ik heb het idee dat van Marwijk het zowiezo niets aan vindquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:51 schreef Zinedinho het volgende:
God god god, hebben ze een keer een belangrijke gast, verneuken ze het zo. Die komt ook nooit meer terug.
terechtquote:
Zeker die kan straks op zen hondjes naar zen vrouwquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Johan vond het wel fijn dattie eindelijk Genee op de kast had trouwens
Dat zijn zulke mooie fabeltjes, dat in het buitenland nooit iets gebeurt. Krampachtig in stand gehouden ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:53 schreef macca728 het volgende:
Rene is nooit in het buitenland geweest ?
Geen haat zeker
ja we mogen Lazio-AS er niet bijhalen , ja duh daar vallen doden jaarlijksquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:57 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dat zijn zulke mooie fabeltjes, dat in het buitenland nooit iets gebeurt. Krampachtig in stand gehouden ook.
ja hahaha, genee probeerde wel 5,6,7 keer af te kappen en johan bleef maar door provoceren.....schitterende televisie! dus ook zonder Hans heb je kans op vuurwerk!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Johan vond het wel fijn dattie eindelijk Genee op de kast had trouwens
gewoon een keer gericht schieten en de politie eens politiek steunenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als er hier niet een miljoen aan ME inzet werd gespendeerd vielen er ook minimaal 2x per jaar doden.
Vind ik niet erg hoor. Hoe mee van die flikkers er aan gaan hoe beter
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:58 schreef Burlapeater het volgende:
Genee veroordeelde de overstap van Advocaat naar Rusland voor het geld.
Derksen ging erop in door te zeggen dat Genee ook van RTL naar Talpa ging, puur voor het geld.
Volgens Genee was dat dus niet waar.
Nee Genee ging naar Talpa voor de lekkere kantine broodjes.
Ik wil dat fragmentje nog effe terugzien. Genee nog nooit zo pissed gezien.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:01 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ja hahaha, genee probeerde wel 5,6,7 keer af te kappen en johan bleef maar door provoceren.....schitterende televisie! dus ook zonder Hans heb je kans op vuurwerk!
De "Sigaar-Snor"-held zal het wel snel uploaden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil dat fragmentje nog effe terugzien. Genee nog nooit zo pissed gezien.
En of dat een held is!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:04 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
De "Sigaar-Snor"-held zal het wel snel uploaden.
1 keer eerder geloof ik, maar dat duurde niet zo lang omdat johan dit keer door bleef drammen. zo ff kijken hoe ze er in de pauze bij zitten :-)quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil dat fragmentje nog effe terugzien. Genee nog nooit zo pissed gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |