Ik zit tenminste wel in het centrum van een grote stad, en niet in een appartement inquote:
Hoeveel m2 heb jij dan? Rond de 60 a 70 ofzo?quote:Op zondag 11 april 2010 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook 2/3 in moeten leveren ongeveer, dus dat zet je weer op de grond
Maar wel hartje centrum in de leukste wijk van Eindhoven PO+
quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit tenminste wel in het centrum van een grote stad, en niet in een appartement inHengelo
verwend?quote:
grapjasquote:Op zondag 11 april 2010 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, je gaat wel vaker in en uit de kast, dus da's geen puuuuunt!
je bent een verwende hondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
waarom zou je willen?quote:Op zondag 11 april 2010 20:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb een mooi groot huis, en dat zou ik zo ruilen voor een meterkast in amsterdam
ik heb een groot huis, maar in een dorp, mijn hart ligt in amsterdamquote:Op zondag 11 april 2010 21:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom zou je willen?
Heb je een huis of appartement?
En wat houd je tegen? Kom je btw uit Amsterdam? ben je daar opgegroeid o.i.d.?quote:Op zondag 11 april 2010 21:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb een groot huis, maar in een dorp, mijn hart ligt in amsterdam
ik woon nog steeds in het dorp waar ik geboren ben, als het goed is studeer ik af in november, daarna wil actief iets zoeken in amstetdam, werk en woonruimte die bij mijn budget pastquote:Op zondag 11 april 2010 21:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En wat houd je tegen? Kom je btw uit Amsterdam? ben je daar opgegroeid o.i.d.?
Mag je wel ruim van te voren gaan zoeken. Helemaal als je ook werkruimte wilt hebben. Ik weet dat ze bij het Centraal Station in de buurt een oud gebouw hebben die ze verhuren aan jonge artists etc.quote:Op zondag 11 april 2010 21:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik woon nog steeds in het dorp waar ik geboren ben, als het goed is studeer ik af in november, daarna wil actief iets zoeken in amstetdam, werk en woonruimte die bij mijn budget past
quote:
quote:
ik heb sterke polsenquote:Op zondag 11 april 2010 21:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
krijg je geen gebroken pols met al dat gezwaai?
quote:Op zondag 11 april 2010 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent een verwende hondUh-huhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:
En E. is nog altijd beter dan Rotterdam.quote:Op zondag 11 april 2010 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook 2/3 in moeten leveren ongeveer, dus dat zet je weer op de grond
Maar wel hartje centrum in de leukste wijk van Eindhoven PO+
Niet echt???quote:Op zondag 11 april 2010 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nando![]()
maar je weet toch wel dat als ikpost ik niet echt zwaai maar alleen de computer is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |