Klacht ongegrondquote:
quote:
Afbeelding uit OP komt van Safariquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:59 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Klacht ongegrond
geen melding whatsoever
Say whut?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:07 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Afbeelding uit OP komt van Safari
IEquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:39 schreef Righteous het volgende:
Kan er met IE 8 gewoon op zonder waarschuwing ed
Mensen die niet beter weten (of dat willen) dan IE.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:39 schreef Righteous het volgende:
[..]
Gewoon nog de meest gebruikte browser stomme fanboy
dat maakt em ook echt goed.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:39 schreef Righteous het volgende:
[..]
Gewoon nog de meest gebruikte browser stomme fanboy
Is ook al enige tijd voor windows beschikbaar hoor?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:07 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Afbeelding uit OP komt van Safari
Beter ?? IE 8 doet echt niet onder voor een andere browser ofzoquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mensen die niet beter weten (of dat willen) dan IE.
Bill Gates pijperquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:46 schreef Righteous het volgende:
[..]
Beter ?? IE 8 doet echt niet onder voor een andere browser ofzo
Nou ja, ik ben voor Microsoft Windows computers/notebooks om verschillende valide redenen. Dat betekent niet dat ik meteen Apple en Mac OS/Mac software zal afvallen (behalve de iPad, wat een ondingquote:
Zit nog niet zo lang op Fok maar ik hoop dat ik deze reactie kan nomineren voor 1 van de domste ooit?quote:
Ja stoer manquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:53 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Zit nog niet zo lang op Fok maar ik hoop dat ik deze reactie kan nomineren voor 1 van de domste ooit?
Reacties van medefokkers zijn welkom.
Ik vind hem waar.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:53 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Zit nog niet zo lang op Fok maar ik hoop dat ik deze reactie kan nomineren voor 1 van de domste ooit?
Reacties van medefokkers zijn welkom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |