Sorry, maar geloof jij dat ze levenslang gaan krijgen? Dergelijke zieke geesten moet je niet meer los willen laten lopen.quote:
Kannibalisme is niet strafbaar maar het zou zeker wel meetellen bij de strafmaat opgelegd na de veroordeling voor moord.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Sorry, maar geloof jij dat ze levenslang gaan krijgen? Dergelijke zieke geesten moet je niet meer los willen laten lopen.
Kanibalisme niet strafbaar? Ik neem aan dat je toch eerst iemand moet vermoorden voordat je degene eet?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kannibalisme is niet strafbaar maar het zou zeker wel meetellen bij de strafmaat opgelegd na de veroordeling voor moord.
Ja maar de straf voor moord is hier toch maar 2 maand papiertjes prikken in het parkquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kannibalisme is niet strafbaar maar het zou zeker wel meetellen bij de strafmaat opgelegd na de veroordeling voor moord.
Dat laatste was in Duitsland. Dat was overigens met toestemming van het slachtoffer, die zelfmoord wilde plegen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Gelukkig niet in Nederlandkrijgen ze maar een paar jaar en kan je wachten op het volgende slachtoffer.
Nog een bericht over kannibalisme Horror-schrijver blijkt griezelige kannibaal
Was er in Nederland niet ook zo'n idioot die zich liet opeten? Of was dat Duitsland?
Van mij
Dat is al 25 jaar oud man, toen bestond gothic nog nietquote:
Ik wilde eerst iets van Siouxsie postenquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:16 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat is al 25 jaar oud man, toen bestond gothic nog niet
De echte voorlopers waren toch wel The Damned:quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst iets van Siouxsie posten
Je hebt kennis van zaken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:30 schreef Pek het volgende:
[..]
De echte voorlopers waren toch wel The Damned:
Een vampierzanger, srsly
Gothic zat begin jaren '80 op z'n hoogtepuntquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:16 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat is al 25 jaar oud man, toen bestond gothic nog niet
Toen vraten ze al alles.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Gothic zat begin jaren '80 op z'n hoogtepunt
Nee joh, toen heette het anders. New Wave ofzoquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Gothic zat begin jaren '80 op z'n hoogtepunt
Rat Scabies, Captain Sensible...wie kent ze nietquote:
Wots up ?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Rat Scabies, Captain Sensible...wie kent ze niet
Ouwe lullen momentjequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |