Oei een knobbeltje. Volgens mij heef je oor borstkanker.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar het is een best groot stuk. Waar het harder voelt zeg maar. Mijn oren zijn volgens mij sowieso niet echt oorbelproof. Als ik zie hoe makkelijk mensen ze erin krijgen en hoe erg ik altijd loop te kloten.
Het zit ook op de buitenkant van zijn broeks dus dan is het lastig om ontlasting te zijn maar aan de andere kant, je kots toch wel naast je en niet over jezelf? Dus ik zou toch zeggen, een pannenkoek.quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:41 schreef Smart_ass het volgende:
Das gewoon schijt hoor. Je ziet 't aan z'n hoofd.
Anders ik wel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ja is toch zo.![]()
Ik ben trouwens al ruim 2u op en ik heb nog steeds geen flikker uitgevoerd.
Ik ben al 4 uur op en same here, de hele afgelopen week overigensquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ja is toch zo.![]()
Ik ben trouwens al ruim 2u op en ik heb nog steeds geen flikker uitgevoerd.
Dat is toch een hopeloze bedoeningquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Anders ik wel.![]()
Ik wil wat aan m'n auto doen maar heb nog geen onderdelen.
Wel als er een wondje zat misschien.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik krijg m'n oorbel er voor de helft in. Kan zoiets binnen een uur dichtgroeien?
Ik heb afgelopen weken 2 tentamens gehad, en nu die vakken gestopt zijn heb ik best een relaxt rooster.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben al 4 uur op en same here, de hele afgelopen week overigens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |