quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:26 schreef Sersjee het volgende:
Nou, leuk hoor. Stikte zowat in een borrelnootje.
Vanmiddag al thee over m'n bureau en nu dit weer. Een en al ellende.
Als 'ie maar niet te vroeg komt...quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
DER RUDY dacht ook: lekker wijf in de studio, ik kom wat vroeger.
Pun intended?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
DER RUDY dacht ook: lekker wijf in de studio, ik kom wat vroeger.
Maar ze moest wel haar keel sparen, he Zapquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:35 schreef TheZapster het volgende:
Een vrouw die maar 1 minuut per uur praat, heerlijk
Dat heb ik er wel voor over hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar ze moest wel haar keel sparen, he Zap.
hoe sterker hoe beter!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
WOOW!
Mijn vriend geeft me net een bakkie koffie, maar t smaakt als een driedubbele espresso! Ben niet zo'n espressodrinker...
Dat sowiesoquote:
vind ik zo onaantrekkelijk, snap die hele heisa nietquote:
Dit kapsel is behoorlijk kut idd. Maar 't is wel een leuke meidquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat sowieso
Vinden jullie die Nikki nou allemaal zo'n lekker ding?
Ik zie nu vooral dr hoofd natuurlijk, maar dat vind ik niet heel bijzonder....
Nah, ik gooi er toch altijd een royale scheut melk in hoor... Maar eerst moest er ook nog een wagonlading suiker in en dat vind ik nu niet meer te zuipen, dus wellicht drink ik t ooit zwartquote:
Leuk als in, leuk karakter? Dat doet al veel voor t 'lekker ding' gehalte jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit kapsel is behoorlijk kut idd. Maar 't is wel een leuke meid.
Dat is toch geen koffie meerquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nah, ik gooi er toch altijd een royale scheut melk in hoor... Maar eerst moest er ook nog een wagonlading suiker in en dat vind ik nu niet meer te zuipen, dus wellicht drink ik t ooit zwart
Niet heel raar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:47 schreef peeet1 het volgende:
[..]
Playboy met Nicolette Kluijver geen succes
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)cces__.html?sn=prive
Klopt! Ik lustte geen koffie, mijn vriend is koffiegek, dus toch maar eens proberenquote:
ik krijg weer vertrouwen in dit landquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:47 schreef peeet1 het volgende:
[..]
Playboy met Nicolette Kluijver geen succes
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)cces__.html?sn=prive
nou ja, in vergelijking met Patricia Paayquote:
Dat is idd nóg erger.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nou ja, in vergelijking met Patricia Paay![]()
Neuh, dan maar vrijgezel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wordt toch één van je exen weer opbellen Roel...
*aai*
zo rustig is het niet hoor, de laatste tijd is het juist een stuk rustiger dan dit op vrijdagquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zo'n drama?
Waar is iedereen gebleven trouwens?
Zijn dat de borrelnootjes van Sersjee?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:54 schreef Brennel het volgende:
Tjonge, eerst stoot ik een vol schaaltje borrelnootjes van de bank af. Zit ik gehurkt naast de bank het op te ruimen, stoot ik ook nog met m'n elleboog een vol glas bier om, over de tafel heen![]()
Nee hoor, ik ben niet onhandig
Je had niet toevallig een videocamera meelopen, waardoor je dit nu op YouTube kan gooien als 'funny movie'?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:54 schreef Brennel het volgende:
Tjonge, eerst stoot ik een vol schaaltje borrelnootjes van de bank af. Zit ik gehurkt naast de bank het op te ruimen, stoot ik ook nog met m'n elleboog een vol glas bier om, over de tafel heen![]()
Nee hoor, ik ben niet onhandig
En daar was ik ineens het verhaal kwijt wegens een visualquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:54 schreef Brennel het volgende:
Tjonge, eerst stoot ik een vol schaaltje borrelnootjes van de bank af. Zit ik gehurkt naast de bank het op te ruimen, ...
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
En daar was ik ineens het verhaal kwijt wegens een visual
Edit: Oh, wacht, wel goed lezen Broekie. Gehurkt is iets anders dan gebukt.
Heb het idee dat het hele forum wat rustiger is geworden....quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zo rustig is het niet hoor, de laatste tijd is het juist een stuk rustiger dan dit op vrijdag
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
En daar was ik ineens het verhaal kwijt wegens een visual
Edit: Oh, wacht, wel goed lezen Broekie. Gehurkt is iets anders dan gebukt.
Duidelijk niet uit vrije wil..?quote:
Kevin zal der wel weer niet zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |