abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 april 2010 @ 07:46:36 #276
127004 maril
Smeetsfan
pi_80411351
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 21:55 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Genee's overstap naar Talpa
Johan moet eens ophouden met oude koeien uit de sloot te halen, vond het onderwerp niets met Genee te maken hebben en als er iemand een mediahoer is is het Johan wel. Maar ik vind dat overigens wel leuk, maar hij moet ophouden zeuren over dat mensen dingen doen voor geld , dat doet hij ook . In het kwadraad.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zaterdag 17 april 2010 @ 07:47:32 #277
127004 maril
Smeetsfan
pi_80411352
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:35 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat klopt. Wilfred is ook meer partij voor Johan dan Hansie. Maar goed, zijn irritatie zal wel door slaaptekort komen, door de baby veroorzaakt.

Ik vond overigens wel dat Johan daar te ver ging. Beetje vals.
Dat laatste dus, geen onschuldige babytjes de schuld geven
  zaterdag 17 april 2010 @ 07:52:58 #278
127004 maril
Smeetsfan
pi_80411362
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Hij kon bij Talpa de zondagavond 7 uur, waar hij als kind al van droomde, gaan presenteren (en bovendien werd hij baas van de hele voetbaltoko daar). Zijn keus was dus niet enkel vanwege het geld (al zal het best voor een deel hebben meegespeeld neem ik aan). Kon me zijn boosheid wel een beetje voorstellen, al kwam hij er niet heel sterk uit. Mooi stukje televisie weer in ieder geval
Nee maar het verbaasd mij niet meer dat Derksen altijd te pas en te pas dingen mag gaan roepen en dat hij dan hier als een held wordt gezien. Ik vond die keuze van Genee destijds te bilken . Maar in nederland mag je niet goed zijn voor jezelf. Buiten dat heel die VI van nu is een grote reclameblok voor Derksen heel commercieel ,maar daar zal Derksen uiteraard niet wijzer van worden pot verwijt......
Het geval Genee Advocaat is toch niet met elkaar te vergelijken. hij kwetste Genee willens en wetens maar naar de interviews die hij deze week overal doet gaat hij er prat op. En van vele mag hij ook domweg zijn gang gaan tot het genante toe, en dat vind ik dan weer erg onredelijk
  zaterdag 17 april 2010 @ 07:59:58 #279
127004 maril
Smeetsfan
pi_80411383
Nogmaals ik heb niets tegen Derksen ansich, maar er zijn grenzen en die heeft hij gisteravond mijn inziens overschreden.

Afijn deze over Dickie vind ik erg leuk.

http://sporza.be/cm/sporza/extra/games/100416_GAME_advocaatspel
  zaterdag 17 april 2010 @ 08:41:21 #280
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_80411604
Derksen gaat hiermee gewoon te ver. Samen met Genee vormt hij het gezicht van VI en om je collega dan willens en wetens zo aan te vallen is gewoon not done. Zoals hierboven al benoemd werd Genee het gezicht van 19.00 uur. Een jongensdroom. Sowieso een beetje jammer om steeds maar die oude koeien richting Genee/Kraaij uit de sloot te halen. Rene durft ie niet aan te pakken.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_80411655
Ergens is het vrij hypocriet van Johan Derksen. Want hij verkondigd vaak genoeg (dan wel met een gulle lach) dat als hij elders meer kan verdienen, ook gewoon zijn biezen pakt. Ik sta dus bij deze discussie achter Genee, ik begrijp best goed dat je bij positie verbetering verkast naar een andere werkgever. Lijkt me ook logisch dat je dan meer gaat verdienen. Ook loopt Derksen altijd te verkondigen dat hij het begrijpt als voetballers of trainers naar een andere club gaan om positie verbetering.

Derksen is een leuke vent, maar als hij bloed ruikt word ie cynisch en gaat ie gewoon over lijken.
  zaterdag 17 april 2010 @ 09:01:15 #282
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_80411795
ik vond het "not dun" van Derksen

[ Bericht 100% gewijzigd door Bonobo11 op 17-04-2010 09:57:42 ]
Feyenoord!!! * Barça
  zaterdag 17 april 2010 @ 09:44:28 #283
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_80412256
Derksen heeft gewoon gelijk, waarom mag hij niet kritisch zijn tegenover Genee? Andersom gebeurt dat zo vaak.
Waarom legt WG het niet gewoon ff uit dan als het de reden is die hierboven genoemd is?

Het enige egt domme aan deze bitchfight vind ik dat ze dit doen, waar Bert bij zit. Zullen er idd nu nog een volgende keer dit soort top-gasten gaan komen?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_80413042
Derksen is zelf ook de laatste die moet gaan zeiken dat andere een geldwolf zijn. Hoevaak heeft Derksen zijn journalistieke achtergrond niet verlaten voor een paar knaken..
Hoe zat het ook alweer met het artikel over het conflict tussen Scheringa en Moens, hoezat het ook alweer in de kwestie Jorien vd Herik (en in het verlengde daarvan vriendje JD Swart..)

Derksen vult ondertussen ieder actualiteitenprogramma als mister Bigstar, het succes is hem kennelijk een beetje naar z'n hoofd gestegen. Hoe genant is het wel niet als in het bijzijn van de bondcoach een kleedkamerruzie op tv gaat uitvechten.
#12 is not for sale!
pi_80413052
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 21:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Genee was echt pislink

En de sfeer is meteen weg, hou maar op met deze uitzending
Ben het nu aan het kijken, Bert v. Marwijk die gevraagd word door Genee "wat vind je van Dick?" gevolgd door 3 seconden stilte

Zal maandag in DWDD wel terugkomen
pi_80413160
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zaterdag 17 april 2010 @ 10:52:09 #287
271762 Bestolene
tax is theft
pi_80413490
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 10:28 schreef Haringkop het volgende:
Derksen is zelf ook de laatste die moet gaan zeiken dat andere een geldwolf zijn. Hoevaak heeft Derksen zijn journalistieke achtergrond niet verlaten voor een paar knaken..
Hoe zat het ook alweer met het artikel over het conflict tussen Scheringa en Moens, hoezat het ook alweer in de kwestie Jorien vd Herik (en in het verlengde daarvan vriendje JD Swart..)
De reden dat jij dit weet, is dat Johan Derksen hier gewoon voor uit komt. Hij gaat niet hypocriet over 'uitdagingen' of 'hoger niveau' zitten brallen. Jouw voorbeelden hebben trouwens meer met zijn hoofdredacteurschap te maken dan met persoonlijk gewin. Hij geeft leiding aan een blad waar 100 man met een hypotheek de centjes verdienen. Dus je vergelijking gaat mank.

In de tijd dat ze nog dagelijks Doordekken uitzonden ging het er soms net zo hard aan toe. Alleen toen keek er geen kip. Het lijkt wel of sommige hier vandaag voor het eerst hun TV aan zetten. Johan Derksen ontziet niemand.
pi_80413719
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 10:52 schreef Bestolene het volgende:

[..]

De reden dat jij dit weet, is dat Johan Derksen hier gewoon voor uit komt. Hij gaat niet hypocriet over 'uitdagingen' of 'hoger niveau' zitten brallen. Jouw voorbeelden hebben trouwens meer met zijn hoofdredacteurschap te maken dan met persoonlijk gewin. Hij geeft leiding aan een blad waar 100 man met een hypotheek de centjes verdienen. Dus je vergelijking gaat mank.

In de tijd dat ze nog dagelijks Doordekken uitzonden ging het er soms net zo hard aan toe. Alleen toen keek er geen kip. Het lijkt wel of sommige hier vandaag voor het eerst hun TV aan zetten. Johan Derksen ontziet niemand.
Nee hoor, het hele Jorien van den Herik/ JD Swart verhaal moest angstvallig onder de tafel blijven. Nog steeds schreeuwt Derksen van de daken dat het belachelijk is dat Van der Herik is weggejaagd door de
"mannetjes met petjes, schreeuwerds etc.". Terwijl het juist Derksen was die zonder enige achtergrondinformatie Jorien en z'n vriendjes in het zadel probeerde te houden, omdat die lijntjes binnen het bestuur wel makkelijk waren voor z'n blaadje.

Van Genee was het ook een publiek geheim dat hij graag naar 19.00 wilde op zondagavond..
Dat Johan Derksen niemand ontziet moet hij zelf weten, maar als je meent dit soort discussies te moeten gaan voeren in het bijzijn van de bondscoach dan is het succes je naar het hoofd gestegen.

Buitendat moet Derksen Geene geen dingen verwijten die hem zelf ook niet vreemd zijn. En dan niet gaan roepen dat Derksen een open boek is die overal voor uitkomt, want daar laat Derksen liever ook wel een paar jaartjes over heen gaan..
#12 is not for sale!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 17 april 2010 @ 11:09:36 #289
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_80413885
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 21:58 schreef Burlapeater het volgende:
Genee veroordeelde de overstap van Advocaat naar Rusland voor het geld.

Derksen ging erop in door te zeggen dat Genee ook van RTL naar Talpa ging, puur voor het geld.

Volgens Genee was dat dus niet waar.

Nee Genee ging naar Talpa voor de lekkere kantine broodjes.
Ohja hij ging van RTL naar Talpa was het alweer vergeten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:57:36 #290
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_80416411
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 07:46 schreef maril het volgende:

[..]

Johan moet eens ophouden met oude koeien uit de sloot te halen, vond het onderwerp niets met Genee te maken hebben en als er iemand een mediahoer is is het Johan wel. Maar ik vind dat overigens wel leuk, maar hij moet ophouden zeuren over dat mensen dingen doen voor geld , dat doet hij ook . In het kwadraad.
Genee was gewoon flink op zn pik getrapt, want Johan raakte een gevoelige snaar.
Terecht overigens.

Genee zei "Ik vind echt een keer dat jij daar over op moet houden"

Alsof Johan dit wekelijks herhaalt ofzo
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_80416470
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:57 schreef Scarface2004 het volgende:

[..]

Genee was gewoon flink op zn pik getrapt, want Johan raakte een gevoelige snaar.
Terecht overigens.

vast wel, want we zien niet alles he....

was natuurlijk vrij ongepast van johan om je mede-collega zo voor schut te zetten op tv.

vooral dat doordrammen was stuitend....maar wel lekker om te zien natuurlijk, t was alweer een tijdje geleden dat de boel ff op scherp werd gezet
pi_80416492
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 12:57 schreef Scarface2004 het volgende:

[..]

Terecht overigens.

Ik denk dat ze na de vorige keer een gesprek er over hebben gehad of zo. Ik ben het ook met Genee eens, en vooral ook door eerdere uitspraken van Derksen dat hij voor het grote geld zou gaan.
Ook daarbij dat het voor Genee niet alleen het geld was, maar ook een positieve wending voor zijn cariere zou zijn geweest.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 17 april 2010 @ 13:01:59 #293
80791 crew  Paul
pi_80416572
Ik snapte het niet eens joh, was al helemaal vergeten dat Wilfred ooit bij Talpa zat
pi_80416618
Talpa
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_80416867
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:01 schreef Paul het volgende:
Ik snapte het niet eens joh, was al helemaal vergeten dat Wilfred ooit bij Talpa zat
Ja maar dat ligt aan jouw beperkte geest.
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:21:42 #296
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_80417205
Het is om te beginnen al beschamend en tenenkrommend dat zo'n ruzie van twee van die miezemannetjes in het bijzijn van de Bondscoach wordt uitgevochten maar om hem te vragen wat hij van Dick Advocaat vindt is helemaal idioot.
Dat is hetzelfde als de Koningin vragen of ze voor Ajax of Twente is. Zoiets doe je toch niet, want wat moet hij daar nu op zeggen zonder iemand te schaden.
Wie dit leest is gek
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 17 april 2010 @ 13:22:32 #297
80791 crew  Paul
pi_80417223
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:10 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ja maar dat ligt aan jouw beperkte geest.
Ik begin er aan te wennen
pi_80417338
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is om te beginnen al beschamend en tenenkrommend dat zo'n ruzie van twee van die miezemannetjes in het bijzijn van de Bondscoach wordt uitgevochten maar om hem te vragen wat hij van Dick Advocaat vindt is helemaal idioot.
Dat is hetzelfde als de Koningin vragen of ze voor Ajax of Twente is. Zoiets doe je toch niet, want wat moet hij daar nu op zeggen zonder iemand te schaden.
Het zou voor de verandering eens leuk zijn als hij eens z'n mening zou geven. Dat zijn professionele mening en privé mening uit elkaar gehouden moeten worden is onze zorg.
V Marwijk zat daar gister als een lamme zoutzak zonder enige nieuwe en leuke informatie, ik vind het echt een sukkel.
pi_80417342
Best slecht dat Wilfred meteen op z'n pik getrapt is. Altijd meelachen als het over Hansie gaat, maar dit kan hij niet hebben.
pi_80417445
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:26 schreef DrDentz het volgende:
Best slecht dat Wilfred meteen op z'n pik getrapt is. Altijd meelachen als het over Hansie gaat, maar dit kan hij niet hebben.
daar heb jij idd weer een punt.....altijd is Hansie de lul en dan ligt de hele tafel dubbel van het lachen....

overigens van marwijk, tja....ik ken em niet anders. verbaal best onderlegd, maar de teksten die eruit komen zijn natuurlijk van het niveau joop munsterman.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')