Ach ja, ik heb vanochtend even hardgelopen en verder heb ik niks gedaan. Beetje mensen kijken die naar de winkel beneden gingen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hey! Ja, heb net heerlijk met een boek in de zon gezeten, hier in de tuin uit de wind is het echt superAlleen nu staat de zon te laag dus ben maar weer naar binnen gegaan. Met jou ook?
Houd je muil nou eens met die kutmuziekquote:
Wat een levenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb vanochtend even hardgelopen en verder heb ik niks gedaan. Beetje mensen kijken die naar de winkel beneden gingen.
Staan ze al 0-2 achter?quote:
Echt niet. Mongol.quote:
Hoezo? Jij kan toch nooit zoveel werken dat dat echt van toepassing is?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:09 schreef Broekpaling het volgende:
Als het zo doorgaat gaan m'n ouders nog kostgeld vragen.
Weer gezellig thuis?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:09 schreef Broekpaling het volgende:
Als het zo doorgaat gaan m'n ouders nog kostgeld vragen.
Ik sta incidenteel achter de bar. Dus om nou te zeggen dat ik inkomsten heb.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Jij kan toch nooit zoveel werken dat dat echt van toepassing is?
Dat was zijn fapscore ja.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is aan het fappen. In zijn fantasie is het wel 1-0.
Bp is barman.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik sta incidenteel achter de bar. Dus om nou te zeggen dat ik inkomsten heb.![]()
Maar mocht het zover komen dan ben ik echt snel pleite.
JACK BLACK.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:14 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb ook geen goede vriend die al een huis heeft met een lege kamer waar ik kan crashen net als Jack Black in School of Rock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |