Ik al twee keer vandaagquote:
Dat telt nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik al twee keer vandaagnou ja...de vaatwasser aangezet
![]()
Welquote:
Dat laatste telt wel, het afwassen nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WelEn ik heb ook de keuken eens goed opgeruimd en schoongemaakt
Wellusquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:12 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat laatste telt wel, het afwassen niet
echt wel, je moet de vaatwasser ook weer uitpakken en zo. Monnikenwerkquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:12 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat laatste telt wel, het afwassen niet
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WellusEn nu ga ik aardappelen koken voor de maisstampot
En dan gehaktballen maken
En de paprika schoonmaken
Ow dat absoluut!quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
echt wel, je moet de vaatwasser ook weer uitpakken en zo. Monnikenwerk
Sorry schat .. het telt nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:17 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog stampvoet door de SC
Het telt wel, het telt wel, het telt wel!
Ze noemt me schatquote:
Dat ging gemakkelijkquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:18 schreef PdeHoog het volgende:
Ze noemt me schat![]()
nou ok dan.....het telt niet
Ik ben niet boos, ik keek alleen boos.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:17 schreef tong80 het volgende:
Ach Beatrix werd 20 jaarlang wakker naast een stijve.
Sorry voor het dubbele topic.
Tofquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Kaas en ik hebben de hele dag geklust in het tuinhuisje. In de nieuwe keuken moet alleen nog de gaatjes in de gipsplaten afgesmeerd, dan nog half tegeltjes en half verf. Dan nog 2 andere gipsplaten afsmeren, en het toilet op orde brengen (lees: gipsplaten erin). Dan is dat ook weer klaar.
Ik ben zo makkelijk beinvloedbaar somsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GIEF ENTRECOTE !!!! vlees voer dinges MJAM*hap slik weg op*
Goed hee!quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Kaas en ik hebben de hele dag geklust in het tuinhuisje. In de nieuwe keuken moet alleen nog de gaatjes in de gipsplaten afgesmeerd, dan nog half tegeltjes en half verf. Dan nog 2 andere gipsplaten afsmeren, en het toilet op orde brengen (lees: gipsplaten erin). Dan is dat ook weer klaar.
goed bezigquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:21 schreef Braamyo het volgende:LOL! Maar ik train voor conditie, niet voor kracht. Dan valt het toch wel mee wat ik aan eiwitten nodig heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GIEF ENTRECOTE !!!! vlees voer dinges MJAM*hap slik weg op*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Kijk die twee eens werkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Wacht. De kozijnen moeten geschuurd en geschilderd. Eigenlijk alles behalve het plafond moet geschilderd. En geschuurdquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik train alle spieren. Het gaat om mijn bekken, maar alles hangt samen, dat heb ik het afgelopen jaar gemerkt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:24 schreef Braamyo het volgende:
Conditie komt samen met beenspieren !
en geloof het of niet ook een heel stuk buik spieren, (klein) stukje rugspieren en zelfs je armen train je.
Conditie training is lichaamstraining.
'Is nog iets werk aan' zeggen ze dan in een advertentie.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh. Wacht. De kozijnen moeten geschuurd en geschilderd. Eigenlijk alles behalve het plafond moet geschilderd. En geschuurd
Dus heb je opbouwende voedingstoffen voor je spieren nodigquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik train alle spieren. Het gaat om mijn bekken, maar alles hangt samen, dat heb ik het afgelopen jaar gemerkt.
haha dus de komende tijd nog even bezigquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh. Wacht. De kozijnen moeten geschuurd en geschilderd. Eigenlijk alles behalve het plafond moet geschilderd. En geschuurd
Komt goed. Iig drink ik genoeg. En die spierpijn is nieuwigheid.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:28 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dus heb je opbouwende voedingstoffen voor je spieren nodig(vermindert als het goed is ook een stukje (niet veel) spierpijn)
Jahquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:30 schreef SeaOfLove het volgende:
haha dus de komende tijd nog even bezig
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
JahMaar vandaag heb ik er géén zin meer in. Vooral omdat ik van de bouwmarkt naar het tuinhuis moest lopen omdat Kaas zo nodig een zak koeienmestkorrels mee wilde nemen. En toen was er geen plek meer voor mij in de auto
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
JahMaar vandaag heb ik er géén zin meer in. Vooral omdat ik van de bouwmarkt naar het tuinhuis moest lopen omdat Kaas zo nodig een zak koeienmestkorrels mee wilde nemen. En toen was er geen plek meer voor mij in de auto
Misses. Miss heeft als afkorting Ms.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:36 schreef Braamyo het volgende:
Mijn mondeling ownt mij de pan uit (ik verlies de strijd haha)
Neej ff serieus vraagje
Mrs. <----- in het engels
word dit nu uitgesporken als Miss, of Misses?
wat een shijt actiequote:Op zaterdag 10 april 2010 18:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kool, dan ga ik de strijd met het mondeling weer aanquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Misses. Miss heeft als afkorting Ms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |