de sarcamse? ken ik niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:50 schreef BarlMoro het volgende:
[..]
Nee juist niet drol, als je de sarcamse hier niet van ziet is het slecht met je gesteld.
Pics?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:06 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik had ooit een meisje in de klas die heette Gamze
Pics?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:06 schreef Torrio het volgende:
[..]
Haar naam was Gamze en na 3 seconden kwam ze.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:06 schreef Torrio het volgende:
[..]
Jalalalalalalalalaaaaaquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:05 schreef Torrio het volgende:
[..]
![]()
Het is; Rotterdam kankerstad, in de oorlog laggie plat
Kan je anders gewoon wat pics van een lekkere chick posten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:09 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee.. ze was Turks en papzak, dus met pics zou ik niemand blij maken als ik ze wel had
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:12 schreef samsalabim het volgende:
[..]
Kan je anders gewoon wat pics van een lekkere chick posten?
PLease?
Sorry daarvoor, ik had net haar ogen volgeblaft en ze kreeg het moeilijk weg, dus heeft ze maar een grote zonnebril opgedaan. Wel matig dat ze me daarna verliet voor die blonde achter haar.. Ik denk dat ik maar een KLB topic ga openenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:19 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Geil wijf alleen... die zonnebril
Ah op die fiets. Wat betreft dat topic openen, dat wil ik je afraden. Ik denk niet dat je op veel sympathie kunt rekenen namelijk... Verwachte reacties: ''verzonnen topics in KLBquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:20 schreef Torrio het volgende:
[..]
Sorry daarvoor, ik had net haar ogen volgeblaft en ze kreeg het moeilijk weg, dus heeft ze maar een grote zonnebril opgedaan. Wel matig dat ze me daarna verliet voor die blonde achter haar.. Ik denk dat ik maar een KLB topic ga openen
quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Rotterdam is een kankerstad vol negers. En die vieze arme kankerhooligans kunnen ook aan het gas!
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |