quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
Die groep met die drie meiden heeft weer van die bustiers aan waar die tieten bovenuit puilen
quote:
Muizellllllllllll!quote:
Ik vind hem er echt goed uit zien!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg een jaren 80 gevoel bij Gordon z'n rode outfit en extra krullie-krullies
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Muizellllllllllll!![]()
[..]
Ik vind hem er echt goed uit zien!
Kut, heb ik weer even een seconde naar het scherm hier zitten kijken, mis ik knallers.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
Die groep met die drie meiden heeft weer van die bustiers aan waar die tieten bovenuit puilen
Nou je krijgt straks meer dan je kunt handelen denk ik, als ze gaan optredenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kut, heb ik weer even een seconde naar het scherm hier zitten kijken, mis ik knallers.
De preview heb ik gemist. Dat is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Dirk, de knallers komen nog hoor, en hóe
Wat dóen die kerels!?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb het hele optreden gemist omdat Mr Gb belde
Ja, die heeft dingen niet helemaal goed begrepen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ouwehoert Stacey nou weer over Wham, "we leven in 2010" Gut meid, en dat werkt in de muziekindustrie
Inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
MIETJE!!
AB is gewoon een no-go (behalve als het acht uur is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |