIII - 5 euro.
- Edit: Nu ook FFXIII uitgespeeld dus, productief dagje vandaag.
Assassin's Creed II voor Batman?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:51 schreef richardopfok het volgende:
Hallo fokkers,
Ik heb deze PS3 games te koop/ruil:
- Ratchet & Clank: Tools of Destruction
- Batman: Arkham Asylum
- Rock Band (zonder instrumenten)
- BioShock
- Call of Duty 4: Modern Warfare
- Grand Theft Auto IV
Ik ben op zoek naar:
- Killzone 2
- God of War Collection
- Assassin's Creed II
- Super Street Fighter IV
- Uncharted 2: Among Thieves
Ik ben enkel op zoek naar bovenstaande games, dus geen andere! Als je wilt ruilen laat het me weten!
ik heb op zich wel interesse in AC II met poppetje, waar evt op te halen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:46 schreef vossen6 het volgende:
Ik heb de volgende spellen te ruil
- Assassin's Creed II White edition ( dus incl poppetje als deze gewenst is )
- Lost Planet: extreme condition
- Bioshock
- Metal Gear Solid 4
- Soul Calibur IV
- Resistance 2
- Ratchet & Clank Quest for booty
- Fifa 10
Ik denk dat mijn broertje hier een fout lijstje geplaatst had. AC II en Soul Calibur IV zijn namelijk al weg.... (vossen6 is mijn broertjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:14 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik heb op zich wel interesse in AC II met poppetje, waar evt op te halen?
Interesse in een ruil tegen iets hiervan:
- Rock Band: AC/DC Live
- Red Alert 3: Ultimate Edition
- Devil May Cry 4
- Prince of Persia
- WWE Legends of Wreslemania (Promo)
Sorry te snel gekopieerd en geplakt, ACII en SC4 zijn reeds al verkochtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:14 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik heb op zich wel interesse in AC II met poppetje, waar evt op te halen?
Interesse in een ruil tegen iets hiervan:
- Rock Band: AC/DC Live
- Red Alert 3: Ultimate Edition
- Devil May Cry 4
- Prince of Persia
- WWE Legends of Wreslemania (Promo)
Wat vraag je voor modnation racers?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:40 schreef Ipho het volgende:
battlefield badcompany 2 nog steeds te koop of modnation racers
Wat vind jij goed? ¤25,00 in de richting?quote:
ik wil er minimaal 35 ¤ voor hebbenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:19 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Wat vind jij goed? ¤25,00 in de richting?
En als we elkaar in het midden tegemoet komen? ¤30?quote:
Nee. 35 ¤ excl verzenden is niet meer dan redelijk voor dit spelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:30 schreef curtazimo het volgende:
[..]
En als we elkaar in het midden tegemoet komen? ¤30?
Heavy Rain ruilen voor Uncharted 2?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef Grovie het volgende:
Dit topic maar weer even onder de aandacht brengen.
Ik heb nog steeds:
Heavy Rain
Geld
En ik ben op zoek naar:
GTA IV Episodes
Uncharted 2
God of War 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |