Idd, vooral ook in ogenschouw genomen dat hij in zijn thuisland nog onkosten heeft moeten maken enzo. Zal wel een belastingdingetje zijn, dit.quote:Op maandag 12 april 2010 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me wel hoor, 3500 euro voor 6 weken, dat is echt een schijntje. Daarvoor zet je je vrijheid niet op het spel.
Vooroordeel tong, vooroordeel.quote:Op maandag 12 april 2010 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geloof nu al in haar onschuld.
Ziet er helemaal niet uit als een hoertje.
Dat is een vooroordeel hoor.quote:Op maandag 12 april 2010 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij is dit meisje (of pop, wat het ook is) niet heel erg slim.
Daar issie hoor, Kaatee. Dice noemden ze hem toch?quote:Op maandag 12 april 2010 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij is dit meisje (of pop, wat het ook is) niet heel erg slim.
quote:"Grote zonnenbril, designertas aan mijn arm, big hairdo, lips and tits. Dat is nou eenmaal de stijl waarin ik me lekker voel en die had ik al voordat 'het gangsterliefje met de grote zonnebril' in de media een fenomeen werd."
wat een trieste hoer, ik ben gezapt naar take me out op RTL 5quote:Op maandag 12 april 2010 23:24 schreef TNA het volgende:
http://twitter.com/gangsterliefjeWat een aandachtshoer.
Ze zegt net zelf dat ze wel zonnebrillen draagt en dat dat de enige overeenkomst isquote:Op maandag 12 april 2010 23:32 schreef TNA het volgende:
Ze draagt geen grote zonnebrillen, behalve op alle foto's.
Die foto's tonen alle overeenkomstenquote:Op maandag 12 april 2010 23:33 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ze zegt net zelf dat ze wel zonnebrillen draagt en dat dat de enige overeenkomst is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |