Die had ik laatst gekocht. Inderdaad leuk dingetjequote:Op vrijdag 9 april 2010 22:10 schreef tre het volgende:
Packard Bell Dot S is wel een leuke, kost 200-250 euro ofzo en voldoet ook aan accuduur(en plat/zwart als je die kleur kiest)
En dan de hele dag codecs installeren om uitzendinggemist en dergelijke sites te kunnen zienquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:15 schreef geelkuikentje het volgende:
Zet er wel Linux op. Gaat echt wel rap op zo'n ding.
Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En dan de hele dag codecs installeren om uitzendinggemist en dergelijke sites te kunnen zien
Daar heeft het niet veel mee te maken.quote:
De "P" lijn is de opvolger van de "H" lijn. Houdt praktisch gezien in dat je 250 GB krijgt ipv 160 GB.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:04 schreef Blackman het volgende:
Jawel ik twijfel tussen de Asus Eee PC 1005 en de Toshiba NB2000.
Hierbij heb ik wel een vraag: Ik zie dat asus een 1005h en een 1005p lijn heeft. Weet iemand misschien wat hier het verschil tussen is? Ik kan het iig niet vinden.
Het ontbreken van een cd drive is dat een gemis?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:13 schreef Lotusss het volgende:
Asus eee pc 1005 PE.
Die heb ik, kan zo'n 8uur mee zonder netstroom.
Bluetooth, HD van 250 GB, 1 GB geheugen.... toetsenbord is heerlijk.
Heb hem in het wit voor 299 euro gekocht een kleine maand terug. Zwart en donkerblauw zullen nu ook wel rond die prijs liggen. Ik ben er iig helemaal verliefd op!
Edit: bij mij werd er standaard Windows 7 Starter op geleverd. Loopt als een zonnetje.
Ik zit te twijfelen om er één te kopen en dan de ASUS Eee PC 1005PE voor ¤ 308,60quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:55 schreef Blackman het volgende:
Gekocht Asus Eee PC 1005p. (286 euro)
Of de cd een gebrek is?? Ik kan me voorstellen dat je DVD'tjes wilt kijken in het vliegtuig of onderweg oid. Dat kan nu niet rechtspreeks. Aan de andere kant, lijkt het mij dat je dit apparaat niet gebruikt als CD-speler of DVD-player.
Ik heb hem nooit leeg laten lopen, maar dat is met een beetje internetten, film kijken etc. Niet constant maar af en toe even een uurtje ofzo.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om er één te kopen en dan de ASUS Eee PC 1005PE voor ¤ 308,60
Het lijkt me toch makkelijk om er één te hebben voor het simpele pc gebruik onderweg of voor mijn werk. Thuis heb ik al een krachtpatser staan maar hij lijkt me handig voor onderweg. Ik wil hem gebruiken voor office toepassingen, internet en viewers om (autocad) tekeningen te kunnen bekijken. Ik heb hem niet nodig om hd films te kijken maar hij moet wel divx film kunnen afspelen (dat lukt me ook op mijn pda dus dat zal het probleem niet zijn denk ik. Accu duur vind ik eigenlijk één van de belangrijkste dingen. De ASUS Eee PC 1005PE heeft een accu duur van 8 uur maar ik vraag me af of dit standby is of 8 uur gebruik?
Bedankt voor je antwoord, ik ga er geen kopen. Wat ik ermee wil doen kan ik ook met mijn pda realiseren.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:20 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb hem nooit leeg laten lopen, maar dat is met een beetje internetten, film kijken etc. Niet constant maar af en toe even een uurtje ofzo.
Ik denk dat je met intensief, constant gebruik met krachtige programma's netto aan de 6 uur komt ofzo. Maar dan wel op de meest economische setting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |