Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:45 schreef cybermans het volgende:
wat is snafu een dom kut programma.
Jensen, Kelly en Terror Jaap in een show
Ik wist niet dat dat mogelijk was.. Jensenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Tis Jensen, maar dan nog tig keer erger
Ah, Engelse drop dusquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:50 schreef z80 het volgende:
dat wat drop moet zijn is een zwart plakkerig goedje zonder smaak.
en de rest is puur suiker en kleurstof.
kom eens met foto's van je nieuwe speeltje.quote:
Niet met die meid met wie je op vakantie gaatquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, zal ik eens een blind date voor je regelen?
tuurlijk welquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet met die meid met wie je op vakantie gaat![]()
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:02 schreef Laydina het volgende:
Altijd grappig dat wanneer men zegt dat het zo snel gaat, het altijd rustiger wordt
M_M
daag wetende hoe ik heet chineesje! heb je mijn (op het moment even stil liggende) hobby ook al gevonden? die heeft een eigen sitequote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:02 schreef Laydina het volgende:
Altijd grappig dat wanneer men zegt dat het zo snel gaat, het altijd rustiger wordt
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:07 schreef golfer het volgende:
Sinds Tong80 de Cul SC heeft ontdekt is er geen houden meer aan.
Ik ga weer verder golfen kijken.
De eikels!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
topic killers zijn het!!
![]()
toch maar the Pacific kijken.. we willen de serie aanschaffen en dan kijken maar er is verder niets op en kan het toch niet laten een stukje te gluren
Wij kopen liever.. Wil dit soort spul gewoon graag origineel en met credits aan de maker heben en zo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
De eikels!
Aanschaffen ja? Zo geweldig is die toch niet? download dan.
Maar snap dat je het niet kan laten om te kijken. Dit is zeker ep4 nu op tv denk ik.. gelukkig ken ik die al
Kan ook iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij kopen liever.. Wil dit soort spul gewoon graag origineel en met credits aan de maker heben en zo.
en ja, zo geweldig is ie wel als ie ook maar een beetje op zijn 'broer' Band of Brothers lijkt![]()
Tjsa, er kan ook maar weinig tegen 'D-day' en 'het Ardennenoffensief' zoals in BoB weergegeven, op.. Ik probeer het gewoon niet te veel te vergelijkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Kan ook idd![]()
Hij lijkt er op, maar tis zeker een stuk minder
Moet je denk ik ook niet doen. Het is ook anders opgezet. Maar hoe het is gefilmd en dergelijke komt wel overeen en dat is wel prettig. BoB is ook haast niet te overtreffen, of eig misschien gewoon niet!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tjsa, er kan ook maar weinig tegen 'D-day' en 'het Ardennenoffensief' zoals in BoB weergegeven, op.. Ik probeer het gewoon niet te veel te vergelijken
Dick Wintersquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
Moet je denk ik ook niet doen. Het is ook anders opgezet. Maar hoe het is gefilmd en dergelijke komt wel overeen en dat is wel prettig. BoB is ook haast niet te overtreffen, of eig misschien gewoon niet!
Dat is natuurlijk ook weer zo. Er is bij deze nieuwe wat minder herkenning (voor mij en wss veel anderen).quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:18 schreef TAV74 het volgende:
Als Europeaan heb je sowieso meer met de Europese kant van het verhaal denk ik. Maar ik ben toch wel heel nieuwsgierig naar het verhaal over deze kant van de oorlog.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:19 schreef Laydina het volgende:
[..]
Oeh![]()
Ook als oud mannetje is hij wel leuk
Ja jong is hij ook gaafquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lieve opa..
En als jonge vent.. (althans de acteur dan dus)![]()
Doet me altijd een beetje aan Johs Homme van Queens of the Stoneage denken
Vind ik niet, maar ik heb wel een beetje een 'vreemde' smaak hoor..quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ja jong is hij ook gaaf
Pff zo goed ken ik die niet, maar vast niet lelijk dus
Levende bewijs meldt zichquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar ik heb wel een beetje een 'vreemde' smaak hoor..
Owja diequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar ik heb wel een beetje een 'vreemde' smaak hoor..
Google-afbeelding maar eens
Ja, en na al dat stomme gelul over Dick Winters werd het hoog tijd me te meldenquote:
Arme schatquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en na al dat stomme gelul over Dick Winters werd het hoog tijd me te melden![]()
![]()
Nee hoor en ik geloof het wel ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
Arme schatBlijkbaar heb jij ook iets vreemds in je maar dat wist je al
smoesjesquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik had al zo mijn vermoedens hoor
En daarbij.. zolang kom ik hier nog niet
deja vu!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, zal ik eens een blind date voor je regelen?
Hm, toch maar eens je naam ingevoerd in Google en zo, jij bent handig in je vingers. Fraai hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
daag wetende hoe ik heet chineesje! heb je mijn (op het moment even stil liggende) hobby ook al gevonden? die heeft een eigen site![]()
Ehquote:(en bespaar me de zoveel-cent-per-minuut-grapjeswat dat betreft moet je eens aan de vrouw
)
Vind dat je het nog vrij snel uitgedokterd had hoor.. als je al vermoedens had. Het is niet dat we nu steeds roepen dat we een stelletje zijn of zoquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik had al zo mijn vermoedens hoor
En daarbij.. zolang kom ik hier nog niet
lekker!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik ga nog niet slapen, nog even met laptopje beetje fokken
Dank jequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind dat je het nog vrij snel uitgedokterd had hoor.. als je al vermoedens had. Het is niet dat we nu steeds roepen dat we een stelletje zijn of zo
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dank je
Dat is juist de beste manier om het te uiten.. het niet telkens te roepen
quote:
quote:
dus als in dat ik al eerder verteld heb dat we morgen naar rotterdam gaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:43 schreef Laydina het volgende:
SOL
Wat heeft het eten met 'dus' inkopen op de markt te maken?
Je laat mij wel steeds langs de kant van de weg staan he vriendquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dus als in dat ik al eerder verteld heb dat we morgen naar rotterdam gaan
het was ook echt heel erg gezelligquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:42 schreef Laydina het volgende:
Maar mama.. hij is begonnen!!! jengel jengel![]()
ja post dan nu ik nog wakker benquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je laat mij wel steeds langs de kant van de weg staan he vriend
Heb weer een snoepige foto van bluezzekleinkind gekregen![]()
Mét overhemd en skaterbroek
Beetje rondneuzen op de markt kan heerlijk zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja! ook echt zin in ookal is het maar een markt
Het is wel een fijne marktquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja! ook echt zin in ookal is het maar een markt
oh ja pm, hoop dat ik t kan zienquote:
ik wil vooral veel en goedkoop kopen en daarna veel sap maken en lekker kokenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Het is wel een fijne marktik kan er uren rondlopen
Leuk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:00 schreef SeaOfLove het volgende:
G
oh ja pm, hoop dat ik t kan zienhad je meegekregen dat ik gister te horen heb gekregen dat ik voor gesprek uitgenodigd ga worden voor werkplek bij de TU?
Nee, dat klinkt goed. Wat voor werkplek?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:00 schreef SeaOfLove het volgende:
oh ja pm, hoop dat ik t kan zienhad je meegekregen dat ik gister te horen heb gekregen dat ik voor gesprek uitgenodigd ga worden voor werkplek bij de TU?
Ik las net dat er een docu komt over de Doors, ingesproken door Johnny Depp.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Truste DE
Oh en The Pacific vind ik erg veelbelovendVind de manier van verhaal vertellen erg prettig.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las net dat er een docu komt over de Doors, ingesproken door Johnny Depp.
2X![]()
Nou, het zijn allemaal nog testshots hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:53 schreef z80 het volgende:
[..]
kom eens met foto's van je nieuwe speeltje.
en de opmerking dat je de gordijnen van je zus kan zien op een paar honderd meter,
met welke lens? brandpunt?
ik ga even kijken, over een uur terug ofzoquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:09 schreef Bluezz het volgende:
SOL is de pic te zien per PM ?
Niks mis met downloadenquote:
Dus?? Ik lig er niet wakker van pas een half jaar later of zo een serie te kunnen zien hoor.. Ik heb wel geduldquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niks mis met downloadenVooral niet omdat Pacific in Amerika drie afleveringen voorloopt op die in NL
En die DVD-box koop ik toch wel
Remember me? Een paar jaar geleden? Bij zijn graf op bedevaart.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik las net dat er een docu komt over de Doors, ingesproken door Johnny Depp.
2X![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dus?? Ik lig er niet wakker van pas een half jaar later of zo een serie te kunnen zien hoor.. Ik heb wel geduld
Heee, daar was ik vorig jaar ookquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Remember me? Een paar jaar geleden? Bij zijn graf op bedevaart.
[ afbeelding ]
Kijk.. veel te dure camera spullen kopen we in een heart beat, maar op een dvd-boxje wacht ik graag.. lekker 'sparen'quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kijk.. veel te dure camera spullen kopen we in een heart beat, maar op een dvd-boxje wacht ik graag.. lekker 'sparen'![]()
Trusten Bluezziequote:
Ik heb chronische rugpijn, en moet daarvoor sinds deze week naar de fysiotherapeut. De pijn houd me s'ochtends uit mijn slaap, dus uitslapen is er helaas even niet bijquote:
Das balen zegquote:Op zaterdag 10 april 2010 06:47 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb chronische rugpijn, en moet daarvoor sinds deze week naar de fysiotherapeut. De pijn houd me s'ochtends uit mijn slaap, dus uitslapen is er helaas even niet bij![]()
Hoe is het met jou?
Ik heb al tegen TARA gezegd dat ze er uit vloog, maar ik geloof dat dat geen optie isquote:
Jep, dat zeven uur opstaand zit er aardig ingebakken....quote:Op zaterdag 10 april 2010 07:49 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen Tezz
Biologische klok is een bitch
Ik heb TARA maar laten slapen, die heeft volgens mij al 2 maanden niet meer uitgeslapen tot na zeven uur
Ja, bekendquote:Op zaterdag 10 april 2010 07:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jep, dat zeven uur opstaand zit er aardig ingebakken....
Ik heb een tijdje terug nog eens een keer uitgeslapen tot half 11 op een zondagochtend. Ik ben de hele dag vervelend geweest...... Vreselijk, dat lange slapen! Je krijgt er hoofdpijn van enzo!
o, ik vind het ook niet ergquote:Op zaterdag 10 april 2010 08:03 schreef Tezz het volgende:
Tja FC, het leven van een jonge moeder gaat niet over rozen.......
Edit: maar het wordt beter! Mijn dochter slaapt nog gewoon hoor!
Oh ja, dat herken ik nog wel. Het heerlijke uitgeruste gevoel wat je hebt als je voor het eerst op een 'normaal' tijdstip wakker wordt en niet meer twee keer per nacht uit je bedje hoeft voor een voeding...... Helaas kwam dat moment bij mij pas vrij laat. Mijn zwangerschapsverlof was al weer voorbij en ik moest nog nachtvoedingen geven....quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:07 schreef freecell het volgende:
[..]
o, ik vind het ook niet ergIk slaap nu 's nachts weer en dat is ook wat waard!
De eerste keer dat Bente een hele nacht doorsliep was meteen tot half acht 's morgens. Ik schrok me een ongeluk toen ik wakker werd..... Ik durde niet te gaan kijken op het kamertje.... Maar het blijkt gewoon een ontzettende slaapdoos te zijn. Nu nog! Braaf het klokje rond hoor, en ze is al zeven!quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:14 schreef freecell het volgende:
Leander dronk de eerste 2 maanden uur op/uur afIk voelde me echt een bar.
Maar na drie maanden sliep hij van 23-6
En na 6 maanden van 7-7 Dat is wel lekker
Werk ze!quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:16 schreef LieLie het volgende:
goedemorgen!
fijne dag allemaal, ik ga straks werken!!
Had je die chronische rugpijn al toen je op de manege ging werken? Want uitmesten met chronische rugpijn is wel een tikkie hoog gegrepen, imho.quote:Op zaterdag 10 april 2010 06:47 schreef Windigo het volgende:
Ik heb chronische rugpijn, en moet daarvoor sinds deze week naar de fysiotherapeut. De pijn houd me s'ochtends uit mijn slaap, dus uitslapen is er helaas even niet bij![]()
Hoe is het met jou?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:36 schreef ColdFeet het volgende:
MoggeIk geloof dat ik bijna beter ben
Brrrquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:34 schreef Laydina het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk die dromen waarin je tegen jezelf zegt "ik weet dat dit een droom is, maar het vreemde is dat dan het smerige eten ook echt smerig is" (ging over soort drab van zombies die we moesten eten
Dat is schrikken inderdaadquote:Op zaterdag 10 april 2010 08:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
De eerste keer dat Bente een hele nacht doorsliep was meteen tot half acht 's morgens. Ik schrok me een ongeluk toen ik wakker werd..... Ik durde niet te gaan kijken op het kamertje.... Maar het blijkt gewoon een ontzettende slaapdoos te zijn. Nu nog! Braaf het klokje rond hoor, en ze is al zeven!
Al lijkt het me wel fantastisch om zo opgewonden te kunnen zijn over dingenquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:38 schreef cybermans het volgende:
ff de wereld draait door van gister stukkie terug gekeken met pierre wind.... jezus wat heeft die gozer een partij adhd zeg
http://player.omroep.nl/?aflID=10823451
(vanaf minuut 47)
Hoera!quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:36 schreef ColdFeet het volgende:
MoggeIk geloof dat ik bijna beter ben
Maak je 'n grapje, 'als er eentje begint'? binnen een week of vier bevallen er 4 vriendinnen van mequote:
Have funquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:30 schreef SeaOfLove het volgende:
zo! onderweg naar rotterdamschiet allemaal lekker op zo op de vroege ochtend
Eerst ontbijtquote:
Last van een ochtendhumeurtje?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijk, maar het stond wel leuk zo.
Wel zin in koffie, erg belangrijk
Foreclosedquote:Op zaterdag 10 april 2010 04:35 schreef popolon het volgende:
Boes, je fotoboek is foreclosed zeg maar. Wat is er gaande?
Ik wil ook altijd wel wat kopen hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:45 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
(P: ik ben meestal de gene met een iets ochtendhumeur..)
Zo eens naar Hengelo om te kijken of Bever wellicht mooie A-categorie wandelschoenen voor me heeft. Heb al een heel goed stel B-categorie, maar voor op asfalt en gewoon ook om af te wisselen wil ik er een paar lichtere schoenen bij hebben..
(goh, zou ik ongesteld worden? heb weer eens een 'ik wil per se iets kopen vandaag' bui..)
Op de een of andere manier heb ik die buien altijd voor ik ongesteld wordt..quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd wel wat kopen hoor![]()
Maar voorlopig gaan we vandaag alleen een dikke lijst boodschappen doen en dan flink de handen uit de mouwen in de keuken omdat we straks vrienden uit Utreg krijgen te eten.
Ah, ik ben benieuwd naar je bevindingen. Ik heb klasse A/B, maar mijn schoenen zijn echt topzwaar en warm! Van die Zwitserlandstampers, zeg maar. Minder geschikt om in Petra mee door het mulle zand te stampenquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:45 schreef Sunnythesun het volgende:![]()
![]()
(P: ik ben meestal de gene met een iets ochtendhumeur..)
Zo eens naar Hengelo om te kijken of Bever wellicht mooie A-categorie wandelschoenen voor me heeft. Heb al een heel goed stel B-categorie, maar voor op asfalt en gewoon ook om af te wisselen wil ik er een paar lichtere schoenen bij hebben..
(goh, zou ik ongesteld worden? heb weer eens een 'ik wil per se iets kopen vandaag' bui..)
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:49 schreef Bluezz het volgende:
Oh en de zn schijnt, de poes doet piep en er lagen weer muizeningewandjes op de voordeurmat
Oh, ze is echt weer bijna de oude, dusquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:49 schreef Bluezz het volgende:
Oh en de zn schijnt, de poes doet piep en er lagen weer muizeningewandjes op de voordeurmat
Alleen als ze lang heeft liggen slapen (en dan bedoel ik ook echt lang hè, een hele dag of zoietsquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:50 schreef Sunnythesun het volgende:
voor Xena!! Loopt ze nog steeds mank?? Blijkbaar wel snel genoeg iig
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:49 schreef Bluezz het volgende:
Ja, het lijkt wel of ze eromheen eetquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ze is echt weer bijna de oude, dus
Muizeningewandjes
Dat is wel een erg smakeloze opmerking na die post boven jequote:Op zaterdag 10 april 2010 10:53 schreef Bluezz het volgende:
Zou je daar haggis van kunnen maken eigenlijk?
Haggis Tapas met muismaagjesquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:53 schreef Bluezz het volgende:
Zou je daar haggis van kunnen maken eigenlijk?
Echte Zwitserlandstampers dan denk ik toch meer aan B/C categorie hoor.. Ik heb echt goede maar toch vrij lichte B-categorie schoenen met Goretex en daar ben ik echt dol op!! Ik vind het ook niet zo erg als ze wat zwaarder zijn. Maar omdat ik het grootste deel van het jaar niet over rotsen en kliffen spring leek het me handig er toch ook gewoon een paar A bij te hebben voor de 'dagelijkse' wandelingen. Die zijn toch iets meer gemaakt voor het 'Hollandsche' en B categorie slijt meer op asfalt en dat is natuurlijk zonde. Als ik weet dat ik ergens ga wandelen waar het wat ruiger is (bos en los zand en zo) dan doe ik wel liever de B aan ivm enkelondersteuning. Dus in Petra had ik zeker wel voor de hogere gekozen, alleen in dat klimaat zouden tropenvarianten handiger zijn.. lichter en minder warm maar wel hoog voor de enkelsquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, ik ben benieuwd naar je bevindingen. Ik heb klasse A/B, maar mijn schoenen zijn echt topzwaar en warm! Van die Zwitserlandstampers, zeg maar. Minder geschikt om in Petra mee door het mulle zand te stampenEn ik vermoed dat er in september weer heel wat gewandeld gaat worden, dus dan moet ik echt lichtere schoenen.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is wel een erg smakeloze opmerking na die post boven je
Er zaten een hoop hoge piefen in dat vliegtuig. Van geestelijken tot de directeur van de Poolse centrale bank.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:55 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en RIP voor de nabestaanden van de vliegramp.
Ik las net dat z'n vrouw naast hem zat en ook overleden is. Op zich zou ik ook wel zo willen doodgaan, mocht dat nodig zijn dan. Beter dan dat er iemand in tranen achterblijft.
Lastig voor de logistiek van Polen, maar uiteraard kan de dooddoener (hmquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Er zaten een hoop hoge piefen in dat vliegtuig. Van geestelijken tot de directeur van de Poolse centrale bank.
Oeps hoor het ook net op het nieuwsquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
Dat is wel een erg smakeloze opmerking na die post boven je
Hmm, daar zou je best een leuke discussie over kunnen voerenquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'elk mensenleven is evenveel waard'
Jep. Op zich is het natuurlijk wel zo dat het ene mensenleven méér impact heeft dan de andere, afhankelijk van de context. Op m'n werk zie ik mormeltjes van 2 dagen het loodje leggen. Die hebben geeneens kans gehad om te leven. Enorme impact op de ouders natuurlijk, die zijn helemaal gebroken danquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, daar zou je best een leuke discussie over kunnen voeren
Lastig, is het leven van Nelson Mandela evenveel waard als dat van bijvoorbeeld Marc Dutroux? Even heel plat gemaakt: stel ze zijn ontvoerd en we kunnen hun leven kopen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep. Op zich is het natuurlijk wel zo dat het ene mensenleven méér impact heeft dan de andere, afhankelijk van de context.
Ik kies dan moeiteloos voor Mandelaquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:18 schreef TAV74 het volgende:
Lastig, is het leven van Nelson Mandela evenveel waard als dat van bijvoorbeeld Marc Dutroux? Even heel plat gemaakt: stel ze zijn ontvoerd en we kunnen hun leven kopen.
Euhm: een onbekende nobody of Obama?quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kies dan moeiteloos voor Mandela
Maar deze keus is dan ook niet zo moeilijk.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Meneer had dit keer wat lagere wandelschoenen bij zich, en dat ging nog best aardig, in Petra (onbegrijpelijk trouwens, dat mensen daar op slippertjes of mocassins gaan lopen - dan kom je helemaal niet bij de mooie plekken), maar ik heb toch ook liever wat hogere. Ik wil binnen afzienbare tijd ook heel graag eens naar Namibie, en dan zal ik toch echt lichtere schoenen nodig hebben!quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
@ CF: deze heb ik nu:
[ afbeelding ]
Heerlijke schoenen met zeer veel grip, maar wel nog redelijk flexibel.
Zo iets wil ik er bij:
[ afbeelding ]
Kleur/model kan variëren natuurlijk.![]()
En als ik veel naar warme gebieden zou gaan dan zou ik er zo iets nog bij kunnen kopen:
[ afbeelding ]
Speciaal geschikt voor woestijn en warmte en zo..Heeft voor mij niet veel zin omdat ik de warmte liever ontwijk, maar het zijn wel erg mooie schoentjes voor als je vaak naar plekken gaat waar het gemiddeld 30graden en meer is! Misschien een tip voor jou dus, om daar eens naar te kijken. Dan kan je nog lage schoenen overwegen, maar juist voor mul zand en ruiger terrein zou ik zeker wel voor een hoger model kiezen. Eigenlijk zijn dit nog 'lage' tropenschoenen.. Vaak zijn ze nog net ff hoger ivm zand wat anders je schoenen in komt..
Ik zou bijna denken dat jij weet waar je over praatquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
@ CF: deze heb ik nu:
[ afbeelding ]
Heerlijke schoenen met zeer veel grip, maar wel nog redelijk flexibel.
Zo iets wil ik er bij:
[ afbeelding ]
Kleur/model kan variëren natuurlijk.![]()
En als ik veel naar warme gebieden zou gaan dan zou ik er zo iets nog bij kunnen kopen:
[ afbeelding ]
Speciaal geschikt voor woestijn en warmte en zo..Heeft voor mij niet veel zin omdat ik de warmte liever ontwijk, maar het zijn wel erg mooie schoentjes voor als je vaak naar plekken gaat waar het gemiddeld 30graden en meer is! Misschien een tip voor jou dus, om daar eens naar te kijken. Dan kan je nog lage schoenen overwegen, maar juist voor mul zand en ruiger terrein zou ik zeker wel voor een hoger model kiezen. Eigenlijk zijn dit nog 'lage' tropenschoenen.. Vaak zijn ze nog net ff hoger ivm zand wat anders je schoenen in komt..
Ik hoop dat je je voeten drooghoudt voor dat geldquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:48 schreef Den_Haag het volgende:
Heb hele simpele wandelschoenen gekocht voor 15 euro
werken prima straks in Vietnam denk ik.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:36 schreef borisz het volgende:
De SGP heeft een oplossing gevonden.
[ afbeelding ]
Hoge raad heeft besloten dat de SGP geen vrouwen mag weigeren op de kieslijsten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Voor wat?
Anyway, ik ga richting NLFijn weekend, Leute!
die zetten ze er dan op, maar als ze gekozen worden gaan ze hun plaatsen afstaanquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoge raad heeft besloten dat de SGP geen vrouwen mag weigeren op de kieslijsten.
Voor de SGP is het resultaat misschien wel schokkend maar de leden kunnen vrouwen gewoon van de kieslijst wegstemmen of onderop zetten, er zal in principe weinig hoeven te veranderen. Wat wel belangrijker is, is dat kennelijk artikel 1 van de grondwet boven artikel 6 en 8 gaat.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:50 schreef cybermans het volgende:
[..]
die zetten ze er dan op, maar als ze gekozen worden gaan ze hun plaatsen afstaan
dat is hun nieuwste tactiek... Ik vind het niet kunnen
goodluck !quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:36 schreef golfer het volgende:
Zo. Nieuwe poging ijsmaken staat af te koelen. Hopelijk lukt het dit keer straks wel om met de ijsmachine in te dikken en ijs te worden.
Juist niet, ik hoopte op een D700quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TAV74, hou haar uit de buurt van Konijnenberg
Nou.. ik ben net thuis gekomen met deze HanWags.. bij mijn voet past dat merk gewoon weer het beste. Ik heb een smalle voet, ook een smalle hiel en HanWag zit als gegotenquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meneer had dit keer wat lagere wandelschoenen bij zich, en dat ging nog best aardig, in Petra (onbegrijpelijk trouwens, dat mensen daar op slippertjes of mocassins gaan lopen - dan kom je helemaal niet bij de mooie plekken), maar ik heb toch ook liever wat hogere. Ik wil binnen afzienbare tijd ook heel graag eens naar Namibie, en dan zal ik toch echt lichtere schoenen nodig hebben!
Naar welke merken kijk je? Of heb je geen voorkeur?
zitten hier nu met de ramen open en een lekker dance muziekje wat artikelen uit te werken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:51 schreef Laydina het volgende:
En om dan zelf ook even mee te doen.. ik ben lekker op de bank met een muziekje bezig met het eerste deel van De millennium trilogie
Met studiegenoten?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zitten hier nu met de ramen open en een lekker dance muziekje wat artikelen uit te werken.
van die 'uni lui'quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:24 schreef Laydina het volgende:
[..]
Met studiegenoten?
Ik hoor dat wel vaker van uni lui.. 'artikelen uit te werken' Maar wat moet ik mij daar eigenlijk bij voorstellen?
Ik noem het altijd UT-ers, maar dat is eigenlijk een afkorting van de universiteit Twente. Dus wist geen andere benamingquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:28 schreef Holy_Goat het volgende:
van die 'uni lui'![]()
Artikelen uitwerken weet ik ook niet, maar misschien samenvattingen maken oid?
Met idd een groepsgenoot.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:24 schreef Laydina het volgende:
[..]
Met studiegenoten?
Ik hoor dat wel vaker van uni lui.. 'artikelen uit te werken' Maar wat moet ik mij daar eigenlijk bij voorstellen?
* Laydina is ineens blij met een afgeronde HBO studiequote:Op zaterdag 10 april 2010 14:37 schreef Den_Haag het volgende:
Met idd een groepsgenoot.
We moeten uit wetenschappelijke artikelen de praktisch nuttige zaken halen en die samenvoegen in een conceptueel model.
boeren, in het geval van UT -ersquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik noem het altijd UT-ers, maar dat is eigenlijk een afkorting van de universiteit Twente. Dus wist geen andere benaming
Het aantal boeren valt wel mee, het aantal nerds is wel hoogquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:39 schreef Holy_Goat het volgende:
boeren, in het geval van UT -ers![]()
TUD daarentegen...
Oooowww. Ok.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Foreclosed![]()
Ik heb sinds ik mijn eigen 'site' heb (en toen nog dagelijks blogde) mijn fobo gesloten en een linkje naar die site gegeven. Dáár speelt mijn leven zich af. Niet in het fobo![]()
Dus niksgebeurt Poppeke
Is alles nog leuk daar in het Amerikaanse?
valt wel te doen hoor. beetje zin makenquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:39 schreef Laydina het volgende:
[..]
* Laydina is ineens blij met een afgeronde HBO studie
Succes!
Ze hebben gelukkig elkaar daar in Delftquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hoe heerlijk
al neem ik aan dat het voor de gemiddelde man wat minder leuk is![]()
Je bent al sinds vanmorgen druk bezig ermee, mag hopen dat die zin nog even blijftquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:51 schreef Den_Haag het volgende:
valt wel te doen hoor. beetje zin maken
Wat een liefde zal daar zijnquote:Ze hebben gelukkig elkaar daar in Delft
Oe...slimquote:
Ik koop ze gewoon. Voor in de tiramisu.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:05 schreef Holy_Goat het volgende:![]()
maarem, tis tenslotte CUL hier, heeft iemand een goed langevingeerrecept?
ja juist die ' gewone' dingen zijn zo fijn.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh fijn DE!Kan me voorstellen dat je daar nu extra van geniet
je stopt er dan toch geen margarine in he? Alleen mar echte roomboter!quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:44 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb de hele stad afgestruind op zoek naar een botervloot. Ze verkopen het nergens
(behalve bij de kookwinkel voor 59.95)
ik dacht, hier wordt mijn frustratie vast begrepen
ja wat denk jij, dat ik een bakje margarine koop, die ranzige smurrie eruit lepel en dan in een botervloot kwak?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:47 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
je stopt er dan toch geen margarine in he? Alleen mar echte roomboter!
quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:46 schreef DarkElf het volgende:
jij kan weer goed en droog lopen lees ik?
Het gaat me echt niet snel genoeg nuquote:gaat het lijnen nog goed trouwens?(en ook bij Bluezz?)
quote:Ik heb een nieuwe broek en wat nieuwe shirtjes gekocht, ben bijna 2 maten verloren in het ziekenhuis dus wilde wel wat nieuwe dingen hebben voor als ik eens onder de mensen moet komen
verder zit de mr goed op te letten of ik genoeg eet, was weer afgevallen sinds ik thuis ben en das niet de bedoeling.
nee ik bedoelde deze meuk:quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:48 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ja wat denk jij, dat ik een bakje margarine koop, die ranzige smurrie eruit lepel en dan in een botervloot kwak?
Het moet ook niet 'snel' gaan sunquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Het gaat me echt niet snel genoeg nude afgelopen 1,5 week is er voor mijn gevoel niets gebeurt, en ik weet niet hoe dat komt. Ben toch aardig streng aan het zijn.. Ben nu wel de tussendoortjes nog meer aan het beperken, maar daar nam ik sowieso al niet zo veel van. Probeer bij de gewone maaltijden wel gewoon genoeg te blijven eten, anders ga ik nog in spaarstand en dan schiet het helemaal niet meer op.. Nahja, hoop dus eigenlijk dat het de komende week weer wat beter wil.
2 maten!! Welke maat heb je nu dan? Zullen we ruilen?? Ik wil er ook 2 af en jij moet er een beetje bij..
En jij moet niet nu nog meer afvallen nee, dat lijkt me niet goed voor het herstel
![]()
dat heb ik gelezen, lekker hoor en gewoon mee eten is prima natuurlijk. onbewust/bewust let je toch wel op wrsquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:49 schreef Bluezz het volgende:
DE, fijn dagje gehad dusmaar pas goed op jezelf
Afvallen gaat rustig maar gestaag. Ruim 10k
Vanavond eet ik dan ook gewoon mee met alles wat we maken/gemaakt hebben (zie hier ergens boven).
xenos heeft t niet, hema ook niet...quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:52 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
nee ik bedoelde deze meuk: [ afbeelding ]
ff: heb je Xenos al gecheckt?
Nee, maar een halve kilo per week ongeveer zou leuk zijn.. nu is er alleen maar weer wat bij gekomen heb ik het ideequote:Op zaterdag 10 april 2010 15:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het moet ook niet 'snel' gaan sunDas niet goed voor je lijfje
bij afvallen heb je soms plateautjes. niet leuk dat je ff stilstaat maar zo past je lichaam zich aan en dat wil je natuurlijkquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hele fijne schoentjes
![]()
[..]
Het gaat me echt niet snel genoeg nude afgelopen 1,5 week is er voor mijn gevoel niets gebeurt, en ik weet niet hoe dat komt. Ben toch aardig streng aan het zijn.. Ben nu wel de tussendoortjes nog meer aan het beperken, maar daar nam ik sowieso al niet zo veel van. Probeer bij de gewone maaltijden wel gewoon genoeg te blijven eten, anders ga ik nog in spaarstand en dan schiet het helemaal niet meer op.. Nahja, hoop dus eigenlijk dat het de komende week weer wat beter wil.
[..]
2 maten!! Welke maat heb je nu dan? Zullen we ruilen?? Ik wil er ook 2 af en jij moet er een beetje bij..
En jij moet niet nu nog meer afvallen nee, dat lijkt me niet goed voor het herstel
![]()
Dat valt best meequote:Op zaterdag 10 april 2010 15:59 schreef -Mellow- het volgende:
afvallen en in CUL rondhangen, maak je t jezelf dan niet heel moeilijk? Met al dat lekkers dat hier af en toe voorbijkomt
Klopt helemaal, van die plateaus.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:55 schreef DarkElf het volgende:
bij afvallen heb je soms plateautjes. niet leuk dat je ff stilstaat maar zo past je lichaam zich aan en dat wil je natuurlijkdan val je mooier af. volhouden! je gaat heus weer door.
Ik koop en eet al automatisch volgens mijn nieuwe patroon na deze 10 weken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:52 schreef DarkElf het volgende:
dat heb ik gelezen, lekker hoor en gewoon mee eten is prima natuurlijk. onbewust/bewust let je toch wel op wrs
In delft kan je het beter over datawarehouse hebben ipv de afkorting ervan (dat is zeg maar net wat andersquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:40 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het aantal boeren valt wel mee, het aantal nerds is wel hoog
Wat betekend die afkorting daar dan?quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
In delft kan je het beter over datawarehouse hebben ipv de afkorting ervan (dat is zeg maar net wat anders)
http://www.dwhdelft.nl/quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
Wat betekend die afkorting daar dan?
Had op m'n werk ook gekund hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:31 schreef cybermans het volgende:
[..]
http://www.dwhdelft.nl/
see for yourself (maybe niet al te hard klikken als je op werk bent)
Met opstijven heb je toch al vaker problemen gehad Golfert ?quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:58 schreef golfer het volgende:
Lang leve het reddende in de winkel gekochte citroen-sorbetijs. Want mijn zelfgemaakte mengsel voor het ijs wil nog steeds niet opstijven en ijs worden.
Ik heb nog niet alle aankopen doorgespit, maar ik vrees het ergstequote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet alle aankopen doorgespit, maar ik vrees het ergste
dan ?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:16 schreef Holy_Goat het volgende:
Maar heeft iemand al uitgezocht of er wel echt sneller gepost wordt dan tong80?
Hoi!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:30 schreef Braamyo het volgende:
En daar was ik weder gekeerd
Surfs UP !
Heb je mij wel eens bezig gezien als ik mijn fok momentjes hebquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:16 schreef Holy_Goat het volgende:
Maar heeft iemand al uitgezocht of er wel echt sneller gepost wordt dan tong80?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet alle aankopen doorgespit, maar ik vrees het ergste
Spierpijn! Ik heb elke dag spierpijn van 2 x in de week sportschool!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
HEY MIEKE !!!!
je was er ook, hoe gaat ie
Dat soort vragen durf ik nooit te stellen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heb je mij wel eens bezig gezien als ik mijn fok momentjes heb
Gaat wel weer over zodra je spieren krijgtquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Spierpijn! Ik heb elke dag spierpijn van 2 x in de week sportschool!
V ongeschikt
Eiwitten en snelle koolhydraten ja. En middagdutjes!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Gaat wel weer over zodra je spieren krijgt![]()
En veel vlees etenvoor de spieropbouwende eiwitten is het geloof ik.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:01 schreef SeaOfLove het volgende:
schandalig veel gekocht op de markt in rotterdammijn ene koelkast ligt nu helemaal vol met groenten en fruit en in mijn andere koelkast ook nog wat dingen. Ik word helemaal blij als ik de ene koelkast opendoe en ga er gewoon gelukzalig van kijken
volgende keer wat viagra door het mengsel heen gooienquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:58 schreef golfer het volgende:
Lang leve het reddende in de winkel gekochte citroen-sorbetijs. Want mijn zelfgemaakte mengsel voor het ijs wil nog steeds niet opstijven en ijs worden.
Hahaha!quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:01 schreef SeaOfLove het volgende:
schandalig veel gekocht op de markt in rotterdammijn ene koelkast ligt nu helemaal vol met groenten en fruit en in mijn andere koelkast ook nog wat dingen. Ik word helemaal blij als ik de ene koelkast opendoe en ga er gewoon gelukzalig van kijken
Ik hield me in.....quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
volgende keer wat viagra door het mengsel heen gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |