Is dat niet altijd zo bij het Nederlandse voetbal.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:47 schreef Adelante het volgende:
Het was echt te slecht vanavond, kansloos, geen woorden voor zo dramatisch...
Ja als je deze week bent verblijd met CL en UL en dan kijk je vanavond Eredivisie, dan springen de tranen in je ogen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Is dat niet altijd zo bij het Nederlandse voetbal.
WoW'erquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:53 schreef luckass het volgende:
Eredivisie.
Supporter zijn van een Nederlandse club.
Morgen weer Bundesliga, dat is één van 'mijn' competities.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja als je deze week bent verblijd met CL en UL en dan kijk je vanavond Eredivisie, dan springen de tranen in je ogen.
Hoe gaat Vitesse het volgend seizoen financieel managen als ze in de nacompetitie (mits ze daartoe veroordeeld worden) identieke magere prestaties neerzetten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:47 schreef Adelante het volgende:
Het was echt te slecht vanavond, kansloos, geen woorden voor zo dramatisch...
Ja en normaal gebruikt men interpunctie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:59 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
he is met een streepje op de e, hè
De reden: veel Nederlandse spelers worden lekker gemaakt dat ze binnen enkele jaren een contract kunnen verdienen bij Chelsea of Real Madrid en sloven zich uit.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:04 schreef o.us het volgende:
Was het Nederlandse voetbal maar van het niveau van vroeger. Toen Ajax, Feyenoord en PSV niet weg gedacht kon worden in de Europacup I en in de beginjaren van de Champions League.
Mwoah, bekijk de beelden van het Nederlands elftal uit de 70's en nu, dan springen de tranen in je ogen. Alsof ze in de jaren zeventig geen idee hadden dat ze ook konden rennenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:04 schreef o.us het volgende:
Was het Nederlandse voetbal maar van het niveau van vroeger. Toen Ajax, Feyenoord en PSV niet weg gedacht kon worden in de Europacup I en in de beginjaren van de Champions League.
Scorebordjournalistiek, want clubs kunnen hun mindere tegenstanders nog eens onderschatten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind het voetbal van nu beter om te zien. En clubs presteren beter wanneer ze een goede tegenstander hebben.
Kijk naar het landenvoetbal. Nederland liet in 2008 Italië en Frankrijk alle hoeken van het veld zien.
Dus toen dacht ik eens te kijken wanneer Duitsland voor het laatst succesvol was in Europa....dat was dus Bayern München. Winnaar Champions League in 2001.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:04 schreef o.us het volgende:
Als je alle Nederlandse clubs tegen Duitse laat spelen zul je zien hoe het gesteld is met het niveau, ben ik bang.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:13 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dus toen dacht ik eens te kijken wanneer Duitsland voor het laatst succesvol was in Europa....dat was dus Bayern München. Winnaar Champions League in 2001.
Nederland was voor het laatst succesvol in 2002. Feyenoord won de UEFA cup.
Zo slecht is het dus niet gesteld met Nederlands voetbal.
waarom ga ik dit verdedigen?
Dit is helaas te makkelijk gedacht.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:13 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dus toen dacht ik eens te kijken wanneer Duitsland voor het laatst succesvol was in Europa....dat was dus Bayern München. Winnaar Champions League in 2001.
Nederland was voor het laatst succesvol in 2002. Feyenoord won de UEFA cup.
Zo slecht is het dus niet gesteld met Nederlands voetbal.
waarom ga ik dit verdedigen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |