Ahja, dat gebeurd vaker bij de cosmopolitan.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:22 schreef MisterO het volgende:
Rare foto.. het lijkt wel alsof het hoofd niet bij het lichaam hoort..
Ik snap dat het daar warm is. Maar iemand met zoveel geld kan zich toch wel wat stijlvoller kledenquote:
Ja ik las het ook in de Telegraaf. Maar het leuke van de Telegraaf is dat ze altijd de verzonnen verhaaltjes letterlijk uit het allerslechtste roddelblad van Amerika halenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik las dat Britney gisteren weer uit haar plaat is gegaan omdat Justin Timberlake geen duet met haar wilde opnemen, en dat ze daarom haar extensions uit haar haar trok en ze zich later weer kort geknipt heeft???
Idd, zichzelf niet als een tokkie aankleden gaat haar nog steeds niet goed af.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik snap dat het daar warm is. Maar iemand met zoveel geld kan zich toch wel wat stijlvoller kleden
Britney is way better than Jessica Simpsonquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:07 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
is net j. simpson als je snel langsscrollt.
Ehm. Kleren 2 keer per week dragen ofzo oke, maar je haar zo weinig wassen dat het enorm gaat stinken?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:29 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
conclusie: Britney is menselijk.
Ge-wel-dig!
Nou ik vind Jessica toch 10x stijlvoller. Shitney heeft geen smaak, ze is niet echt knap met die dikke kop van haar en zingen kan ze ook niet. Ze was om aan te zien toen ze jaartje of 15 was als lollita.. nu is het white trailer trash met loads of money. Maar geld kan geen smaak kopen, zie je maar weer aan de schoenen die ze hier draagt. Lijken wel schoenen voor horrelvoeten. Worden haar hippo legs alleen nog maar flinker door.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:07 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
De was?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:39 schreef Harajuku. het volgende:
en draagt een outfit soms wel twee of drie keer per week
OH! MY! GOD! Ik gooi jeans ook niet na één keer weer bij de was
en dan die schoenen nog eens eronderquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:14 schreef Tsunade het volgende:
[ afbeelding ]
wat heeft ze toch met dit soort gare outfits???
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:07 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
Yay!quote:britneyspears Britney Spears
Brit is recording a big big BIG new song on Friday with #MaxMartin & @TheDrLuke. I'm pretty sure its a smash! -Adam, Manager
bron: Paroolquote:'Britney Spears wordt rolmodel'
20-12-10 13:57 uur
SYDNEY - Britney Spears heeft een nieuw baantje. De blonde superster gaat jonge Disneysterren wijzen op de nadelen van beroemd worden op jonge leeftijd. Daarbij krijgt ze de hulp van haar ex Justin Timberlake. Dat schrijft de Australische krant Daily Telegraph.
Britney werd benaderd nadat de 18-jarige Disneyactrice Demi Lovato in elkaar stortte. Zij werd vorige maand in een kliniek opgenomen wegens emotionele en psychische problemen. Volgens bronnen zou ze alcohol- en drugverslaafd zijn. Ook zijn er foto's opgedoken waarop de jonge ster er wel erg sexy uitziet.
Disney wil voorkomen dat er nog een keer zoiets gebeurt met een kindsterretje en schakelt daarom beroemdheden in die eerder ook voor Disney werkten. 'De directie denkt dat ze, als ze mensen hebben waar ze tegenop kunnen kijken, op het rechte pad zullen blijven', vertelt een insider.
Psychiatrische kliniek
Maar het is de vraag of Britney Spears wel zo'n goed rolmodel is. De zangeres werd in 2008 zelf opgenomen in een psychiatrische kliniek. Ze was verslaafd aan alcohol en had last van depressies.
Het gaat nu weer beter met de 29-jarige Britney, die op 18-jarige leeftijd wereldberoemd werd met haar hit Baby One More Time. Wel heeft haar vader nog steeds de zeggenschap over zijn dochter, haar geld en haar kinderen. Hij kreeg die zeggenschap in 2007, omdat Britney haar leven niet meer op orde kon houden.
Dat kan ik bevestigenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:16 schreef Syb.ren het volgende:
Volgens de laatste geruchten komt volgende week vrijdag de nieuwe single: Hold it against me
Ah, daar is het zeikwijf weer.quote:
ja dan ben je een zeikwijf zoals ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:58 schreef Tsunade het volgende:
Nee je mag over iedereen haten behalve Prutje kennelijk
quote:britneyspears Britney Spears
Dance, dance, and more dance. Getting ready to shoot the video for HIAM this week with Jonas Akerlund. Super excited! - Brit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |