Ja, erg irritantquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
faal, wil ik net JALALALALLALALALALALLALA gaan posten, is die vol
Goedenavond btw
zou toch wel heul wat zijn als die et reddenquote:
tvpquote:Ed Kowalczyk (ex-zanger Live), The Hype, Dio, Gotcha! en Go Back to The Zoo zijn toegevoegd aan het programma van Bevrijdingspop in Haarlem. Dit heeft de organisatie vrijdagavond in Haarlem bekend gemaakt.
Eerder werden al de namen van Giovanca, La Caravane Passe, Junkie XL, Tim Knol, Jurk!, Drive Like Maria en Baskerville bekend gemaakt. Bevrijdingspop Haarlem, het oudste van alle bevrijdingsfestivals, viert dit jaar zijn dertigste verjaardag.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:59 schreef Brennel het volgende:
Bedtijd maar weer. Nog één dagje en dan zondag heerlijk asociaal lang uitslapen![]()
Wel te rusten en nog veel plezier met DER RUDY!
Maar goed dat dat geen drempels zijn geworden bij de moderinisering.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Ze heeft wel schattige lachkuiltjes die Nikki
welke codec?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:01 schreef Captain_Slow het volgende:
Eindelijk pakt Youtube mijn codec die ik gebruikSynchroon audio en video, eindelijk
![]()
Jup, vond 'ie volgens mij niet zo heel tof.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohjee, is hier dat 'baardje' van Domien al belachelijk gemaakt?
Zekersquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zou toch wel heul wat zijn als die et redden![]()
sterker nog, hij heeft zichzelf hier lopen verdedigenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, vond 'ie volgens mij niet zo heel tof.
einde van de reclame, zal niet lang meer zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoe lang gaat dit door...? Ben t nu wel een beetje zat...
Heb je nu pas de Visual Radio-stream ontdekt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens prachtig beeld via http://www.3fmfan.nl/page/webcam. Lang geleden dat ik het beeld zo scherp heb gezien.
Er is idd een die onwijs hijgerig praat ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:01 schreef Trannellius het volgende:
FLIKKER OP MET DIE HIJGSTER ALS NIEUWSLEZERES!!![]()
![]()
onwijs irritant.
Haha, klopt idd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
sterker nog, hij heeft zichzelf hier lopen verdedigen
Avond Kevin !!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeiiiiiiiienavond!
Kevin!quote:
Later meer namen!quote:Hot Chip komt naar Groningen! Deze Britse electropop band stond eerder al op Lowlands en staat op 5 mei als afsluiter op de Main Stage. Daarnaast geeft de Deense act The Asteroids Galaxy Tour een show. Ambassadeur van de vrijheid Guus Meeuwis vliegt in een helikopter naar Groningen en speelt om 17.00 uur op de Main Stage. In de Urban Area is Rahzel van de partij. Deze Amerikaanse rapper zat bij hiphopformatie The Roots en is vooral bekend om zijn beatbox kunsten.
Ja daag, moet-ie maar tegen kunnen, tis een grote jongenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, vond 'ie volgens mij niet zo heel tof.
Op FM hoor ik hem ook ja, via de webcam nog steeds die verdomde Jon Bakkerquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:04 schreef Bol_Wan het volgende:
beginnen met LP, aardig begin.. dit nummer dan vooral
Nou het is nu wel mooi geweest iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:07 schreef Sirolf het volgende:
Zeg, kan iemand daar in de studio Jon Bakker FM de nek omdraaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |