Ja joh, ik heb knetter borderline en ga iedere herfst naar Noorwegen om wat kerken in de hens te steken, terwijl ik huil om het feit dat Gaahl homo is en vriendinnen uitlach die naar 'makkelijke' muziek luisterenquote:Op zondag 18 april 2010 17:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook bordeline![]()
En jij vind het jammer dat Rob H. gay is
![]()
Oh ja Gaahl is ook homoquote:Op zondag 18 april 2010 17:20 schreef Asta het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb knetter borderline en ga iedere herfst naar Noorwegen om wat kerken in de hens te steken, terwijl ik huil om het feit dat Gaahl homo is en vriendinnen uitlach die naar 'makkelijke' muziek luisteren
speaking of vrouwen en NO black metal.. staat nog een verslagje van me online:quote:Op zondag 18 april 2010 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja Gaahl is ook homodat was ik even vergeten
![]()
![]()
LOL
Leuk verslagquote:Op zondag 18 april 2010 17:39 schreef Asta het volgende:
[..]
speaking of vrouwen en NO black metal.. staat nog een verslagje van me online:
http://frontpage.fok.nl/review/380252/1/1/50/concert-gorgoroth-keep-of-kalessin-gravdal.html
Om Gaahl als homo ben ik niet zo rouwig.. maar die gasten van Keep of Kalessin zijn toch wel heeeel erg lekker, dat zou ik een stuk erger vindenSpecter van Gravdal is ook erg ok, fucking hell die gozer heeft lang haar trouwens.
Wendy heeft gezoend met de vocalist van gravdalquote:Op zondag 18 april 2010 17:39 schreef Asta het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/review/380252/1/1/50/concert-gorgoroth-keep-of-kalessin-gravdal.html
Om Gaahl als homo ben ik niet zo rouwig.. maar die gasten van Keep of Kalessin zijn toch wel heeeel erg lekker, dat zou ik een stuk erger vindenSpecter van Gravdal is ook erg ok, fucking hell die gozer heeft lang haar trouwens.
quote:Op zondag 18 april 2010 20:41 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wendy heeft gezoend met de vocalist van gravdal
Meisje die met jou stond te praten, lang blond haar. Waarvan ik de msn adres van jou moest doorpasen.quote:Op zondag 18 april 2010 20:47 schreef Asta het volgende:
[..]
Wie is Wendy? Kon'ie er wat van? Van het stel is hij wel de minst aantrekkelijke hee..
Ja zo erg is het ook niet hoor.quote:Op maandag 19 april 2010 08:26 schreef GimmeGore het volgende:
Ach, ik ken mensen die viezere dingen met black metal bandmembers hebben uitgespookt dan alleen een beetje zoenen
quote:Op maandag 19 april 2010 09:12 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Meisje die met jou stond te praten, lang blond haar. Waarvan ik de msn adres van jou moest doorpasen.
We kunnen wel een tr00 norwegian trio doen.quote:
Hoezo, "we"?quote:Op maandag 19 april 2010 13:15 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
We kunnen wel een tr00 norwegian trio doen.
Wel met corpsepaint. en abbath dance tijdens doggystyle.
Als je het nou bij kijken had gelaten...quote:
Volgens mij is het nog niet uitverkocht, de combi-kaarten in ieder geval niet.quote:Op maandag 19 april 2010 14:50 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Als je het nou bij kijken had gelaten...
Ow ja...
WEL GODSGLOEIENDE!
Heb ik dus voor het weekend mn Neuroticket verkocht, omdat ik op Koninginnedag zou moeten werken, krijg ik dus net een mailtje dat ik niet hoef te werken...
quote:Op zondag 18 april 2010 17:39 schreef Asta het volgende:
[..]
Wat doe je gemeen tegen mij.quote:Op maandag 19 april 2010 15:17 schreef heartwork het volgende:
[..]
![]()
mensen die onzinnige dingen gaan roepen tijdens concerten.
Ophangen. Net als de mensen die normaal stil zijn, maar wanneer er een vlag van Noorwegen getoond wordt opeens gaan schreeuwen en gillen.. Of nog erger constant Skøll gaan roepen.
mijn review-versie is anders piekfijn.quote:Op maandag 19 april 2010 18:00 schreef ThE_ED het volgende:
Oh, ik hoop dat dit niet zo'n gare review versie van de nieuwe Sabaton is ...
Je hebt soms van die fijne zinnen enzo er doorheen, maar dit is iig een mooie versie.quote:Op maandag 19 april 2010 18:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
mijn review-versie is anders piekfijn.
Ja ze moest namens iemand anders een review schrijven ofzo, dat had ze nog nooit gedaan zei ze, maar heb verder niks van d'r gehoord dus zal wel goed gekomen zijnquote:Op maandag 19 april 2010 09:12 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Meisje die met jou stond te praten, lang blond haar. Waarvan ik de msn adres van jou moest doorpasen.
[..]
Ik ookquote:Op maandag 19 april 2010 15:00 schreef BOKA het volgende:
Ik bedenk me overigens net dat ik mijn Dio kaartje nog moet inleveren..
Ga ik daar nog mijn geld voor terugkrijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |