Ik kan me niet herinneren daar ooit toestemming voor heb gegeven.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had een paspoort omdat ik ook buiten de eu op vakantie ging. Die is vorig jaar verlopen, maar de afgelopen 4 jaar waren we op vakantie in de eu dus een ID kaart van afdoende. Die ID kaart kreeg ik omdat ik 14 werd en dat moet je een ID bij je hebben. Maar om nou met je paspoort over straat te lopen altijd.![]()
Maargoed, m'n rijbewijs is nog tot 2019 geldig. Kijken hoever ik daar mee kom.![]()
Dat achterlijke vingerafdruk gelul, flikkert een end op.
Gekregen nog wel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe gekregen voor dat vingerafdruk gezeik.
Net als de euro.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren daar ooit toestemming voor heb gegeven.
Dat hebben ze er gewoon doorheen gedrukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
In de EU?!quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:17 schreef Devvie het volgende:
Hey bp, je rijbewijs is geen geldige legitimatie buitne nederland he..
quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Net als de euro.Gulden fan boiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uuuuuuroooooooooo!Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
BP gooit het gewoon op een akkoordje met die wouten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:17 schreef Devvie het volgende:
Hey bp, je rijbewijs is geen geldige legitimatie buitne nederland he..
Trage motherfucker.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:20 schreef TheKC het volgende:
ffs hij was al sticky, ik zat nog te f5en
Dit is pure thinclientkrebs.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:23 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zie dat ding de hoek om kruipen en het achterste deel blijft steken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:24 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nee, want daar gaat het toch niet snel op
MiVer, geef BP's account terug.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:25 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga mijn haars boemlauw zetten en mijn goffel uitpoetsen.
Dan eten en bedenken wat ik vandaag ga doen. hoogstwaarschijnlijk niets maar het idee is er!
* Ramt op escape -toets.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:23 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Boem lauw?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:25 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga mijn haars boemlauw zetten en mijn goffel uitpoetsen.
Dan eten en bedenken wat ik vandaag ga doen. hoogstwaarschijnlijk niets maar het idee is er!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |