Yep ook echt alles wat ik kon bedenken van Funky House tot de Bijenkorfquote:Op zondag 25 april 2010 14:11 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ben je in Rotterdam ook bij Britain geweest? Ik heb ook die twee steden eens afgezocht naar goede Converse. En daar vond ik ze dus. Pro shoes had ook n aardige collectie.
Je faalt dribsquote:Op maandag 26 april 2010 12:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Yep ook echt alles wat ik kon bedenken van Funky House tot de BijenkorfMaar overal practisch hetzelfde.
Nu deze toch maar via internet besteld, wou nog wat anders naast m'n gewone zwarte
[ afbeelding ]
Come againquote:Op woensdag 28 april 2010 22:25 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Mensen hier weten niet en geen fragment logo
Ik heb het 10x overgelezen maar ik snap 'm nogsteeds niet.quote:
Zal hij bedoelen dat wij -mensen- er niks van snappen (haha, de dubbelzinnigheidquote:Op donderdag 29 april 2010 00:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het 10x overgelezen maar ik snap 'm nogsteeds niet.
Geen idee, ik wil ondertiteling.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal hij bedoelen dat wij -mensen- er niks van snappen (haha, de dubbelzinnigheid![]()
![]()
) en dat er geen logo op zit, dus nep?
Nee Sinji heeft het over de Converse leather jacket.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal hij bedoelen dat wij -mensen- er niks van snappen (haha, de dubbelzinnigheid![]()
![]()
) en dat er geen logo op zit, dus nep?
Oké, dat ligt dus niet aan mijquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:17 schreef twoarmedman het volgende:
Dat de hele schoen vaal is, de zijkanten loslaten, en hij zelfs niet echt schoon wordt na de wasmachine in ongeveer een half jaar.
even een vraagje , waar heb je die gekocht?, zien er leuk uit!!quote:
Dat is niet afgetrapt, dat is gewoon ingelopenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:17 schreef twoarmedman het volgende:
Dat de hele schoen vaal is, de zijkanten loslaten, en hij zelfs niet echt schoon wordt na de wasmachine in ongeveer een half jaar.
Ik weet niet wat jij er allemaal mee doet maar zo snel gaat dat bij mij niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:17 schreef twoarmedman het volgende:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:16 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Dat is niet afgetrapt, dat is gewoon ingelopen
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:53 schreef Honeymooner het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste paar ever gekocht.. Kan nergens een plaatje vinden, maar het zijn hoge met zo'n dunne zool en dan van bruin leer.
Maar vroeg me af of die uit de nieuwe collectie zijn of al een tijd bestaan?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:09 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ik zag laatst bij iemand een All Star variant met een dikke tong, weet iemand welke dat zijn?
Ja klopt! Maar dan in bruin leer dus.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedoel je deze? Volgens mij is deze lijn nog redelijk nieuw. Zijn wel leuk!
Oeh leuk!! Zijn die in Nederland te koop?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De cons hebben een dikke tong
[ afbeelding ]
Nog nergens gezien; ik heb ze uit Amerika gehaaldquote:Op maandag 3 mei 2010 10:55 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Oeh leuk!! Zijn die in Nederland te koop?
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:24 schreef MissSpooky het volgende:
Na 2 jaar op m'n allstars te hebben gelopen zijn ze toch maar eens vervangen
[ afbeelding ]
Alleen heb ik nu een blaar op m'n kleine teentje
Hardcore Skatestore Den Haagquote:Op maandag 3 mei 2010 10:55 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Oeh leuk!! Zijn die in Nederland te koop?
Thnxquote:Op maandag 3 mei 2010 16:53 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Hardcore Skatestore Den Haag
Sevenply Rotterdam
Supervet Utrecht
Toms Amsterdam
Frisco Arnhem
Shifty Enschede
Manus Den Haag
Of als je dicht bij de grens woont Lockwood in Antwerpen.
Komt goed joh, na een paar weken zijn ze helemaal naar je voet gevormd.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef Liausson het volgende:
Ik heb laatst (mijn eerste) all stars gekocht en in de winkel leken ze heel lekker te zitten maar later merkte ik dat het pijn deed bij mijn kleine teeninmiddels, ongeveer een/anderhalve week later, is mijn kleine teen helemaal kapot aan de zijkant.. het lijkt dat mijn kleine teen tegen het naai randje aan komt op de linker schoen, het randje loopt dan van buiten naar binnen de schoen in, hier:
[ afbeelding ]
Heeft iemand dit misschien ook gehad of weet iemand een oplossing? dan hoor ik het graag, want dit loopt niet lekker
Dat lijkt me best hoog, voor de zijkant van je kleine teenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef Liausson het volgende:
Ik heb laatst (mijn eerste) all stars gekocht en in de winkel leken ze heel lekker te zitten maar later merkte ik dat het pijn deed bij mijn kleine teeninmiddels, ongeveer een/anderhalve week later, is mijn kleine teen helemaal kapot aan de zijkant.. het lijkt dat mijn kleine teen tegen het naai randje aan komt op de linker schoen, het randje loopt dan van buiten naar binnen de schoen in, hier:
[ afbeelding ]
Heeft iemand dit misschien ook gehad of weet iemand een oplossing? dan hoor ik het graag, want dit loopt niet lekker
Ze vallen gewoon omlaag enorm groot. Zeker halve tot hele maat kleiner nemen, beste is gewoon passen bij een van de winkels die ik noemde.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik zou niet online halen, dingen vallen heel raar.
quote:Your order status has changed to "Order cancelled by store - Your credit card has been refunded".
Comments:-
"3 May 10: We have been notified by the store today that the item from this order #1167714 is no longer available in the requested size. We apologize for any inconvenience. We have refunded your credit card payment in full
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |