Hehehe terug bij het eerste live topic...quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:10 schreef Kally het volgende:En wil een lief modje een 40 toevoegen aan mijn TT
Maar dat bedoel ik juist, als je geniaal bent in muziek maken heb je geen show nodig, en dat wil niet zeggen dat ik Robbie niet geweldig vind hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toen was juist de muziek van U2 juist geniaal. Dan heb je verder ook geen poespas nodig.
Ik ben een jaar of 7 geleden naar Robbie Williams geweest. Niet de beste zanger misschien, maar het was geweldig
Yep, heb direct de spoilers er maar even uitgehaaldquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:10 schreef Kally het volgende:
En wil een lief modje een 40 toevoegen aan mijn TT
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hehehe terug bij het eerste live topic...
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Yep, heb direct de spoilers er maar even uitgehaald
kan het me voorstellen... Ben ook nog niet bijgekomen van deze uitslag.....quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry na die liveshow......moest wel aan de wijn, jeweetzzzzzz
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan het me voorstellen... Ben ook nog niet bijgekomen van deze uitslag.....
Sterker nog, ik wilde eigenlijk niet eens de uitslag afwachten, zo zeker wist ik al dat Kelvin en 4Granted er uit zouden vliegen.... Maar het is weer eens valse hoop geblekenquote:
Helemaal niks aan toe te voegenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wilde eigenlijk niet eens de uitslag afwachten, zo zeker wist ik al dat Kelvin en 4Granted er uit zouden vliegen.... Maar het is weer eens valse hoop gebleken
Het is het totaalplaatje. Ik vond U2 nu ook geweldig, maar als ik er eens goed voor ga zitten vind ik wel dat de muziek nu minder goed is als tijdens The Joshua Tree. Als je dat kunt verbloemen met een geweldige show doe je het goed.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik juist, als je geniaal bent in muziek maken heb je geen show nodig, en dat wil niet zeggen dat ik Robbie niet geweldig vind hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er stond eerst in wie eruit warenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap de topictitel niet
Er kunnen toch geen spoilers meer zijn
Wel als je wacht op de herhaling van zondag als je vanavond niet kon kijken en/of opnemen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap de topictitel niet
Er kunnen toch geen spoilers meer zijn
Snap ik heel goed, show doet idd veel, mijn laatste concert van U2 was POP, was nog steeds fantastisch (ook al denk ik dat het zonder show ook goed zou zijn), maar ik heb die laatste show van Pink gezien op dvd (lijkt op Cirque de Soleil) en mede door die show is het zo briljantquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is het totaalplaatje. Ik vond U2 nu ook geweldig, maar als ik er eens goed voor ga zitten vind ik wel dat de muziek nu minder goed is als tijdens The Joshua Tree. Als je dat kunt verbloemen met een geweldige show doe je het goed.
Ik heb ook niks met Beyonce. Ze is een geweldig goede zangeres maar ik hou niet zo van haar stijl. Maar wij hebben de bluray in huis (de vrouw) en dan blijf ik toch kijken. Puur voor de show
Je maakt een grap?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er stond eerst in wie eruit waren
En dat zouden mensen die nog moeten kijken onbedoeld gaan lezen
ofzoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |