Jammer? Mooi zo!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:21 schreef hole1988 het volgende:
En voor de duidelijkheid de sms panel is (weer) beveiligd jammer
Hot Chip.....waar??quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg goede line-up inderdaad, maar ik verwacht toch ook nog het nodige van Zwolle. Maar goed, er komen nog meer namen en AGT en Hot Chip / Guus Meeuwis is al een goed begin. De Staat, Caro Emerald zou ik ook wel leuk vinden. Als Giovanca er maar niet staat.......
pcies, Staat/Mad Trist, Drive Like Maria en Triggerfinger, ben je klaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg goede line-up inderdaad, maar ik verwacht toch ook nog het nodige van Zwolle. Maar goed, er komen nog meer namen en AGT en Hot Chip / Guus Meeuwis is al een goed begin. De Staat, Caro Emerald zou ik ook wel leuk vinden. Als Giovanca er maar niet staat.......
Mooiste stad van Nederlandquote:
Komt door de afstandquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Grappig, Asteroids Galaxy Tour en Guus Meeuwis stonden vorig jaar in Haarlem. Groningen loopt dus een jaar achter.
wat is daar mooi aan?quote:
Moraalridderquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Simpel. Buitenstaanders dienen daar niet bij te mogen kunnen.
(trek de bus clichés open) Hallo het wordt van mijn belasting betaald.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Simpel. Buitenstaanders dienen daar niet bij te mogen kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |