Heb ik je vriendje beledigd?quote:Op maandag 12 april 2010 19:27 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
nee gast, je bent gewoon een bekrompen n00b

Je zet jezelf gewoon gigantisch voor lul.quote:

Phat he, zo een tweede account.quote:Op maandag 12 april 2010 19:27 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
nee gast, je bent gewoon een bekrompen n00b

Een gothic met make-up allergie dus.quote:Op maandag 12 april 2010 19:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Je zet jezelf gewoon gigantisch voor lul.
Laforest:
[ afbeelding ]
Gothic:
[ afbeelding ]

ga toch ergens anders falen in levenquote:Op maandag 12 april 2010 19:29 schreef Gestiech het volgende:
[..]
Een gothic met make-up allergie dus.

Spijker op zijn kop.quote:Op maandag 12 april 2010 19:29 schreef Gestiech het volgende:
[..]
Een gothic met make-up allergie dus.

peter steele is een faggot.quote:Op maandag 12 april 2010 19:30 schreef Lemmiwinks het volgende:
Eerder een pagan of bewonderaar van Peter Steele. Die trouwens wel een goed voorbeeld is voor een alpha male. Stereotype dan

Iemand met hersens. Ik ben inderdaad pagan.quote:Op maandag 12 april 2010 19:30 schreef Lemmiwinks het volgende:
Eerder een pagan of bewonderaar van Peter Steele. Die trouwens wel een goed voorbeeld is voor een alpha male. Stereotype dan

Oei. Aai-over-de-bol-tijd!quote:Op maandag 12 april 2010 19:30 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ga toch ergens anders falen in leven

quote:Op maandag 12 april 2010 19:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Iemand met hersens. Ik ben inderdaad pagan.

oh wat is een pagan?quote:Op maandag 12 april 2010 19:30 schreef Lemmiwinks het volgende:

Je wordt steeds komischer en je hebt gelijk, is het reageren niet meer waard. Je hebt jezelf voor lul gezet en dat geef je nu toe met die eerste zin. Point made.quote:Op maandag 12 april 2010 19:36 schreef bascross het volgende:
Weet je wat het is, laforest. Ik weet wel dat je geen gothic bent, je hapt wel lekker trouwens.
Het gaat om het feit dat jij zoveel aan je uiterlijk veranderd hebt, waardoor je denkt dat je alpha bent. Een echte alpha zou dat nooit doen.

ICT'ers zijn de echte Alpha's, in hun ongewassen originele staat.quote:Op maandag 12 april 2010 19:36 schreef bascross het volgende:
Weet je wat het is, laforest. Ik weet wel dat je geen gothic bent, je hapt wel lekker trouwens.
Het gaat om het feit dat jij zoveel aan je uiterlijk veranderd hebt, waardoor je denkt dat je alpha bent. Een echte alpha zou dat nooit doen.

Voor lul gezet? Hoezo? Was gewoon om jou uit de tent te lokken en dat is geslaagd.quote:Op maandag 12 april 2010 19:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Je wordt steeds komischer en je hebt gelijk, is het reageren niet meer waard. Je hebt jezelf voor lul gezet en dat geef je nu toe met die eerste zin. Point made.![]()

Levensstijl / geloof wat dicht bij de natuur staat en/of de natuurgodin Gaia eert. Als buitenstaander en het feit dat er meerdere stromingen zijn kan ik je niet concreet zeggen waar de gemiddelde pagan zich mee bezighoudt maar de link tussen Gothic en Pagan wordt vooral gelegd omdat interesse in het een vaak interesse in het ander opwekt. Daarnaast dragen veel Pagans een pentagram bij zich dat ondanks zijn reputatie meestal niet veel met Satan te maken heeft.quote:Op maandag 12 april 2010 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh wat is een pagan?
ik heb weer een heel ding gemist blijkbaar

Lelijk dat lang haar en dat dat gothic style is nou ook niet bepaald waar vrouwen opvallen...nou ja mischien gestoorde wijven dan.quote:Op maandag 12 april 2010 19:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Je zet jezelf gewoon gigantisch voor lul.
Laforest:
[ afbeelding ]
Gothic:
[ afbeelding ]

Ik maak me geen zorgen erover.quote:Op maandag 12 april 2010 19:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Ze maken zich zeker niet zorgen over of ze wel of niet een alpha zijn

Dit topic heeft niks met "hoe krijg ik vrouwen" te maken.quote:Op maandag 12 april 2010 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
waarom open jij zo fucking veel topics die allemaal neer komen op hoe krijg ik vrouwen?
de boekjes van de versierpeople hebben je toch niet echt genoeg geholpen?

En dat moet je natuurlijk wel onderstrepen want o wee als er iemand denkt dat je geen meiden kan krijgen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:03 schreef Keep_Walking het volgende:
Maak je niet druk over mij, ik kan wel vrouwen krijgen.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |