SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:38 schreef de_huig het volgende:
wegens ziekte ben ik niet in staat om 12 juni naar almere te komen dus bij deze bied ik mijn defqon kaartjes te koop aan..ik heb er twee en ze moeten samen weg. Bieden heeft alleen zin vanaf 95 euro per kaartje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En iedereen veel plezier gewenst bij Zany. Lees morgen de verslagen wel.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
wegens ziekte ben ik niet in staat om 12 juni naar almere te komen dus bij deze bied ik mijn defqon kaartjes te koop aan..ik heb er twee en ze moeten samen weg. Bieden heeft alleen zin vanaf 95 euro per kaartje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is je gegund hoor!![]()
wegens ziekte ben ik niet in staat om 12 juni naar almere te komen dus bij deze bied ik mijn defqon kaartjes te koop aan..ik heb er twee en ze moeten samen weg. Bieden heeft alleen zin vanaf 95 euro per kaartje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga mijn icon nu maar eens in de wiki zetten trouwens want ik wil ook in de OP.![]()
Hier nog een korte preview van Fenix' album, voor als je van jumpy hardstyle houdt. Ik vind het wel aardig.
gr gr
Hoe werkt dat sowieso? Ik heb die wiki wel eens bekeken maar heb geen flauw idee hoe ik een nieuwe OP moet maken mochti k een keer aan de beurt zijn. Iemand misschien een korte uitleg?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik ga mijn icon nu maar eens in de wiki zetten trouwens want ik wil ook in de OP.![]()
Gewoon even accountje aanmaken en dan kan je de OP wijzigen..quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:15 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Hoe werkt dat sowieso? Ik heb die wiki wel eens bekeken maar heb geen flauw idee hoe ik een nieuwe OP moet maken mochti k een keer aan de beurt zijn. Iemand misschien een korte uitleg?
En als het mogelijk is mag mijn UI ook wel in de OP.
kan me in deze punten zeker wel vinden..alleen de snelle afhandeling aan de deur niet; ik heb nog niet vaak zo'n trage portemonneecontroleur meegemaakt..de tering zegquote:Op zondag 11 april 2010 12:10 schreef Noxa het volgende:
My peace of pie...
- Show, leuk concept maar beroerd uitgevoerd. Een MC die op een papiertje moet lezen hoe die iemand aankondigt... oh my god.
- Betalen voor de WC's what the hell!!
- Storende beveiligingspersoneel. Vanaf een balkon met een laser pointer op mensen schijnen die staan te roken.
- En meer fotografen dan feestgangers. Tering heb wel 80 mensen met een camera zien lopen.
+ Goede sfeer
+ Bar personeel had erg veel lol en waren lekker enthousiast, dat is ook wel eens aders. (big ups!)
+ snelle afhandeling aan de deur
+ Hardstyle remix van "The Beatles - Twist and shout" It got me going!
Vind het wel jammer, voor de organisatie en Zany en consorten zelf. Zo zie je maar weer dat als het op grote feesten aankomt Q en B2S een echte monopolie bezitten.quote:Op zondag 11 april 2010 13:13 schreef eQuaL het volgende:
En dat van die Zany show had je wel een beetje kunnen verwachten. Ze konden niet eens al hun kaartjes kwijt, dus moesten ze wel ergens hun geld vandaan halen. Betalen voor de wc's
Jongen na mij ging opeens weer early draaien en Pavo erna ging meteen weer lekker knallenquote:1. Activator - Everything
2. Noisecontrollers - Marlboro Man
3. Brainkicker ft. Noisecontrollers - Always Black
4. Atmozfears - Mental Atmosphere
5. Coone - Twilight Zone
6. The Prophet - Recession
7. Zany vs. Frontliner - Pure German Tuuduu Tools (Corleone's Mash-Up)
8. TNT - Tritolo (Yellow Compound Mix)
9. Corleone - Aieo
10. A-Lusion - Too Close
11. Corleone - Tuneless Music
12. Psyko Punkz - Rock Ya Attitude
13. Corleone - The West
14. Zatox & The Prophet - Prozaxx
Serieus?quote:Op zondag 11 april 2010 09:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
was alleen even verbaasd toen crypsis besloot pa-pa-partylover te draaien![]()
Tracklist ziet er vet uit! Als de kwaliteit niet heel storend is zou ik hem graag eens willen luisteren.quote:Op zondag 11 april 2010 13:27 schreef LeonH het volgende:
Pavo = Koning!
Draaien ging lekker gisteren. Alleen stond ik toch wat te vroeg voor mijn stijl. Openen en dan deze set draaien:
[..]
Jongen na mij ging opeens weer early draaien en Pavo erna ging meteen weer lekker knallen
Heb de set opgenomen maar volume te hard gezet waardoor hij toch wel wat kraakt. Zal kijken of ik 'm alsnog doe uploadenOf weet iemand of je zoiets nog gecorrigeerd krijgt?
Crypsis draaide die helemaal niet, in zijn set zat wle een remix van FTS, met daarin een early rave nr verwerkt, maar die werd gedraaid door Zany..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |