Heldquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:07 schreef 8108139dpths het volgende:
FIPO GEMACHT!!!11!1!1!1!1EINZ____!!
Alleen voor de echte lapo krijgersquote:
quote:het fokkers,
Ik ben me aant orrienteren waar ik nou precies goede en goedkope comdooms kan kopen, haal ze nu altijd bij de etos maar dan betaal je al snel 90cent per stuk.
iemand advies?
Kan je er niet iets tegen doen? Jij hebt machtquote:
In Before Le Tock?quote:
Joppie condooms toch?quote:
Ik moest lachenquote:
niet in ONZ. Was het maar zo, dan zouden heel wat baggeraars heel wat harder aangepakt worden hier.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je er niet iets tegen doen? Jij hebt macht
hehe dat suggereerde iemand anders ook al jaquote:
Ik ben ekte krijger zeg ik net nogquote:
Je baggert zelf ook hier.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
niet in ONZ. Was het maar zo, dan zouden heel wat baggeraars heel wat harder aangepakt worden hier.
Wat zeg je nouquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
niet in ONZ. Was het maar zo, dan zouden heel wat baggeraars heel wat harder aangepakt worden hier.
Heb je me nou genote?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
nanananaquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
en dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vraag je serieus op een opmerking dat ik in ONZ niets doe, of ik je op iets wat je in ONZ deed genote heb? Ben je werkelijk zó simpel?quote:
Ik heb opeens een note erbij.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vraag je serieus op een opmerking dat ik in ONZ niets doe, of ik je op iets wat je in ONZ deed genote heb? Ben je werkelijk zó simpel?
Held!quote:
quote:
Ik ben er voor iedereenquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik dacht dat jij er alleen maar voor fans was
Oh.quote:
Omdat ik je fan ben.quote:
Ik heb ook 10 notesquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:18 schreef Trollface. het volgende:
10 hele notes nog wel, ja ik zie het probleem
POEPIEquote:
Hoiquote:
Daarom vroeg ik het hem ookquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:19 schreef eNGine10 het volgende:
Paul ik ben geen fan, toch een goede avond
Hallootjes!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:19 schreef eNGine10 het volgende:
Paul ik ben geen fan, toch een goede avond
Ik had toch algemeen hoi gezegd, en toen zei jij hoi terugquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
en waarom zeg jij dan geen hoi terug tegen mij?
Niet gelijk DW deed dat wel, ik vroeg eerst of het niet alleen voor je fans was zo als zo vaakquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had toch algemeen hoi gezegd, en toen zei jij hoi terug
Ik ga blozen.quote:
met de treinquote:
Hoe is die daar?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet waar, je zei hai!
Hoi hofnar van Fok!
[..]
Trev!
Oh dat moest ik even googelen, maar ik ben dus de grappenmaker van fokquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet waar, je zei hai!
Hoi hofnar van Fok!
[..]
Trev!
aah johnny bravoquote:
het zal welquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet gelijk DW deed dat wel, ik vroeg eerst of het niet alleen voor je fans was zo als zo vaak
Do the monkeh!quote:
Ruk, zoals gewoonlijk!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga blozen.Hoe gaat het met jou?
Niet goed opgelet bij geschiedenis op de basisschool?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh dat moest ik even googelen, maar ik ben dus de grappenmaker van fok
Hoezo ruk, wat heb je nu weer gedaan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ruk, zoals gewoonlijk!
[..]
Niet goed opgelet bij geschiedenis op de basisschool?
De gewoonlijke oorzaak ook?quote:
* ToT me cuddles DW backquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De gewoonlijke oorzaak ook?
* DevilsWhore huggss ToT
Honingbijtje tochquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
* ToT me cuddles DW back![]()
Meh, gewoon beetje chaggie vandaag.
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
* ToT me cuddles DW back![]()
Meh, gewoon beetje chaggie vandaag.
Esjequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik ben er weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul eventjes
tot vriend lief zijn auto thuis heeft gezet, lopend naar mij komt om mij op te halen en de fietsen voor morgen ochtend (krant) mee te nemen
komen er nog leuke films op tv
Die we kunnen kijken ?
Wat ga je voor speciaals doen dan trev?quote:
Ik ookquote:
Een weekendje Center parksquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat ga je voor speciaals doen dan trev?
Met vrienden ofzo? Nouja weekendje weg is sowieso chillquote:
Trevquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Esje![]()
![]()
Niet dat ik weet, ik kijk nu naar top gear
Dacht ik de vorige keer ook maar er klopte niets vanquote:
Chillquote:
Met ouders, zus + vriend en zusje. En dan gaan we naar Heijderbosquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met vrienden ofzo? Nouja weekendje weg is sowieso chill
Engels auto programma op veronica, een betere is er nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:33 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Trev![]()
Wat is dat ook al weerik onthoud dingen nooit met namen
![]()
[..]
Dacht ik de vorige keer ook maar er klopte niets van
Denk wel dat ik het ken, bij Topgear moest ik gelijk aan zo iets denkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Engels auto programma op veronica, een betere is er niet
Oke ook leukquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met ouders, zus + vriend en zusje. En dan gaan we naar Heijderbos
Maar eens kijken of hij me niet tegen valtquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke ook leukHeiderbos is hier vlakbij. Paar jaar geleden ging ik daar regelmatig zwemmen met wat vrienden. Leuk zwembad met een mooie "wild" waterbaan
Vast niet. En anders kun je altijd nog in het zwembadje gaan zwemmen waar je vissen achter ramen ziet onderwater. Hoop niet dat ik nu alle verassingen eraf gehaald hebquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar eens kijken of hij me niet tegen valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |