Asielzoekerscentra.quote:Op zondag 11 april 2010 23:30 schreef sjeppert het volgende:
wat te doen met al die stadions die dan niet meer worden gebruikt
Uhm maar dan moeten ze de openingspost weghalen en dan is de essentie van je topic verdwenen. Dan kunnen ze er beter een slotje op gooien.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik ben er wel klaar mee. Zodra een mod die zinloze reacties gaat weghalen kom ik wel terug om weer eens een onderbouwing te geven.
quote:Op zondag 11 april 2010 23:17 schreef rubbereend het volgende:
Net zoiets als het Strahov Stadion in Praag, kunnen er geloof ik 220.000 in
[ afbeelding ]
Velden genoeg
Ik reageer pas weer inhoudelijk als men trollposts weg wil halen. Het lijkt wel een klucht hier.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:06 schreef Adames het volgende:
Met je ondertitel kan niemand je hier serieus nemen TS
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:42 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik reageer pas weer inhoudelijk als men trollposts weg wil halen. Het lijkt wel een klucht hier.
Die zat prima inelkaar hoor. Maar wat wil je nu van me? Als je niets wilt toevoegen en alleen wilt trollen blijf je toch gewoon weg?quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Die zat prima inelkaar hoor. Maar wat wil je nu van me? Als je niets wilt toevoegen en alleen wilt trollen blijf je toch gewoon weg?
En het dan nog vreemd vinden dat je niemand je serieus neemtquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Verdeel en heers. Je begint 'sochtends vroeg tot 'savonds laat. Daarnaast kun je het speelseizoen wat oprekken dus dat moet prima kunnen.
Jongen, blijf dan lekker in vak K zitten van je "cluppie" (quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:16 schreef Ruud het volgende:
[..]
[..]
En het dan nog vreemd vinden dat je niemand je serieus neemt
JJ zit ik.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jongen, blijf dan lekker in vak K zitten van je "cluppie" () als je mij alleen lastig wilt vallen.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:39 schreef Kabolter het volgende:
Waarom niet een stadion op wieletjes?
Die kan dan 's avonds, na de wedstrijd bij de volgende pot worden neergezet.
Ondertussen pikt ie al supporters op, op de weg er naartoe. Zo heb je altijd een combiregeling.
Mensen die niet thuis komen mogen met de spelers mee terug rijden.
Wij houden een heleboel treinen over, dus dan kan bijna iedereen zijn eigen trein hebben. En kan je je OV gewoon in de trein laten liggen.
Zo heb je ook nog uit en thuiswedstrijden.
Dan maken wij een 9 daagse week. Dan heb je dus een weekend van 4 dagen! Verder zitten er dan ook nog eens veel meer dagen in een week. De werkgelegenheid blijft hetzelfde, want we zorgen er gewoon voor dat er nog steeds 52 weken in een jaar zitten. Zo hebben wij dus meer vrij, maar werken wij nog steeds evenveel per week.
Je kunt mijn (geniale) idee ook belachelijk maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:39 schreef Kabolter het volgende:
Ondertussen pikt ie al supporters op, op de weg er naartoe. Zo heb je altijd een combiregeling.
Wij houden een heleboel treinen over, dus dan kan bijna iedereen zijn eigen trein hebben. En kan je je OV gewoon in de trein laten liggen.
Dan maken wij een 9 daagse week. Dan heb je dus een weekend van 4 dagen! Verder zitten er dan ook nog eens veel meer dagen in een week. De werkgelegenheid blijft hetzelfde, want we zorgen er gewoon voor dat er nog steeds 52 weken in een jaar zitten. Zo hebben wij dus meer vrij, maar werken wij nog steeds evenveel per week.
dat doe je zelf al genoeg hoor..quote:Op maandag 19 april 2010 09:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je kunt mijn (geniale) idee ook belachelijk maken natuurlijk.
Ik had het allemaal prima uitgewerkt en bij iedereen onderbouwing gegeven. Maar de KLB kneusjes en de so called supporters hebben de zaak weer naar de kling gejaagd.quote:
je overtuiging doet mij nog harder lachen..quote:Op maandag 19 april 2010 12:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik had het allemaal prima uitgewerkt en bij iedereen onderbouwing gegeven. Maar de KLB kneusjes en de so called supporters hebben de zaak weer naar de kling gejaagd.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:39 schreef Kabolter het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |