oh!! instant verliefd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:15 schreef Soneal het volgende:
Buuf, wat is je droomhuis enorm![]()
![]()
![]()
Ik ben iedere keer als ik er langsrij al helemaal weg van een huis in Oudewater, en dat het onbetaalbaar is verbaast me ook niet (en dan moet er nog voor een vermogen tegenaan gegooid worden om er weer wat van te maken) maar darn wat vind ik dit huis geweldig
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben blij met mijn huis!
Allen die verrekte mongoltuin... Dat wordt echt nog een heeeeeeeele grote klus. Met goed fatsoen durf ik er zelfs geen mensen even een peukie te laten roken zo aftands, lelijk en begroeid is het.
Ik zet effe een andere bril op.
Oooooh, vrije natuur in mijn tuintje
Hondenuitlaatplek ook
![]()
Ja, en dan is het rieten dak volgens de makelelaar nog in goede staat.... en iedere keer als ik er langsrij dan begint mijn rijtje met kosten voor het opknappen met een nieuw rieten dakquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh!! instant verliefd.En ze mogen de meubels wel laten staan, want állemaal leuk
![]()
En de staat nog helemaal goed. *zucht* Maar duur hè.
Een kerkje is ook altijd leuk, in Amersfoort staat net aan de rand van de binnenstad ook een kerkje wat al jaren bewoond wordt, zoquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:27 schreef innepin het volgende:
Over droomhuizen gesproken...Iemand nog een kerkje uit de vijftiende eeuw kopen?
Ja! Goed!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:46 schreef miss_sly het volgende:
Hoe was het gisteren (dat was toch gisteren) met je mentor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |