Ej !quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:57 schreef Pino112 het volgende:
Zo, nu ben ik weer, nine-poster
Idd, Gorillaz
quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:25 schreef borisz het volgende:
Bladert de varagids door en ziet in de beste 3fm plaatjes van Lantinga. Sigur Ros staat daarin. Typische 3fm muziek?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dat ze dat dan ook es goddomme draaien! Schijnheilige knurft dat 't is.
Welke?quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:48 schreef -Hans- het volgende:
Sorry, maar de plaat van Anouk vind ik echt heel mooi.
For Bitter Or Worsequote:Op zaterdag 10 april 2010 17:08 schreef Brennel het volgende:
[..]
Welke?
En waarom sorry? Je moet toch zeker je eigen smaak hebben en dat gewoon kunnen zeggen? Zou wat zijn als we allemaal dezelfde smaak hadden
Sigur Rós past ook zo lekker bij het programma dat ze maken... Kom op zeg. Het is 3voor12-muziek.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dat ze dat dan ook es goddomme draaien! Schijnheilige knurft dat 't is.
Doelde meer op 3FM in het algemeen (boris had 't over 3FM-plaatjes). Zelfs dan komen Sigur Rós en/of Jonsi nauwelijks voorbij.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sigur Rós past ook zo lekker bij het programma dat ze maken... Kom op zeg. Het is 3voor12-muziek.
Het lijkt me stug dat Lantinga (of wie dan ook) dat gezegd heeft, want het is alles behalve typische 3FM-muziek.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doelde meer op 3FM in het algemeen (boris had 't over 3FM-plaatjes). Zelfs dan komen Sigur Rós en/of Jonsi nauwelijks voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |