quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:59 schreef wonderer het volgende:
Mike, ga eens het eerste hoofdstuk (nou ja, de eerste tien pagina's) van Dubbel Leven lezen nu
Zo veel gezopen?quote:
nee, ik denk mannenpapquote:
Nee, serieus, door die post over dat meisje... je moet echt even de eerste paar pagina's lezen nuquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik ben nog een beetje brak van gisteren. Trouwens, wil in het vliegtuig eraan beginnen.
goed, dat zei ik ook van de vorige keren.
vanmiddag gedaan hi hiquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:59 schreef wonderer het volgende:
Mike, ga eens het eerste hoofdstuk (nou ja, de eerste tien pagina's) van Dubbel Leven lezen nu
over dat meisje?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, serieus, door die post over dat meisje... je moet echt even de eerste paar pagina's lezen nu
ja Mieke lezen nu !quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, serieus, door die post over dat meisje... je moet echt even de eerste paar pagina's lezen nu
Mieke, Mikequote:
Ja, toffe film (keer of vijf gezien of zoquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mieke, Mike
doet me denken aan de film Eurotrip, kinda sorta![]()
De Amerikaanse tiener Scott heeft een online-vriendinnetje in Duitsland. Haar naam is Mieke, wat Scott dus uitspreekt als Mike. Aangezien hij Mieke als jongen aanziet, schrikt hij wanneer zij vraagt of ze langs mag komen. Als hij dit niet accepteert, wil Mieke niks meer met hem te maken hebben. Maar dan komt Scott erachter dat Mieke eigenlijk een bloedmooi meisje is. Samen met drie vrienden gaat hij op vakantie naar Europa.
Ik zag zo'n ding ook rondrijden in het centrum van E.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
bierfiets, jolijt
De homo's hebben een rose-fiets?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:24 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik zag zo'n ding ook rondrijden in het centrum van E.
Stomme hetero's
Morgen nog een kans, 40 km door de duinen lopen, start in Kijkduin: http://duinenmars.nl/quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
Ik had moeten lopen vandaag. Keukenhoftocht, maar we gingen pas om 7 uur s ochtends slapen. Teveel cognac natuurlijk.
Lag ook nog met een meisje in bed en ze wilde wel, maar ik niet. Teveel gedronken natuurlijk. Maar ik geloof dat ik nu wel helemaal gay ben.
Waren ze met hun toverstafje aan het zwaaien?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:31 schreef Stroekie het volgende:
en natuurlijk tref ik fokkers in eindhoven bij ah op afdeling toverrijst
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:31 schreef Stroekie het volgende:
en natuurlijk tref ik fokkers in eindhoven bij ah op afdeling toverrijst
dat ding staat nu bij de effenaarquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:24 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik zag zo'n ding ook rondrijden in het centrum van E.
Stomme hetero's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |