Ja, erg irritantquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
faal, wil ik net JALALALALLALALALALALLALA gaan posten, is die vol
Goedenavond btw
zou toch wel heul wat zijn als die et reddenquote:
tvpquote:Ed Kowalczyk (ex-zanger Live), The Hype, Dio, Gotcha! en Go Back to The Zoo zijn toegevoegd aan het programma van Bevrijdingspop in Haarlem. Dit heeft de organisatie vrijdagavond in Haarlem bekend gemaakt.
Eerder werden al de namen van Giovanca, La Caravane Passe, Junkie XL, Tim Knol, Jurk!, Drive Like Maria en Baskerville bekend gemaakt. Bevrijdingspop Haarlem, het oudste van alle bevrijdingsfestivals, viert dit jaar zijn dertigste verjaardag.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:59 schreef Brennel het volgende:
Bedtijd maar weer. Nog één dagje en dan zondag heerlijk asociaal lang uitslapen![]()
Wel te rusten en nog veel plezier met DER RUDY!
Maar goed dat dat geen drempels zijn geworden bij de moderinisering.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Ze heeft wel schattige lachkuiltjes die Nikki
welke codec?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:01 schreef Captain_Slow het volgende:
Eindelijk pakt Youtube mijn codec die ik gebruikSynchroon audio en video, eindelijk
![]()
Jup, vond 'ie volgens mij niet zo heel tof.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohjee, is hier dat 'baardje' van Domien al belachelijk gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |