terwijl ze live in de Melkweg 2 weken geleden erg goed waren, beste optreden dat ik van hen tot nu toe zag.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen geweldig nummer idd. Nieuwe album vind ik ook niet heel top. Te verwend met vorige album.
mwa checken niet waard is overdreven, maar verwacht niet hetzelfde als Oracular Spectaculerquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar stonden dan ook wel een boel pareltjes op. Maar het nieuwe album is dus niet echt het checken waard? Heb 'm nog niet gehoord
.
Vreselijke plaat weer van Rox. Zeiknummer.
Dan zal ik 'm wel een keer luisteren. Misschien valt het mee nu de verwachting wat is getemperdquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
mwa checken niet waard is overdreven, maar verwacht niet hetzelfde als Oracular Spectaculer
Top! ben benieuwdquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
even de playlist van het laatste uurtje opsnorren voor jullie...
zal de guilty pleasure nog even voor me houden
dat mag ook namens mijquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:00 schreef borisz het volgende:
Kevin ik dien een verzoekje in voor volgende week. Mede namens Roel_jewel.
Jonsi.
Wel een beetje veel liedjes die je overdag ook al zoveel hoort.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Grace Jones – Slave To The Rhythm
Yeasayer – O.N.E.
Gossip – Pop Goes The World
John Mayer – Heartbreak Warfare
Gorillaz – Superfast Jellyfish
GEM – Blisters
Beans & Fatback – All I Think About
David Guetta ft Kid Cudi – Memories
Customs – Justine
Live Request
Elske DeWall – Day Like Today
The Killers – Mr Brightside
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey zie net dat Two Door Cinema Club is toegevoegd aan de 3FM playlist, nice!
das dan weer minderquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
samen met de nieuwe christina aguilera
uhhm ok.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Die is leuk, hij moet even vallen maar ik hou dr vanquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |