Scroll een stukje naar bovenquote:Op woensdag 21 april 2010 10:37 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Wie gaat er nog naar Anathema vrijdag?
Ik ga alleen, ik heb 't niet zo op andere fokkers!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:02 schreef Witchfynder het volgende:
Ja ik ga en tijnbrein en lifeblind meen ik. We gaan niet samen overigens.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:36 schreef emokid het volgende:
De nieuwe Nachtmystium, wat kijk ik daar hard naar uit.Black Meddle Pt. 1 is echt geniaal.
Ik heb dat sowieso met andere mensenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:03 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik ga alleen, ik heb 't niet zo op andere fokkers!
mensenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb dat sowieso met andere mensen
Nee hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 19:50 schreef lifeblind het volgende:
[..]
mensen
Oh wacht... dit gaat wel heel erg richting KLB zo
Die drukken zich dan nog netjes uit. Ken een hoop bands die 't toch wat minder subtiel brengenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoorGenoeg bands die oproepen tot de uitroeing van het mensenlijk ras omdat ze mensen haten
![]()
Anaal Nathrakh bijvoorbeeld
Dat weet ik. Zo lang het gelovige zijn heb ik daar geen problemen meequote:Op woensdag 21 april 2010 20:14 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Die drukken zich dan nog netjes uit. Ken een hoop bands die 't toch wat minder subtiel brengen(maar ja, die roepen dan ook op om maar een bepaald gedeelte uit te roeien zeg maar
)
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. Zo lang het gelovige zijn heb ik daar geen problemen mee![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:34 schreef heartwork het volgende:
[..]
![]()
Jong en onwetend.. jong en onwetend...
Koekje erbij?
Kutlul!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:03 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik ga alleen, ik heb 't niet zo op andere fokkers!
Dat is best vet! Jammer dat ik niet kan.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:38 schreef emokid het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Bolt Thrower gigs in Enschede volgende week? Best sick, ze waren maar 5¤ en dan krijg je er een shirt en een biertje bij, dus zo goed als gratis.![]()
De supports voor de 28e zijn Benediction en Lay Down Rotten. Voor de 29e echter, komen niemand minder dan Rotting Christ, Asphyx en Dew-Scented. Heb helaas alleen kaartjes voor de 28e.(mochten er nog mensen kaartjes over hebben..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |