Vroeger had ik er dus in de 140.000 en nu nog 100.000.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
Gemiddeld aantal hoofdharen
Haarkleur Aantal haren
Blondines 140.000
Brunettes 100.000
Roodharigen 85.000
Ik heb het ook snel koud, maar gelukkig maakt mijn lichaam niet van die haartjes.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja duh, dat lichaam moet zich op één of andere manier warm houden als er geen energie meer binnenkomt door voedsel!
Ja dat begrijp ik ook wel. Die mensen hebben het ook altijd koud. Maar dat maakt het niet minder nasty.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja duh, dat lichaam moet zich op één of andere manier warm houden als er geen energie meer binnenkomt door voedsel!
Neu ik heb hier nog bami liggen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jawel. Je wilt het en je weet het. DO IT!
Nu ben ik net zo'n feeder.
Hardlopen is stom.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:39 schreef Smart_ass het volgende:
Ik denk dat ik maar even ga hardlopen ofzo. Joee.
Succes.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:54 schreef Smart_ass het volgende:
Nee valt wel mee. Ik heb wel echt een dikke kont in die hardloopbroek van me.![]()
Nou doeiii xD
Jij hebt je haar bruin geverfd?quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Vroeger had ik er dus in de 140.000 en nu nog 100.000.
Pics?quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:54 schreef Smart_ass het volgende:
Nee valt wel mee. Ik heb wel echt een dikke kont in die hardloopbroek van me.![]()
Nou doeiii xD
Dat is het nadeel van thuis naakt lopen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:01 schreef Crack_ het volgende:
TERING, ik schrok me kapot he.
Ineens een glazenwasser voor mn raam, en ik zit echt tegen het raam aan![]()
!!
Ik was in mn spiegel mn haar aan het fixen, en toen werd het ineens beetje donker dus ik draai me om en toen ineens een ventquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van thuis naakt lopen.
Hij nam stiekem een foto.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was in mn spiegel mn haar aan het fixen, en toen werd het ineens beetje donker dus ik draai me om en toen ineens een vent![]()
!!!!!!!!!
Hij moest lachen.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is wat hij hoopt dat je denkt.
Ik ook. hihi.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het mijne ookhihi. Ik was een blonde baby.
quote:
90% van de autochtone baby's wordt blond geboren.quote:
quote:
Ik heb geen babyfoto's hier. Ik kan komende week wel een leuke foto scannen, dan ben ik toch bij mijn ouders.quote:
Hou ik je aan!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb geen babyfoto's hier. Ik kan komende week wel een leuke foto scannen, dan ben ik toch bij mijn ouders.
Lijkt meer op Vafentijnquote:
Dat wat ik niet weetquote:
Hey! Ja, heb net heerlijk met een boek in de zon gezeten, hier in de tuin uit de wind is het echt superquote:
Ja dat sowieso. Al heb ik vanmiddag wel mensen met blote benen in de stad zien lopen, zag er triest uitquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:23 schreef Japsnars het volgende:
Misschien is een korte broek + een t-shirt nog een beetje te optimistisch #hetiskoud
Ik heb nu ook een korte broek aan, maar die lag hier toevallig naast me toen ik vanochtend wat aan wou doenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Al heb ik vanmiddag wel mensen met blote benen in de stad zien lopen, zag er triest uit
Als het zo onbelangrijk is om iets aan te trekken zou ik gewoon mijn pyjama aanhouden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een korte broek aan, maar die lag hier toevallig naast me toen ik vanochtend wat aan wou doen
Ik moest ff ontbijten en een fietsband vervangen (die overigens niet pastquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het zo onbelangrijk is om iets aan te trekken zou ik gewoon mijn pyjama aanhouden.
Ik ging een x in t-shirt de paarden buiten doen en toen kwamen er twee wandelaarsters langs. Denkt er een grappig te zijn en riep: 'Is niet erg hoor meisje! Je ziet niet meer dan in een bikini.'quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik moest ff ontbijten en een fietsband vervangen (die overigens niet past) en dat doe ik dan liever niet in mijn boxer + t-shirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |