Bekijk de PI nog eensquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mja dat vind ik niet echt genoeg variatie, gooi er liever ook wat prog e.d. bij
DOON! OVER THE WORLD!quote:
Ik heb het idee dat er weinig nieuws te melden is op dat gebied.. Maar dat is ook omdat ik totaal geen interesse heb in Power Metal.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:55 schreef Mummiepak het volgende:
Waarom staat er bijna nooit Power Metal in deze topics?
nee, die van jou zijn altijd pareltjes....quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:57 schreef Darkestrah het volgende:
Dít was je geniale TT? DIT?
Touché.quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:08 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee, die van jou zijn altijd pareltjes....
[trve ende kvltmode] omdat power metal gay is [/trve ende kvltmode]quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:55 schreef Mummiepak het volgende:
Omdat jij er nooit iets over post?quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:55 schreef Mummiepak het volgende:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:26 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
[trve ende kvltmode] omdat power metal gay is [/trve ende kvltmode]
verkapte tvp
Zo dacht ik vroeger. In elk nummer moest een double bass en grunt zitten anders vond ik het niet stoer. Power Metal was inderdaad gay. Nu kan ik de meeste Metal genres niet uitstaan, eigenlijk alleen met uitzondering van Prog en Power.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:26 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
[trve ende kvltmode] omdat power metal gay is [/trve ende kvltmode]
verkapte tvp
Ik vind Rhapsody(of fire, Avantasia en Dragonforce wel leukquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:10 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Zo dacht ik vroeger. In elk nummer moest een double bass en grunt zitten anders vond ik het niet stoer. Power Metal was inderdaad gay. Nu kan ik de meeste Metal genres niet uitstaan, eigenlijk alleen met uitzondering van Prog en Power.
Maar goed, even een bijdrage leveren:
Deze vocalen zijn echt briljant.
Iron Savior omdat Iron Savior.
Edguy omdat ze prettig gestoord zijn.
Omdat die duistere make-up kiddos de boel vol lullenquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:55 schreef Mummiepak het volgende:
Nice! Jammer dat Midnight weird werd en nu niet meer onder ons is.quote:
Heb je nu je zin?quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:55 schreef Mummiepak het volgende:
Ik luister nu het Astronomy albumquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:27 schreef Mummiepak het volgende:
Starfall is ook wel een leuk album van Dragonland.
Er is sinds kort een nieuwe Avantasia dubbelaar uit en binnenkort komt de nieuwe Rhapsody. Mijn broertje is fervent Powermetal fan dus ik krijg wel wat mee hier en daar. tot uw dienst. (maakt cape van tafellaken en vliegt het topic uit)quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:55 schreef Mummiepak het volgende:
Gravdal, Keep of Kalessin en Gorgoroth.quote:
Helaas, had zelf een feestje in Zwijndrecht.quote:Op zondag 11 april 2010 15:07 schreef Asta het volgende:
[..]
Gravdal, Keep of Kalessin en Gorgoroth.
@Darkestrah.. het was pas tegen de avond uitverkocht geloof ik, vriend van me had sochtends nog gewoon kaartje kunnen kopen. Was een gezellige boel, volgende keer maar even stop maken ipv langsrijden!
Top tip! Heb gelijk een album gekochtdownloadquote:
Ik heb zelf het album van dat nummer, niet alles is even goed, maar in ieder geval best goed te pruimen.quote:Op zondag 11 april 2010 17:54 schreef BOKA het volgende:
[..]
Top tip! Heb gelijk een album gekochtdownload
Ik Heb To The Grave, met pareltjes als Kill For Metal en Blacksmith Of Thunder.quote:Op zondag 11 april 2010 18:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik heb zelf het album van dat nummer, niet alles is even goed, maar in ieder geval best goed te pruimen.
Was het uitverkocht? Vrienden van mij hebben rond 9 uur nog kaartjes aan de kassa kunnen kopen.quote:Op zondag 11 april 2010 15:07 schreef Asta het volgende:
[..]
Gravdal, Keep of Kalessin en Gorgoroth.
@Darkestrah.. het was pas tegen de avond uitverkocht geloof ik, vriend van me had sochtends nog gewoon kaartje kunnen kopen. Was een gezellige boel, volgende keer maar even stop maken ipv langsrijden!
Dat vraagt om :quote:Op maandag 12 april 2010 11:10 schreef Darkestrah het volgende:
Hihihi ik ben morgen jarig [ afbeelding ]
Gaafquote:Op maandag 12 april 2010 14:00 schreef heartwork het volgende:
HA! Sorry kon het niet laten..
[ afbeelding ]
Toen ik tussen KoK en Gorgoroth even naar buiten ging hing op de deur een briefje met daarop 'uitverkocht' ..quote:Op maandag 12 april 2010 13:56 schreef heartwork het volgende:
[..]
Was het uitverkocht? Vrienden van mij hebben rond 9 uur nog kaartjes aan de kassa kunnen kopen.
Vond het verder ook niet zo druk. Heb het weleens drukker (en gekker) meegemaakt.
Zullen er dan minder kaarten zijn verkocht ivm drukte?quote:Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef Asta het volgende:
[..]
Toen ik tussen KoK en Gorgoroth even naar buiten ging hing op de deur een briefje met daarop 'uitverkocht' ..
Dan ga ik je morgen condolerenFeliciterenquote:Op maandag 12 april 2010 11:10 schreef Darkestrah het volgende:
Hihihi ik ben morgen jarig [ afbeelding ]
Zit jij stiekem al gewoon elke dag bij me in de bus?quote:Op maandag 12 april 2010 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik je morgen condolerenFeliciteren
Dunno.. your guess is as good as mine...quote:Op maandag 12 april 2010 18:32 schreef heartwork het volgende:
[..]
Zullen er dan minder kaarten zijn verkocht ivm drukte?
Ik heb namelijk vaak zat meegemaakt dat je daar echt tegen elkaar geplakt stond, terwijl er nu best veel ruimte was vooraan en er was ook goed naar de bar te lopen en weer terug naar de zaal.
Dat is weleens anders..
quote:16th of April:
Jex Thoth
Baroeg, Rotterdam
25th of April:
Year of No Light, Altar of Plagues, starve, Terzij de Horde
ACU, Utrecht
29th of April:
Révolt (Tiga, Digitalism, Simian Mobile Disco, Vitalic, Zombie Nation, Crookers, Proxy, Mehdi, Fake Blood a.o.)
Maassilo, Rotterdam
8th of May:
God Is An Astronaut, Butterfly Explosion
Watt, Rotterdam
9th of May:
Negura Bunget, Svartsot, Fen, The Stone, The Way of Purity
Baroeg, Rotterdam
13th of May:
Efterklang, Heather Woods Broderick
Rotown, Rotterdam
19th of May:
Jethro Tull
013, Tilburg
Gefeliciteerd dan maar he!quote:Op maandag 12 april 2010 22:59 schreef Darkestrah het volgende:
Klamme handjes en klotsende oksels, nog een uurtje te gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht eventjes dat je ook naar de tandarts moestquote:Op maandag 12 april 2010 22:59 schreef Darkestrah het volgende:
Klamme handjes en klotsende oksels, nog een uurtje te gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Testament kan je elk jaar diverse keren zien, en Pestilence is ook niet meer wat het geweest is. Leuke comeback maar meer niet.quote:Op maandag 12 april 2010 21:19 schreef emokid het volgende:
Testament 16 mei in Enschede.Pestilence voorprogramma
Voor maar 15 euro
Op een zondag!
gefeliciteerd! Dat je maar een grote jongen mag worden!quote:Op maandag 12 april 2010 22:59 schreef Darkestrah het volgende:
Gooi die taart in zijn gezichtquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:11 schreef Asta het volgende:
[..]
gefeliciteerd! Dat je maar een grote jongen mag worden!![]()
*brengt taart*
Roadburnquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gooi die taart in zijn gezicht![]()
Overmorgen Roadburn
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:16 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Roadburn![]()
Morgenavond in de Little Devil te Tilburg gaan we beginnen met indrinken
Ik ga naar roadburnquote:
confirmed door familie en vrienden... dus echt denk ikquote:Op donderdag 15 april 2010 09:02 schreef GimmeGore het volgende:
Zou Peter Steele deze keer echt dood zijn of is het weer een geintje?
waar staat dat het bevestigd is door familie?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:18 schreef godigita het volgende:
[..]
confirmed door familie en vrienden... dus echt denk ik
Hier staat een flink lijstje 'bronnen'. Ook het officiele forum is op slot.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Tokus het volgende:
[..]
waar staat dat het bevestigd is door familie?
Dat van vrienden is ook via via.
En wat zegt Twitter?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:46 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, blijft onduidelijk..
http://tinyurl.com/y4v5ka8
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=138511
say what?!quote:Op donderdag 15 april 2010 09:02 schreef GimmeGore het volgende:
Zou Peter Steele deze keer echt dood zijn of is het weer een geintje?
En nu je 16 bent niet meer?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:01 schreef heartwork het volgende:
[..]
say what?!
*Gaat alvast in een hoekje zitten huilen*.
De frontman van mijn dromen toen ik 12 / 15 was.
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op donderdag 15 april 2010 12:01 schreef heartwork het volgende:
[..]
say what?!
*Gaat alvast in een hoekje zitten huilen*.
De frontman van mijn dromen toen ik 12 / 15 was.
He gadverdamme, post dat in KPD ofzoquote:Op donderdag 15 april 2010 12:13 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de foto's nog
Steel
Daar was ik toen nog niet zo mee bezig hoor..quote:Op donderdag 15 april 2010 12:13 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Steel
Hij doet zijn achternaam wel eer aanquote:Op donderdag 15 april 2010 12:13 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Steel
Jezus, had je niet even kunnen waarschuwenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:13 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Steel
PIEMELS!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:20 schreef VaderVanJezus het volgende:
Jezus, had je niet even kunnen waarschuwen
meerdere????? Ik weet dat hij een freak was, maar zo erg... ?quote:
Piemels en thrash zonder 'h'... Tokus' callsignquote:Op donderdag 15 april 2010 16:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
meerdere????? Ik weet dat hij een freak was, maar zo erg... ?
het duurde 20 minuten voordat ik m'n reactie plaatste. dus niet zo heel vlot he.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:02 schreef Asta het volgende:
[..]
Piemels en thrash zonder 'h'... Tokus' callsign
Vooruit dan.. mét bier:quote:Op donderdag 15 april 2010 16:55 schreef BOKA het volgende:
en zo namen de vrouwen weer het topic over.. Wie plaatst er snel tieten?
Maar je bent er en daar gaat het om!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:03 schreef Tokus het volgende:
[..]
het duurde 20 minuten voordat ik m'n reactie plaatste. dus niet zo heel vlot he.
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:05 schreef Asta het volgende:
[..]
Vooruit dan.. mét bier:
Tieten en bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |