Waar zit je nu naar te staren TS?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:00 schreef Clownbaby het volgende:
Echt zo'n kut apparaat is de televisie, mensen gapen naar hun lelijk glimmende plasma schermpje en laten desinformatie in hun bewustzijn projecteren terwijl ze hun kinderen schijt laten eten in de achtertuin.
Ja constant.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
En het internet maakt jou wel slim?
Leer quoten met je apenstaartje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:06 schreef schommelstoel het volgende:
@ Penisbaard : Ga snel je grot weer in om vuur proberen te maken met 2 stenen !!
OT
Ja ik ken het, en weetje wat voor mensen dat zijn, de jaren 70 generatie....
Teveel aan drugs geprobeerd, zet die voor de tv en ze zijn weg
Beetje kleur in het verhaal leek me wel toepasselijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:09 schreef Hard_Feesten het volgende:
Schijt laten eten? Nare jeugd gehad?
ga fietsen man.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Leer quoten met je apenstaartje.Het is hier geen twitter of Youtube.
Ja, want jij bent ook echt interessantquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
ga fietsen man.
Als je eerst even wat info had ingewonnen over mijn post gedrag, dan had je dit nutteloze stukje tekst ook niet gedropt
blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, want jij bent ook echt interessant.
Fuck dat, met zo'n afmeting is 1080p als 640x480 op een 17" en hoe bedoel je 46"+ TV met HDTV?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:52 schreef wikwakka2 het volgende:
TS heeft duidelijk geen 46"-plus-TV met HDTV.
Bedoel je zo een monitorquote:
Meervoud van museum is museaquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:22 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Bedoel je zo een monitor
[ afbeelding ]
Dacht dat je die alleen nog kon vinden in antiek museums
De TS heeft schijt gegeten in de achtertuin van zijn ouderlijk huis en schuift dat nu af op zijn ouders en op de tv.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:00 schreef Clownbaby het volgende:
Echt zo'n kut apparaat is de televisie, mensen gapen naar hun lelijk glimmende plasma schermpje en laten desinformatie in hun bewustzijn projecteren terwijl ze hun kinderen schijt laten eten in de achtertuin.
De klacht lijkt mij duidelijk: mensen die tv kijken en niet meer nadenken.
Babybonusklachtje: Mokkels die heel direct doen over seks in de veronderstelling dat zij dan meer in de markt vallen bij mannen, of in de veronderstelling zijn dat die houding hun zekerder laat overkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |