Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:45 schreef cybermans het volgende:
wat is snafu een dom kut programma.
Jensen, Kelly en Terror Jaap in een show
Ik wist niet dat dat mogelijk was.. Jensenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Tis Jensen, maar dan nog tig keer erger
Ah, Engelse drop dusquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:50 schreef z80 het volgende:
dat wat drop moet zijn is een zwart plakkerig goedje zonder smaak.
en de rest is puur suiker en kleurstof.
kom eens met foto's van je nieuwe speeltje.quote:
Niet met die meid met wie je op vakantie gaatquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, zal ik eens een blind date voor je regelen?
tuurlijk welquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet met die meid met wie je op vakantie gaat![]()
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:02 schreef Laydina het volgende:
Altijd grappig dat wanneer men zegt dat het zo snel gaat, het altijd rustiger wordt
M_M
daag wetende hoe ik heet chineesje! heb je mijn (op het moment even stil liggende) hobby ook al gevonden? die heeft een eigen sitequote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:02 schreef Laydina het volgende:
Altijd grappig dat wanneer men zegt dat het zo snel gaat, het altijd rustiger wordt
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:07 schreef golfer het volgende:
Sinds Tong80 de Cul SC heeft ontdekt is er geen houden meer aan.
Ik ga weer verder golfen kijken.
De eikels!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
topic killers zijn het!!
![]()
toch maar the Pacific kijken.. we willen de serie aanschaffen en dan kijken maar er is verder niets op en kan het toch niet laten een stukje te gluren
Wij kopen liever.. Wil dit soort spul gewoon graag origineel en met credits aan de maker heben en zo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
De eikels!
Aanschaffen ja? Zo geweldig is die toch niet? download dan.
Maar snap dat je het niet kan laten om te kijken. Dit is zeker ep4 nu op tv denk ik.. gelukkig ken ik die al
Kan ook iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij kopen liever.. Wil dit soort spul gewoon graag origineel en met credits aan de maker heben en zo.
en ja, zo geweldig is ie wel als ie ook maar een beetje op zijn 'broer' Band of Brothers lijkt![]()
Tjsa, er kan ook maar weinig tegen 'D-day' en 'het Ardennenoffensief' zoals in BoB weergegeven, op.. Ik probeer het gewoon niet te veel te vergelijkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Kan ook idd![]()
Hij lijkt er op, maar tis zeker een stuk minder
Moet je denk ik ook niet doen. Het is ook anders opgezet. Maar hoe het is gefilmd en dergelijke komt wel overeen en dat is wel prettig. BoB is ook haast niet te overtreffen, of eig misschien gewoon niet!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tjsa, er kan ook maar weinig tegen 'D-day' en 'het Ardennenoffensief' zoals in BoB weergegeven, op.. Ik probeer het gewoon niet te veel te vergelijken
Dick Wintersquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
Moet je denk ik ook niet doen. Het is ook anders opgezet. Maar hoe het is gefilmd en dergelijke komt wel overeen en dat is wel prettig. BoB is ook haast niet te overtreffen, of eig misschien gewoon niet!
Dat is natuurlijk ook weer zo. Er is bij deze nieuwe wat minder herkenning (voor mij en wss veel anderen).quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:18 schreef TAV74 het volgende:
Als Europeaan heb je sowieso meer met de Europese kant van het verhaal denk ik. Maar ik ben toch wel heel nieuwsgierig naar het verhaal over deze kant van de oorlog.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:19 schreef Laydina het volgende:
[..]
Oeh![]()
Ook als oud mannetje is hij wel leuk
Ja jong is hij ook gaafquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lieve opa..
En als jonge vent.. (althans de acteur dan dus)![]()
Doet me altijd een beetje aan Johs Homme van Queens of the Stoneage denken
Vind ik niet, maar ik heb wel een beetje een 'vreemde' smaak hoor..quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ja jong is hij ook gaaf
Pff zo goed ken ik die niet, maar vast niet lelijk dus
Levende bewijs meldt zichquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar ik heb wel een beetje een 'vreemde' smaak hoor..
Owja diequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar ik heb wel een beetje een 'vreemde' smaak hoor..
Google-afbeelding maar eens
Ja, en na al dat stomme gelul over Dick Winters werd het hoog tijd me te meldenquote:
Arme schatquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en na al dat stomme gelul over Dick Winters werd het hoog tijd me te melden![]()
![]()
Nee hoor en ik geloof het wel ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
Arme schatBlijkbaar heb jij ook iets vreemds in je maar dat wist je al
smoesjesquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik had al zo mijn vermoedens hoor
En daarbij.. zolang kom ik hier nog niet
deja vu!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, zal ik eens een blind date voor je regelen?
Hm, toch maar eens je naam ingevoerd in Google en zo, jij bent handig in je vingers. Fraai hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
daag wetende hoe ik heet chineesje! heb je mijn (op het moment even stil liggende) hobby ook al gevonden? die heeft een eigen site![]()
Ehquote:(en bespaar me de zoveel-cent-per-minuut-grapjeswat dat betreft moet je eens aan de vrouw
)
Vind dat je het nog vrij snel uitgedokterd had hoor.. als je al vermoedens had. Het is niet dat we nu steeds roepen dat we een stelletje zijn of zoquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik had al zo mijn vermoedens hoor
En daarbij.. zolang kom ik hier nog niet
lekker!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik ga nog niet slapen, nog even met laptopje beetje fokken
Dank jequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind dat je het nog vrij snel uitgedokterd had hoor.. als je al vermoedens had. Het is niet dat we nu steeds roepen dat we een stelletje zijn of zo
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dank je
Dat is juist de beste manier om het te uiten.. het niet telkens te roepen
quote:
quote:
dus als in dat ik al eerder verteld heb dat we morgen naar rotterdam gaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:43 schreef Laydina het volgende:
SOL
Wat heeft het eten met 'dus' inkopen op de markt te maken?
Je laat mij wel steeds langs de kant van de weg staan he vriendquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dus als in dat ik al eerder verteld heb dat we morgen naar rotterdam gaan
het was ook echt heel erg gezelligquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:42 schreef Laydina het volgende:
Maar mama.. hij is begonnen!!! jengel jengel![]()
ja post dan nu ik nog wakker benquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je laat mij wel steeds langs de kant van de weg staan he vriend
Heb weer een snoepige foto van bluezzekleinkind gekregen![]()
Mét overhemd en skaterbroek
Beetje rondneuzen op de markt kan heerlijk zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja! ook echt zin in ookal is het maar een markt
Het is wel een fijne marktquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja! ook echt zin in ookal is het maar een markt
oh ja pm, hoop dat ik t kan zienquote:
ik wil vooral veel en goedkoop kopen en daarna veel sap maken en lekker kokenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Het is wel een fijne marktik kan er uren rondlopen
Leuk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:00 schreef SeaOfLove het volgende:
G
oh ja pm, hoop dat ik t kan zienhad je meegekregen dat ik gister te horen heb gekregen dat ik voor gesprek uitgenodigd ga worden voor werkplek bij de TU?
Nee, dat klinkt goed. Wat voor werkplek?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:00 schreef SeaOfLove het volgende:
oh ja pm, hoop dat ik t kan zienhad je meegekregen dat ik gister te horen heb gekregen dat ik voor gesprek uitgenodigd ga worden voor werkplek bij de TU?
Ik las net dat er een docu komt over de Doors, ingesproken door Johnny Depp.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Truste DE
Oh en The Pacific vind ik erg veelbelovendVind de manier van verhaal vertellen erg prettig.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las net dat er een docu komt over de Doors, ingesproken door Johnny Depp.
2X![]()
Nou, het zijn allemaal nog testshots hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:53 schreef z80 het volgende:
[..]
kom eens met foto's van je nieuwe speeltje.
en de opmerking dat je de gordijnen van je zus kan zien op een paar honderd meter,
met welke lens? brandpunt?
ik ga even kijken, over een uur terug ofzoquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:09 schreef Bluezz het volgende:
SOL is de pic te zien per PM ?
Niks mis met downloadenquote:
Dus?? Ik lig er niet wakker van pas een half jaar later of zo een serie te kunnen zien hoor.. Ik heb wel geduldquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niks mis met downloadenVooral niet omdat Pacific in Amerika drie afleveringen voorloopt op die in NL
En die DVD-box koop ik toch wel
Remember me? Een paar jaar geleden? Bij zijn graf op bedevaart.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik las net dat er een docu komt over de Doors, ingesproken door Johnny Depp.
2X![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dus?? Ik lig er niet wakker van pas een half jaar later of zo een serie te kunnen zien hoor.. Ik heb wel geduld
Heee, daar was ik vorig jaar ookquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Remember me? Een paar jaar geleden? Bij zijn graf op bedevaart.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |