Johan moet eens ophouden met oude koeien uit de sloot te halen, vond het onderwerp niets met Genee te maken hebben en als er iemand een mediahoer is is het Johan wel. Maar ik vind dat overigens wel leuk, maar hij moet ophouden zeuren over dat mensen dingen doen voor geld , dat doet hij ook . In het kwadraad.quote:
Dat laatste dus, geen onschuldige babytjes de schuld gevenquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat klopt. Wilfred is ook meer partij voor Johan dan Hansie. Maar goed, zijn irritatie zal wel door slaaptekort komen, door de baby veroorzaakt.
Ik vond overigens wel dat Johan daar te ver ging. Beetje vals.
Nee maar het verbaasd mij niet meer dat Derksen altijd te pas en te pas dingen mag gaan roepen en dat hij dan hier als een held wordt gezien. Ik vond die keuze van Genee destijds te bilken . Maar in nederland mag je niet goed zijn voor jezelf. Buiten dat heel die VI van nu is een grote reclameblok voor Derksen heel commercieel ,maar daar zal Derksen uiteraard niet wijzer van worden pot verwijt......quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Hij kon bij Talpa de zondagavond 7 uur, waar hij als kind al van droomde, gaan presenteren (en bovendien werd hij baas van de hele voetbaltoko daar). Zijn keus was dus niet enkel vanwege het geld (al zal het best voor een deel hebben meegespeeld neem ik aan). Kon me zijn boosheid wel een beetje voorstellen, al kwam hij er niet heel sterk uit. Mooi stukje televisie weer in ieder geval
Ben het nu aan het kijken, Bert v. Marwijk die gevraagd word door Genee "wat vind je van Dick?" gevolgd door 3 seconden stiltequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Genee was echt pislink
En de sfeer is meteen weg, hou maar op met deze uitzending
De reden dat jij dit weet, is dat Johan Derksen hier gewoon voor uit komt. Hij gaat niet hypocriet over 'uitdagingen' of 'hoger niveau' zitten brallen. Jouw voorbeelden hebben trouwens meer met zijn hoofdredacteurschap te maken dan met persoonlijk gewin. Hij geeft leiding aan een blad waar 100 man met een hypotheek de centjes verdienen. Dus je vergelijking gaat mank.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:28 schreef Haringkop het volgende:
Derksen is zelf ook de laatste die moet gaan zeiken dat andere een geldwolf zijn. Hoevaak heeft Derksen zijn journalistieke achtergrond niet verlaten voor een paar knaken..
Hoe zat het ook alweer met het artikel over het conflict tussen Scheringa en Moens, hoezat het ook alweer in de kwestie Jorien vd Herik (en in het verlengde daarvan vriendje JD Swart..)
Nee hoor, het hele Jorien van den Herik/ JD Swart verhaal moest angstvallig onder de tafel blijven. Nog steeds schreeuwt Derksen van de daken dat het belachelijk is dat Van der Herik is weggejaagd door dequote:Op zaterdag 17 april 2010 10:52 schreef Bestolene het volgende:
[..]
De reden dat jij dit weet, is dat Johan Derksen hier gewoon voor uit komt. Hij gaat niet hypocriet over 'uitdagingen' of 'hoger niveau' zitten brallen. Jouw voorbeelden hebben trouwens meer met zijn hoofdredacteurschap te maken dan met persoonlijk gewin. Hij geeft leiding aan een blad waar 100 man met een hypotheek de centjes verdienen. Dus je vergelijking gaat mank.
In de tijd dat ze nog dagelijks Doordekken uitzonden ging het er soms net zo hard aan toe. Alleen toen keek er geen kip. Het lijkt wel of sommige hier vandaag voor het eerst hun TV aan zetten. Johan Derksen ontziet niemand.
Ohja hij ging van RTL naar Talpa was het alweer vergetenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:58 schreef Burlapeater het volgende:
Genee veroordeelde de overstap van Advocaat naar Rusland voor het geld.
Derksen ging erop in door te zeggen dat Genee ook van RTL naar Talpa ging, puur voor het geld.
Volgens Genee was dat dus niet waar.
Nee Genee ging naar Talpa voor de lekkere kantine broodjes.
Genee was gewoon flink op zn pik getrapt, want Johan raakte een gevoelige snaar.quote:Op zaterdag 17 april 2010 07:46 schreef maril het volgende:
[..]
Johan moet eens ophouden met oude koeien uit de sloot te halen, vond het onderwerp niets met Genee te maken hebben en als er iemand een mediahoer is is het Johan wel. Maar ik vind dat overigens wel leuk, maar hij moet ophouden zeuren over dat mensen dingen doen voor geld , dat doet hij ook . In het kwadraad.
vast wel, want we zien niet alles he....quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:57 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Genee was gewoon flink op zn pik getrapt, want Johan raakte een gevoelige snaar.
Terecht overigens.
Genee zei "Ik vind echt een keer dat jij daar over op moet houden"
Alsof Johan dit wekelijks herhaalt ofzo
Ik denk dat ze na de vorige keer een gesprek er over hebben gehad of zo. Ik ben het ook met Genee eens, en vooral ook door eerdere uitspraken van Derksen dat hij voor het grote geld zou gaan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:57 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Genee was gewoon flink op zn pik getrapt, want Johan raakte een gevoelige snaar.
Terecht overigens.
Genee zei "Ik vind echt een keer dat jij daar over op moet houden"
Alsof Johan dit wekelijks herhaalt ofzo
Ja maar dat ligt aan jouw beperkte geest.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:01 schreef Paul het volgende:
Ik snapte het niet eens joh, was al helemaal vergeten dat Wilfred ooit bij Talpa zat
Ik begin er aan te wennenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:10 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja maar dat ligt aan jouw beperkte geest.
Het zou voor de verandering eens leuk zijn als hij eens z'n mening zou geven. Dat zijn professionele mening en privé mening uit elkaar gehouden moeten worden is onze zorg.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is om te beginnen al beschamend en tenenkrommend dat zo'n ruzie van twee van die miezemannetjes in het bijzijn van de Bondscoach wordt uitgevochten maar om hem te vragen wat hij van Dick Advocaat vindt is helemaal idioot.
Dat is hetzelfde als de Koningin vragen of ze voor Ajax of Twente is. Zoiets doe je toch niet, want wat moet hij daar nu op zeggen zonder iemand te schaden.
daar heb jij idd weer een punt.....altijd is Hansie de lul en dan ligt de hele tafel dubbel van het lachen....quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:26 schreef DrDentz het volgende:
Best slecht dat Wilfred meteen op z'n pik getrapt is. Altijd meelachen als het over Hansie gaat, maar dit kan hij niet hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |