Ken je me niet?quote:
wehehehehe 9 april!1111!!1quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je deed het fout! Hij ging juist dicht!
Ik moest lachen.quote:
waarom verzin je een probleem wat over mij gaat terwijl er niets van klopt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je deed het fout! Hij ging juist dicht!
Ha die Tlk! zet jij even billy Idol op?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is een zeer gezellige user
Ik wou dat ik notes kon checken.quote:
quote:
Ik heb niets verzonnenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
waarom verzin je een probleem wat over mij gaat terwijl er niets van klopt?
shhhh.quote:
Heeft ze ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb niets verzonnen
porsche1 zei dat jij een plasprobleem hebt!
LIEF DOEN ANDERS GAAT DE SC DICHT!!quote:
Je broerquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie heeft mijn grafische rekenmachine gejat?
Haha, jij hebt plas problemen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
waarom verzin je een probleem wat over mij gaat terwijl er niets van klopt?
Ik kom niet eens zo vaak meer in KLB, in ONZ heb ik mijn roeping gevondenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik zie 't al, een verzuurd KLB-baggeraar.
En blijven happen hèquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
oh ja waar staat dat ik een plasprobleem heb dan ?
Stoeppoep!quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:07 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ha die Tlk! zet jij even billy Idol op?
Die heeft er zelf 1.quote:
Wil je de mijne lenen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie heeft mijn grafische rekenmachine gejat?
In deze spoiler:quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boycot :)!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
STOEPquote:
Jij bent echt drie keer niks.quote:
quote:
We zijn toch vriendjes?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had nog wel zo'n mooi briefje met porsche1 gemaakt
daar staat dat je het hoorde dus meer nietquote:
Jaquote:
zal ik ze even op hun bek timmeren voor je, lieverd?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
de onzinnigheid stopt toch niet hoe ik ook reageer
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
daar staat dat je het hoorde dus meer niet![]()
ach liever een plasprobleem zoals jullie beweren,
dan een piemel die je pas kan vinden met een vergrootglas
ik wou dat het 23 juni wasquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij bent echt drie keer niks.
En dat hoor je vast vaker.
OMG HEB JE DIE OOK AL! VANDAAR HET PLASPROBLEEM ZEKER!?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
quote:
Wat doe je hier SWJ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is mijn manier van vers bloed op een aardige manier verwelkomen.
Ben je bij je vriendje aan ;t fokken?quote:
Doe je goed!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is mijn manier van vers bloed op een aardige manier verwelkomen.
Haha, Es is lelijk en kan geen lul krijgen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Jaaaquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben je bij je vriendje aan ;t fokken?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, Es is lelijk en kan geen lul krijgen.
Een clitoris is geen penis.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
OMG HEB JE DIE OOK AL! VANDAAR HET PLASPROBLEEM ZEKER!?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zal ik ze even op hun bek timmeren voor je, lieverd?
Ik moet 22 juni ook al in Nijmegen zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ook
Omdat jij, en omdat van school af zijn
Hoe gay.quote:
Dat was een ja he?quote:
4 mei en 24 meiquote:
DOE HET NIET!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zal ik ze even op hun bek timmeren voor je, lieverd?
Goeie vraag, wat doen we eigenlijk hier? Waaro mzijn we hier? Waar komen we vandaan en waar gaan we heen? Wie zal het weten ....quote:
Ik denk het ook, een piemel, tieten, en me kop is misvormdquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
OMG HEB JE DIE OOK AL! VANDAAR HET PLASPROBLEEM ZEKER!?
Gelukkig welquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, Es is lelijk en kan geen lul krijgen.
Dat dusquote:
Jawel. Alleen hij wou even UT doen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe gay.
Kan hij je niet vermaken?
Slash staat op PP met zijn nieuwe band.quote:
Terug naar natuurkunde, filosofie is niets voor jouquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goeie vraag, wat doen we eigenlijk hier? Waaro mzijn we hier? Waar komen we vandaan en waar gaan we heen? Wie zal het weten ....
Geef me eens 1 goede reden?quote:
Goeie vraag!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goeie vraag, wat doen we eigenlijk hier? Waaro mzijn we hier? Waar komen we vandaan en waar gaan we heen? Wie zal het weten ....
Jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was een ja he?![]()
![]()
Huppel, doe je mee?
En ik mag het met Snoep Doek doen op ParkPopquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Slash staat op PP met zijn nieuwe band.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:13 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik denk het ook, een piemel, tieten, en me kop is misvormd
God hoe kan dat nou![]()
[..]
Gelukkig wel![]()
Oke. Dan mag het.quote:
Ik dacht dat je al zo oud was dat je het antwoord wistquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Worm is heul niet oudquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al zo oud was dat je het antwoord wist
Ze is niet onschuld, ze heeft een plasprobleemquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geef me eens 1 goede reden?
Onschuldige meisjes pesten doen we niet he...
Achter in de 30 niet?quote:
Dan is dat toch maar tijdelijk, want puberende rotzakjes..beter doen we het meteen goed.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:14 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Jaik gaf je er alvast een
beginnend met een opblaasbare, voor als ze zich bedenken en lief gaan doen
Daar zijn toch geen antwoorden op?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al zo oud was dat je het antwoord wist
plassen door een rietjequote:Op vrijdag 9 april 2010 17:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze is niet onschuld, ze heeft een plasprobleem
Worm is een pre - allesweterquote:
dat is al fokking oud manquote:
Oh, je weet trouwens dat je volgende week zondag vanaf 1 uur alleen thuis bent?quote:
Waar is jou foto, kunnen we eens zien wat voor probleem jij bentquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze is niet onschuld, ze heeft een plasprobleem
Tijdelijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan is dat toch maar tijdelijk, want puberende rotzakjes..beter doen we het meteen goed.
Roep maar als ze nog problemen geven, dan ga ik nu even mijn zoon WEL goed opvoeden![]()
Ach meidquote:
Tjek mijn hyves maarquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Waar is jou foto, kunnen we eens zien wat voor probleem jij bent![]()
Kom naar PP, dan kun je het hele weekend met mij rondhangenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
En ik mag het met Snoep Doek doen op ParkPop
Het Grietje of het Rietje?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
en jullie worden gepijpt door een rietje, groter is ie niet
Je lokt het zelf uit hequote:Op vrijdag 9 april 2010 17:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
en jullie worden gepijpt door een rietje, groter is ie niet
Zou wel vet zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kom naar PP, dan kun je het hele weekend met mij rondhangen
Ik haat je.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:16 schreef Ezechielk het volgende:
Wat zie ik daar met de minuut dichterbij komen
[ afbeelding ]
Vrienden (0)quote:
Je hebt er zelf nog nooit 1 gezien dus waar heb je het over?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Jullie rietje, met piemelotje in het rietje
Nee, die heb je gewoon.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:20 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja ik lok mijn plasprobleem zelf uit![]()
Ik moest gister van pa bier weggooienquote:
Nee ? Waarom ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, je weet trouwens dat je volgende week zondag vanaf 1 uur alleen thuis bent?
IK HEB WEL VRIENDENquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vrienden (0)
HAHA, JIJ HEBT GEEN VRIENDEN!
Ajax - Feyenoordquote:
Ik kreeg gisteren een glas wijn in m;n handen gedrukt, omdat m;n mamma ook voor m;n pappa had ingeschonken, maar m;n pappa zat al aan ;t bier.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik moest gister van pa bier weggooien, want ja hij vond de andere die tie nu had lekkerder
![]()
helaas houd ik niet van bier, dus had ik het ook niet voor mezelf hoeven bewaren
Hé niet van onderwerp veranderen nouquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik moest gister van pa bier weggooien, want ja hij vond de andere die tie nu had lekkerder
![]()
helaas houd ik niet van bier, dus had ik het ook niet voor mezelf hoeven bewaren
Echt niet, shit heb ik toch mis gekeken!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:20 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Je hebt er zelf nog nooit 1 gezien dus waar heb je het over?
HOAX! 37 is het minimum!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
IK HEB WEL VRIENDEN
18 ZELFS!
EDIT: 20 zelfs!
Verdomme. Dan mag ik daarna zeker wachten voor feestseks of opvrolijkseksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik drink geen wijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een glas wijn in m;n handen gedrukt, omdat m;n mamma ook voor m;n pappa had ingeschonken, maar m;n pappa zat al aan ;t bier.
Ik ga niet alleen op jou reageren hoor vegetariërquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hé niet van onderwerp veranderen nou
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Echt niet, shit heb ik toch mis gekeken!
kun je mij dan vertellen wat er dan in die broek hing, het was zo lekker, zo sappig, ik kon er uren aan zuigen.
maar het was dus iets anders, jammer.
Nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik drink geen wijn
oke![]()
[..]
Ik ga niet alleen op jou reageren hoor vegetariër
Zeg je nou dat mijn vader geen vrienden heeft?quote:
quote:
Wel hij heeft mijquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zeg je nou dat mijn vader geen vrienden heeft?
Wat drink je dan wel?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik drink geen wijn
oke![]()
[..]
Ik ga niet alleen op jou reageren hoor vegetariër
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme. Dan mag ik daarna zeker wachten voor feestseks of opvrolijkseksJep. En dat kan lang durenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heet jouw vader ook Bart *****?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zeg je nou dat mijn vader geen vrienden heeft?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
En mij.quote:
Ik heb medelijden met jequote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Echt niet, shit heb ik toch mis gekeken!
kun je mij dan vertellen wat er dan in die broek hing, het was zo lekker, zo sappig, ik kon er uren aan zuigen.
maar het was dus iets anders, jammer.
Dat ben jij nietquote:
Dan maakt je impotentquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik moest lachen
En niet zo'n beetje ook!
nee andere komen ook aan de beurtquote:
Van die drankjes (NEE geen breezerquote:
hell yeahquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was een ja he?![]()
![]()
Huppel, doe je mee?
De foto dan, de Hives wel.quote:
Ik had het gister alquote:
* Graseter kijkt in zijn magische bolquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
[..]
nee andere komen ook aan de beurt![]()
[..]
Van die drankjes (NEE geen breezerdaar walg ik van)
pasoa, malibu, en onbekende zooi die je aangeschoteld krijgt en niet vraagt wat het nou eigenlijk is
Van Denisequote:Op vrijdag 9 april 2010 17:26 schreef Esmerallda17 het volgende:
vegetariër waar ken jij denise van?
Ik ga wel naar huisquote:
Nee. Maar mijn vader heeft maar 20 vrienden ofzo op Hyvesquote:[..]
Heet jouw vader ook Bart *****?
Wauw je bent magisch.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
* Graseter kijkt in zijn magische bol
Je hebt een keer in frankrijk pasoa op
Lolquote:
Zoete troep dus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
[..]
nee andere komen ook aan de beurt![]()
[..]
Van die drankjes (NEE geen breezerdaar walg ik van)
pasoa, malibu, en onbekende zooi die je aangeschoteld krijgt en niet vraagt wat het nou eigenlijk is
Ik en bier? heb je niet wat sterkers?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:28 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Loltoch niet al aan de Hertog Jan he
Over een jaar of 15 misschienquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whiskeyquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik en bier? heb je niet wat sterkers?
Ik ken niemand in reallife.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
In reallife ook of.. ??
[..]
Ik lus geen bittere bier
Apfelkorn?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze lust geen alcohol dus drinkt ze die dingen waar ze het alcohol niet proeft
Ik welquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
In reallife ook of.. ??
[..]
Ik lus geen bittere bier
Okquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik ga het wel eens na vragen aan denise d of jij dat echt bent
Appelsapquote:
Zeker doen !quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog nooit gehadmoet ik nog wel een keertje doen
quote:
Ik heb je toegevoegdquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
http://kvroomen.hyves.nl/
Alleen binnenkort eens een nieuwe foto maken.
Ik heb jou op hyvesquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
http://kvroomen.hyves.nl/
Alleen binnenkort eens een nieuwe foto maken.
quote:
Rosebier is ook lekkerquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ow okeNaja heb het paar keer op en vond vies, toen rosebier
want dat vonden ze o zo populair hier maar dat vond ik ook niet te zuipen..
Ik ookquote:
Ik ga mn eigen steeds minder vrouw voelenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is voor vrouwen (of voor homo's)
Mix het gewoon met je sportdrankquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is voor mij wat te vroeg aangezien ik dalijk ga sporten
Hoe is dat mogelijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog nooit gehadmoet ik nog wel een keertje doen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
oke, nja ik heb gewoon andere smaak
Andere dingen wat ik gewoon eens moet proberen ?
Ik ben vrouw.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is voor vrouwen (of voor homo's)
Achterhoek, zegt genoegquote:
Zwarte wodkaquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
oke, nja ik heb gewoon andere smaak
Andere dingen wat ik gewoon eens moet proberen ?
GA EENS NAAR HUIS JIJquote:
Ik heers over jou.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij bent precies een jaar en vier maanden ouder dan ik
Jonge tochquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon nog geen tijd er voor gemaakt en zo
Jullie drinken geen bier. Jullie drinken grolschquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je hoe chillen ook omdat de meeste hier bier drinken
Jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb jou op hyves
[..]
[ afbeelding ]
nee gekquote:
Is tot nu toe de lekkerste die ik heb gehadquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jullie drinken geen bier. Jullie drinken grolsch
Niemand die het merktquote:
Jawel. Ik ben ouder.quote:
Broek naar beneden, ik leg je over de knie!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Grolsch en Brand is het beste bier
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Broek naar beneden, ik leg je over de knie!
ga eens smaak krijgen
Ik dus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:43 schreef Graseter het volgende:
Wie voegt mij toe op hyves?
http://evationstudios.hyves.nl
Hoi stoep.quote:
Alcohol heeft een slecht effect op je spieren dus ik merk het wel.quote:
Welk bier is beter ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Broek naar beneden, ik leg je over de knie!
ga eens smaak krijgen
Hertog Jan natuurlijk.quote:
* DevilsWhore pakt de zweep er vast bijquote:
Ga zo door.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore pakt de zweep er vast bij
Jupilerquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nog nooit gehad.
Ze zeggen dat het Belgische bier Crystal ook zeer goed is !
Het gaat rap vandaag, maar het is ook mega gezellig !quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:48 schreef Graseter het volgende:
Dit topic is een aantal minuten geleden geopend en nu zitten we al weer op 234
Toch maar goed dat ik terug ben gekomenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het gaat rap vandaag, maar het is ook mega gezellig !
nee het werkte alquote:
mega mega gezelligquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Toch maar goed dat ik terug ben gekomen
Nu is het mega gezellig!
Iemand die ze telefoon vergeten was op slot te zetten en jou perongeluk belde.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nee het werkte al
welke bosaap heeft mij gebeld met een televisie geluid op de achtergrond en blijft een uur gewoon aan de lijn hangen en niks zeggenen dat met voicemail ?
Waarschijnlijk iemand die het niet door had dat zijn foon aanstondquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nee het werkte al
welke bosaap heeft mij gebeld met een televisie geluid op de achtergrond en blijft een uur gewoon aan de lijn hangen en niks zeggenen dat met voicemail ?
Nee, ik zit vol.quote:
Ga je schamenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nog nooit gehad.
Ze zeggen dat het Belgische bier Crystal ook zeer goed is !
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:51 schreef Graseter het volgende:
DevilsWhore waarom heb jij allemaal pool-porn filmpjes op je hyves?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, ik zit vol.
Bij mij is het mijn toetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik vind ze lekker
![]()
Je leert het alquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Soms niet altijd.
Palm anders
Pannekoeken als toetje?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij is het mijn toetjeen ik vind ze lekker
Doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens hertog jan kopen
welke smaakquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:54 schreef Graseter het volgende:
Ik eet straks pizza
Over een paar minuten kan ie uit de oven
Ik kan daar zo niet tegen, anoniem bellen en dan ook nog eens in voice niet zegge wie je bentquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Iemand die ze telefoon vergeten was op slot te zetten en jou perongeluk belde.
Mja wiequote:Op vrijdag 9 april 2010 17:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die het niet door had dat zijn foon aanstond
Ik vind die dingen zo smerigquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme. Mn mond verbrand aan een bapao
Inderdaadquote:
Kusje erop?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Omdat jij Trev bent.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh en waarom heb ik jou dan niet om msn?
Eh, dat weet ik niet,quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh en waarom heb ik jou dan niet om msn?
zet ze buitenquote:
Ik kan denk beter een fok msn aan maken, ik heb mensen op fok gehad/hebt , ik noem nu geen namen, die ik nu niet bepaald aardig meer vindquote:
Aha dat kan, je hebt pmquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik kan denk beter een fok msn aan maken, ik heb mensen op fok gehad/hebt , ik noem nu geen namen, die ik nu niet bepaald aardig meer vind
dus pm me maar
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Kusje erop?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben er vandoor.
Eerst sporten en daarna quiznight
Tot vanavond
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Tot vanavond
* 8108139dpths vinger gebrand heeft aan een decoupeerzaagje vanochtend...quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Have funquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Tot vanavond
Dat moet je niet doen. Doet het nog ;pijn? Kusje erop? Als ik jou was zou ik Bart zn bier gaan opdrinken als troostquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:09 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
* 8108139dpths vinger gebrand heeft aan een decoupeerzaagje vanochtend...
Nee.quote:
Ja.quote:Doet het nog ;pijn? Kusje erop?
Dat is nog eens een goed idee!quote:Als ik jou was zou ik Bart zn bier gaan opdrinken als troost
Kusje eropquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee.![]()
[..]
Ja.![]()
![]()
[..]
Dat is nog eens een goed idee!![]()
Seks schijnt te helpenquote:
Forum Opties | |
---|---|