De VVD'ers zijn met erg weinig tevreden zo te zienquote:
Laat maar, met deze zuiver inhoudelijke post heb jij elke andere in dit topic overbodig gemaakt. Hulde!quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:37 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
...mooie woorden voor een verkiezing en niemand die het ooit waarmaakte!
Prove me wrong!
quote:3.7 Dierenwelzijn
Vanuit de samenleving wordt kritisch gekeken naar productiemethoden en dierenwelzijn. De overheid dient deze wensen te vertalen in heldere en haalbare doelstellingen. We moeten ons daarbij wel
bewust blijven van de concurrentiepositie van de Nederlandse landbouw ten opzichte van het
buitenland. Afspraken over dierenwelzijn en productiemethoden moeten daarom in internationaal
verband worden gemaakt. De VVD blijft zich hiervoor inzetten.
Verreweg de meeste huisdiereigenaren gaan liefdevol en verantwoord om met hun huisdier. De VVD is daarom tegen allerlei betuttelende maatregelen voor mensen met een huisdier, zoals het verplicht
chippen van honden en katten. Een eigenaar zal immers zelf zorgen dat zijn huisdier te traceren is. Mensen die hun huisdier mishandelen of daar op andere wijze onverantwoord mee omgaan worden
wat de VVD betreft hard aangepakt. Dit kan via hogere straffen of door het opleggen van een
houdverbod voor dieren.
Yups. Dubbel, sorry folksquote:
Verlagen van ontwikkelingssamenwerking gaat vooral Nederlandse bedrijven treffen (want daar gaat het grootste deel van het geld direct of indirect heen), en ik weet niet of de VVD zomaar eenzijdig kan bepalen dat Nederland minder aan de Eu geeft. Volgens mij moet daar met de Eu over gepraat worden en het is te betwijfelen of er nog meer korting inzit. Balkenende had dat een paar jaar terug al voor elkaar gekregen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:36 schreef Fir3fly het volgende:
Ben het met veel dingen oneens en ik deel de kritiek over de zorgplannen die mensen hier al aanhalen. Ook het krampachtig vasthouden aan de HRA is voor mij een twijfelgeval, ben daar zelf nog niet over uit. Belastingverlaging is mij iets te populistisch. Die punten (vooral de zorg) moeten wat mij betreft nog even flink doordacht worden.
Aan de andere kant, alles wat onder het kopje 'Bezuinigingen' staat klinkt mij als muziek in de oren (en dan vooral verlaging van ontwikkelingssamenwerking en EU-afdracht). Evenals de investeringen in het onderwijs en infrastructuur.
Al met al is dit de enige partij waar ik het in ieder geval over een hoop fundamentele dingen mee eens ben. Als ik dit zo zie gaat mijn stem naar de VVD, zelfs als student. Ook omdat er geen alternatief is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |